Wilier
- boswielrenner
- Forum-lid
ziet er goed uit!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Zeker mooi.. Benieuwd naar het vervolg. Keep us posted..
mijne was gewoon op vooraad bij math hoor...pdeboer1969 schreef:Gisteren werd ik even gebeld door de FM. Levertijd zou zeker 5 weken zijn... Ik heb toen aangegeven dat ik dan de order zou cancelen omdat de fiets via diverse kanalen wel bijna direct leverbaar is. Fm is wat gaan bellen en nu komt de fiets binnen 3 weken. Tja, soms heeft het dus zin er ff achteraan te gaan.
na iets meer dan een week afgehaald..
Is een fotootje van mijn iphone en dat vertekent nogal. In het echt is er niks mis met de verhoudingen. Het is trouwens een XL frame met een Ritchey Comp Streem 44cm en bijbehorende 4axis 120mm. Voordat ik me verlies in dure sturen, wou ik eerst proberen hoe mijn zit uitkomt. De compact sturen vind ik echt spuuglelijk.OAZ-398 schreef:knappe fiets zeker met die wielen..mca schreef:Mijn fiets in opbouw
wat voor stuur is dat? lijkt me zo groot? in vergelijking met het mijne toch...
welke groep komt erop?
Voor de groep mik ik op DA9000 maar dat is nog even doorsparen en hopen op een goede deal.
Wordt mooie fiets dus met DA9000, gister nog rondje gefietst met de groep en moet zeggen ,helemaal top, zou je Di2 voor laten liggen! De 60 mm wielen bevielen minder, ondanks niet teveel wind gister toch zenuwachtig maar blijft persoonlijk. Benieuwd naar je eindresultaat. Succes met de opbouw
Team Pieken en Dalen 2015; Stelvio for Life, volg ons op facebook
- Jaap Telder
- Forum-lid
Slecht weer?
Dan ben ik vast een uitzondering maar ik heb al aardig wat keertjes gefietst de laatste weken.
Weg is droog, boven nul graden, is prima fietsweer hoor.
Dan ben ik vast een uitzondering maar ik heb al aardig wat keertjes gefietst de laatste weken.
Weg is droog, boven nul graden, is prima fietsweer hoor.
Ik heb ook nog mijn oude fiets om op te rijden. Maar met dit weer zit ik toch liever op de MTB!basko schreef:Gelukkig is het slecht weer.... lekker bouwen en je hoeft niet te balen dat je niet kan fietsen omdat je fiets niet af is.mca schreef:Mijn fiets in opbouw
Ziet er nu al mooi uit, veel voorpret vooralsnog!
En DA9000 is nog redelijk schaars, dus echt veel goede deals zijn er helaas nog niet te vinden.