Kuota
Mooi vervelend, ik ging laatst mijn Kharma frame inleveren en bij die Fm lagen drie andere framesets met hetzelfde probleem en dat was van 1 week...
Fijn dat Salden het zelf goed wil oplossen. Geniet van je nieuwe fiets!!
Hopen dat mijn Kuraro heel blijft, we zien wel.
Fijn dat Salden het zelf goed wil oplossen. Geniet van je nieuwe fiets!!
Hopen dat mijn Kuraro heel blijft, we zien wel.
Laatst gewijzigd door muthill op 20 dec 2014 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
+1 Ik denk echt dat de zadelpen constructie een zeer grote waarschijnlijkheid geeft voor spanningsconcentratie. Dit is dan een probleem bij het links/recht bewegen van de zadelpen tijdens fietsen. Daarnaast is inderdaad het klem ontwerp ook niet top.muthill schreef:Gelukkig wel. Denk dat de zadelpen constructie bij jou Kharma de betere versie is. De modellen van de Kharma en de kuraro van 2013/2014 hebben een niet echt denderend ontwerp, de zadelpenklem drukt de boel naar voren kapot...
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Vandaag maar begonnen met de Kuraro, Heb nog tot eind april. Ik zal zo nu en dan een foto plaatsen van het opbouwen en de vorderingen daarvan.
En dan maar eens kijken of het frame het uithoud komende zomer.
http://nep.jpg
En dan maar eens kijken of het frame het uithoud komende zomer.
http://nep.jpg
Voor zover ik het goed begreep waren er die week 3 Kuota frames binnen gekomen.nijkie schreef:Er waren toch meer kuraro's met dit probleem?
Maar uiteraard suc6 met je nieuwe Willier en top service van Salden ook.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Idd, bedankt, had het meerdere malen geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar. Thx!!![/quote]
Erug strakke bak hoor! Maar wachten tot eind April voordat je de fiets klaar wilt hebben .
Erug strakke bak hoor! Maar wachten tot eind April voordat je de fiets klaar wilt hebben .
Erug strakke bak hoor! Maar wachten tot eind April voordat je de fiets klaar wilt hebben .[/quote]
Ik heb de winterfiets ook nog dus daar fiets ik elke winter op. Stap vaak eind april/ begin mei op de zomerfiets, vandaar dat ik eind april in mijn hoofd heb dat de fiets iig klaar moet zijn.
Het kan maar zo zijn dat het toch sneller gaat. Moet iig nog wel een groep aanschaffen. Nu is net campagnolo 2015 uit, dus hoop er een beetje op dat het nog wat gaat doen met de prijzen. ( dat ze dalen).
Ik heb de winterfiets ook nog dus daar fiets ik elke winter op. Stap vaak eind april/ begin mei op de zomerfiets, vandaar dat ik eind april in mijn hoofd heb dat de fiets iig klaar moet zijn.
Het kan maar zo zijn dat het toch sneller gaat. Moet iig nog wel een groep aanschaffen. Nu is net campagnolo 2015 uit, dus hoop er een beetje op dat het nog wat gaat doen met de prijzen. ( dat ze dalen).