Pinarello
pinaray schreef:Mijn prince galaxy uitvoering vervangen voor een F4:13 met een mix van campa. chorus en record. Nu alleen nog leren hard te fietsen want het is niet leuk als je een mooie fiets heb maar je gemiddelde ligt niet hoger dan 25km/u )
Joh het gros van dit forum fietst niet hard, maar heeft wel dikke bikes dus so what? Status is te koop!
Alstublaft.
pinaray schreef:Mijn prince galaxy uitvoering vervangen voor een F4:13 met een mix van campa. chorus en record. Nu alleen nog leren hard te fietsen want het is niet leuk als je een mooie fiets heb maar je gemiddelde ligt niet hoger dan 25km/u )
Kerel,
Heb je mijn handtekening gelezen?
Ik zit met hetzelfde probleem.
Maar mooi is het en dat geeft toch een heerlijk gevoel dan.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!
-
- Forum-lid
- Berichten: 315
- Lid geworden op: 17 mei 2007 17:05
O Sensei schreef:Ben 1.80 en heb een 53.5, heerlijke maat, past goed.
Is dat de bovenbuis lengte,en zo ja, is dat niet wat kort?
Lengte bovenbuis heeft veel te maken met de verhouding van je lichaam.
Als je in verhouding een kort bovenlichaam hebt is het van belang dat je de bovenbuislengte zeker niet te lang neemt.
Dit was met mij namelijk het geval met mijn vorige fiets (Colnago)
Als je in verhouding een kort bovenlichaam hebt is het van belang dat je de bovenbuislengte zeker niet te lang neemt.
Dit was met mij namelijk het geval met mijn vorige fiets (Colnago)
Pinarello Prince
Empella Bonfire SL
Sensa Pordoi
Empella Bonfire SL
Sensa Pordoi
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Amclassic-fan schreef:Juist bij een kort bovenlichaam heb je een lange balhoofdbuis nodig, omdat dan naar verhouding je zadel meer moet uitsteken en het hoogte verschil tussen zadel en stuur dus toeneemt.
Je vergist je, Paco heeft het over de BOVENBUIS, jij over de BALHOOFDBUIS, jullie zijn beide juist
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5616
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Ja, ja, vandaag was het zover Colnagofreak goes Pinarello!
De keuze is gemaakt om dat qua geometrie de Pina net iets beter past dan Colnago, en omdat ik de naked neon kleur zo ontzettend vet vond!
Spulletjes zijn overgekomen van de C50 aangevuld met hier en daar wat nieuws!
Pinarello Prince 57.5 Naked Neon
Stuur: Deda Electa
Stuurpen: Deda Zero 100
Zadelpen: Most
Bidonhouders: Elite
Groep: Chorus carbon 2006
Remmen: Record 2006
Kettingbladen: TA Horus zwart 52-39
Wielen: (diverse) op de foto met Eurus carbon.
En dan nu maar wat foto's:
[img=http://img135.imageshack.us/img135/9476/1001324to8.jpg]
[img=http://img135.imageshack.us/img135/4329/1001325hs2.jpg]
[img=http://img174.imageshack.us/img174/8562/1001329xt4.jpg]
[img=http://img135.imageshack.us/img135/5466/1001326sa8.jpg]
[img=http://img136.imageshack.us/img136/8894/1001328zt0.jpg]
En ik moet zeggen dat de eerste 60 km mij vanavond aangenaam verrast hebben. Ik moet bekennen dat de Prince stijver en directer aanvoelt dan de C50.
De keuze is gemaakt om dat qua geometrie de Pina net iets beter past dan Colnago, en omdat ik de naked neon kleur zo ontzettend vet vond!
Spulletjes zijn overgekomen van de C50 aangevuld met hier en daar wat nieuws!
Pinarello Prince 57.5 Naked Neon
Stuur: Deda Electa
Stuurpen: Deda Zero 100
Zadelpen: Most
Bidonhouders: Elite
Groep: Chorus carbon 2006
Remmen: Record 2006
Kettingbladen: TA Horus zwart 52-39
Wielen: (diverse) op de foto met Eurus carbon.
En dan nu maar wat foto's:
[img=http://img135.imageshack.us/img135/9476/1001324to8.jpg]
[img=http://img135.imageshack.us/img135/4329/1001325hs2.jpg]
[img=http://img174.imageshack.us/img174/8562/1001329xt4.jpg]
[img=http://img135.imageshack.us/img135/5466/1001326sa8.jpg]
[img=http://img136.imageshack.us/img136/8894/1001328zt0.jpg]
En ik moet zeggen dat de eerste 60 km mij vanavond aangenaam verrast hebben. Ik moet bekennen dat de Prince stijver en directer aanvoelt dan de C50.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!