Trek
- boswielrenner
- Forum-lid
Super mooi. Graag nog wel wit stuurlint en wit zadel.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Al zijn dat bij uitstek de renners die vast wel weer een karretje in een custom kleurtje krijgen.maurice schreef:De nieuwe Trek van Fabian en de gebr. Schleck is ook te gek!:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
maurice schreef:De nieuwe Trek van Fabian en de gebr. Schleck is ook te gek!:
Ben benieuwd naar het outfit, deze was niet goed te zien op FB.
Dan moet je even hier kijken, laatste pagina;
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=14&t=46152" onclick="window.open(this.href);return false;
Do not CROSS the road!
Vandaag de eerste dikke 90 km met bijna 1.000 hoogtemeters op de Madone gefietst. Helemaal toppie! Wat een lekkere racemachine. Ik had al eens een klein stukje op een Madone gefietst en voelde toen al een direktheid, wendbaarheid die ik niet gewend was. Op mjn voorganger, 'n Red Bull Carbon SL, heb ik schitterende tochten gemaakt. Nu voel ik echter wel het (kwaliteits-?) verschil; de Trek is rustiger en niet zo'n hardcore racer. Voelt meer utgebalanceerd aan, niet zo springerig. Past beter bij mijn leeftijd . Nu alleen de Node 2 nog goed 'aan de geng' krijgen en Shimano DA C35 velgen 'binnen krijgen'.
Grt Roy.
Grt Roy.
Ad6 2010/2011/2012, Ven2-4Cancer 2011/2012/2013. In 2014 Ventoux3
thanx tommymang, had voorheen net dezelfde als jij...jammer genoeg heb ik 2x problemen gehad met het tct carbon in 1 jaar , dus mits opleg dit frame OCLV2 nog kunnen bemachtigen.Hopende op meer chance en plezier! Ben mijn geloof in TREK nog niet kwijt geraakt.
Ik weet niet waar je nickname vandaan komt, maar deze fiets past er prima BIJbumblebee schreef:Dit is mijn nieuwe uit garantie.
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
-
- Forum-lid
Hihihi, wat een giller inderdaad!
Ik ben eens aan het uitkijken naar een nieuwe fiets, en het word in principe een Madone 5.2. Maar het probleem is dat de kleuren mij niet bevallen. De matzwarte is me toch iets te flets, en de Leopard kleuren zijn nu ook niet geweldig.
Nu kwam ik deze kleur tegen. Is een 2012 model van de 5.2 ... na lang zoeken heb ik gevonden dat die voor de Noorse markt bestemd is. Zou er geen mogelijkheid bestaan om die hier geleverd te krijgen?
Nu kwam ik deze kleur tegen. Is een 2012 model van de 5.2 ... na lang zoeken heb ik gevonden dat die voor de Noorse markt bestemd is. Zou er geen mogelijkheid bestaan om die hier geleverd te krijgen?