Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 09 nov 2005 22:58

Gewoon de Selle Italia Storica met een Dogma decal toch?

gvanloo
Forum-lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 14 mei 2004 18:32

gvanloo 09 nov 2005 23:00

Mooi, mooi, mooi. Wel het belletje eraf natuurlijk en een zwart stuurlintje.
Blijft toch erg mooi zo'n pinarello.

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 09 nov 2005 23:00

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 09 November 2005

Prachtig Ron! En een primeur (geloof ik): de eerste Dogma in beeld op dit forum!En makkelijk dat je niet je kleding hoeft te veranderen qua kleur (of gebrek aan) Wel even mooie (carbon) bidonhoudertjes erop zetten he! Bv Elite Patao carbon of Campa Record.


Mee eens, misschien een mooi Sinterklaas cadeautje. Een paar record houdertjes met bidons zou het helemaal afmaken.
Dat van die kleur is natuurlijk toeval, maar het komt inderdaad uitstekend van pas. Al dat zwart/grijs/wit begint een beetje bij mij te passen. (Vooral mij haren )
Harde wind is meestal tegen.

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 09 nov 2005 23:05

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 09 November 2005

Gewoon de Selle Italia Storica met een Dogma decal toch?

Ongetwijfeld heb je gelijk. Ik kende het zadel niet, en dacht dat het speciaal voor de Dogma was. De Storika's op de site van Selle Italia hebben geen popnageltjes, maar dat is misschien een nieuwer model.
Harde wind is meestal tegen.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 09 nov 2005 23:10

Net ook gechecked, dit lijkt idd een nieuw model want ik ken wel een Storika met popnagels. Mooi zadeltje in ieder geval.

De Record houders zullen mooi staan, alleen zijn ze helaas niet al te betrouwbaar. Het onderste lipje wil nog wel eens afbreken, dus met beleid gebruiken, geen wedstrijden, Parijs-Roubaix, e.d.

De zilveren Elite Patao Carbon is wellicht de mooiste keus die ook nog heel betrouwbaar is. Wel moeilijk verkrijgbaar, je ziet meestal enkel de "gouden" versie.

Elite Pase Carbon zou ook nog kunnen, komt het rood van je Hyperons terug

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 09 nov 2005 23:18

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 09 November 2005

Net ook gechecked, dit lijkt idd een nieuw model want ik ken wel een Storika met popnagels. Mooi zadeltje in ieder geval.De Record houders zullen mooi staan, alleen zijn ze helaas niet al te betrouwbaar. Het onderste lipje wil nog wel eens afbreken, dus met beleid gebruiken, geen wedstrijden, Parijs-Roubaix, e.d. De zilveren Elite Patao Carbon is wellicht de mooiste keus die ook nog heel betrouwbaar is. Wel moeilijk verkrijgbaar, je ziet meestal enkel de "gouden" versie.Elite Pase Carbon zou ook nog kunnen, komt het rood van je Hyperons terug

Dank voor de suggestie's, ik heb weer wat te bestuderen.
Harde wind is meestal tegen.

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 10 nov 2005 10:53

Quoten: Origineel geplaatst door Ron Engels op 09 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 09 November 2005

Net ook gechecked, dit lijkt idd een nieuw model want ik ken wel een Storika met popnagels. Mooi zadeltje in ieder geval.


Ik heb er ook 1 gehad,  lekker hard zadel, kost even om in te rijden maar verder prima. Ik heb mijne alleen niet helemaal goed behandeld en ging enorm kraken ( het leer) terwijl het niet uitgedroogd was.
Vond het inderdaad een gaaf en apart zadel ... en nog steeds...
je fiets mag er ook zijn natuurlijk.. top !

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 12 nov 2005 17:55

Beste Ron,
Mooi, heel mooi. Ik rijd zelf op een Prince. Maar de Dogma is weer een stap verder. Waarom de keuze voor de Dogma? Was hier aanleiding voor? Zoals een ander forumlid al vroeg..zit er verschil in het rijden op een Prince SL en een Dogma.
 
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

hans
Forum-lid
Berichten: 737
Lid geworden op: 08 apr 2004 17:57

hans 12 nov 2005 18:30

Geweldige fiets natuurlijk die dogma!
Heb je nog wel een setje "doordeweekse wielen" naast die Hyperons.
Als ik jou was zou ik dacht toch echt doen, het setje open pro's dat jij net hebt weggedaan zou prima zijn...... Hou die hyperons lekker voor de bergen, competitie en andere momenten waar je wil profiteren van deze superieure wielen.
ps. dat zadel vind ik zeer elegant
 
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

zaskar
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 aug 2005 15:19

zaskar 14 nov 2005 15:33

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 25 Augustus 2005


Quoten: Origineel geplaatst door zaskar op 25 Augustus 2005

 


Van deze fiets hoor ik eens graag gebruikers ervaring. Wil je ook eens de specs geven? Is dit de uitvoering met grote veerweg of de inmiddels aangepaste (kortere) versie.  Heb je geexperimenteerd met de verschillende standen, free ride en XC?
Tijd om je nick te veranderen van Zaskar naar Prophet?


 
 
Dit is de volledig standaard 1000SL, met Eggbeater pedalen en Racing Ralph/Jimmy UST banden (o pde foto WTB Velociraptor). 12 cm voor en achtervering met een zeer goed werkende RP3 achterdemper. Voor een uitgebreider verhaal: http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?t=18749

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 14 nov 2005 19:01

Ik heb ook op de andere site gekeken.
Bedankt voor de info en veel plezier met je fiets.
(Voor XC kun je ook een voor een Nobby Nic en achter een RR overwegen, rijdt perfect!)
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

zaskar
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 aug 2005 15:19

zaskar 15 nov 2005 11:04

Nu heb ik een RR achter een de Big Jim UST voor, heeft misschien een iets hogere rolweerstand dan de NN, maar bevalt prima.

Plaats reactie