Wielrennen op tv
-
- Forum-lid
Vond het een mooie koers met een sterke winnaar.
Laatste 35 km reclame vrij
Durf het bijna niet te zeggen,maar vond het commentaar redelijk te pruimen
Laatste 35 km reclame vrij
Durf het bijna niet te zeggen,maar vond het commentaar redelijk te pruimen
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
Finale is altijd reclamevrij!!
Less is bore
Mooie race inderdaad, Dumoulin heeft mij ook in positieve zin verrast! Stybar leek mij eigenlijk de gehele koers de sterkste maar belande toch naast het podium.
Eurosport miste in eerste instantie de zeer interessante kopgroep Kwiat, Stybar,Dumoulin + oude kopgroep door de reclame, maar ze hadden mazzel dat alles weer bij elkaar kwam. Voor de rest moet iemand die van Bellegem even uitleggen dat het "op je heupen krijgen" niet betekent dat je kraakt en het lastig krijgt.
Eurosport miste in eerste instantie de zeer interessante kopgroep Kwiat, Stybar,Dumoulin + oude kopgroep door de reclame, maar ze hadden mazzel dat alles weer bij elkaar kwam. Voor de rest moet iemand die van Bellegem even uitleggen dat het "op je heupen krijgen" niet betekent dat je kraakt en het lastig krijgt.
Dan neem je toch gewoon een abonnementje op de Eurpsport player? En zeg je je kabelpakket gewoon op. Dan spaar je per saldo geld uit en heb je zelfs nog meer wielrennen dan op Eurosport 1 + 2, en ook alles zonder reclames. Even een HDMI kabel van je laptop/tablet naar de TV aanleggen en je kunt alles zonder reclame in HD kwaliteit bekijken op je grote scherm. Eventueel zet je het geluid uit… of het Engelse commentaar aan, maar dan heb je wel kans dat je allerslechtste commentator ter wereld er gratis bij krijgt: Carlton KirbyErnie C. schreef:Ik zou ook best willen betalen voor een zender die al het wielrennen uitzend zonder reclame. Eerste vereiste is dan wel dat ik niet meer hoef te betalen voor tig zenders waar ik nooit naar kijk. Het probleem is nu dat je al flink wat betaald voor die bak stront en dat die extra zenders daar nog bovenop komen. Met Nederland 1,2,3, en Eurosport zonder reclame en zonder Jose Been ben ik al geholpen.el_loco schreef:Op zich is het positief dat Discovery nu flink wat neertelt voor de rechten i.p.v. de NOS of Sporza maar als ik moet gaan betalen dan haak ik af. Als er iedere 10 minuten zo'n irritante "Merrrida, meurrrr bike!" reclame komt houd ik het ook niet lang vol. Dat vind ik nog een stuk erger dan Jose Been. Het commentaar luister is meestal toch niet echt naar.[\quote]
Ik denk juist dat veel mensen wel willen betalen voor zo`n zender als dat betekent dat er geen reclame tussendoor komt. Jose Been is niet de beste commentator maar nog altijd stukken minder irritant dan Herbert Dijkstra. Plus dat er op Eurosport ook wel andere commentatoren zitten die wel goed te pruimen zijn (en waar ik nu even de naam van kwijt ben )
===========================
Free your mind and your ass will follow
Free your mind and your ass will follow
- LongTallErne
- Forum-lid
Vandaag toch maar een mooi blok wielrennen bij de NOS
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
- daniel1975
- Forum-lid HC
De succesdag van Lottojumbo in beeld......?
Less is bore
- LongTallErne
- Forum-lid
Alle hoogtepunten van LottoJumbo zaten er in
Was toch zeker een minuut of 3
Was toch zeker een minuut of 3
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan hebben ze in die 3 min een lange inleiding en afkondiging gehad...
Less is bore
-
- Forum-lid
Net wat slimmer gereden dan in Le Samyn gelukkig. Toen was hij ook sterk maar werkte veel te veel. Nu de normaal snellere Didier op kop gedwongen.
Maak joe woar