Wielrenners in de Media (Geenstijl)
-
- Forum-lid
Sociaal-media gebruik tijdens autorijden is killing.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Dat zeg ik niet. Zie onderweg alleen wel veel automobilisten met de mobiel in de hand.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Ik kan mij niet van de indruk onttrekken dat de teller dit jaar boven de 8 uit gaat komen. Een getal die als uitzonderlijk geld.
Heel triest wat er afgelopen dagen is gebeurd, en zeker mijn deelneming aan de nabestaanden.
Heel triest wat er afgelopen dagen is gebeurd, en zeker mijn deelneming aan de nabestaanden.
Nou, gaat lekker zo. Dan ben ik er vorige week - met twee gebroken ribben - nog redelijk goed van af gekomen toen een loslopende hond plotseling het fietspad overstak. Het geeft je echter wel te denken.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
2e man in Hulst is doodgereden door een dronkaard zonder rijbewijs
- alliance_0
- Forum-lid
En in Abbenes (NH) een derde dodelijk ongeval met wielrenner. Dat is 3 binnen 48 uur. Oorzaak nog niet duidelijk.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Een collega woont daar en zijn vrouw was thuis.
Traumaheli kwam bijna door de tuin, maar hoefde niet meer te landen.
De groep zou overgestoken zijn en de laatste renner kwam iets later, moest plotseling remmen voor de vuilniswagen en kwam ten val voor of onder de vuilniswagen.
Zeer noodlottig ongeval, met de nodige impact, niet alleen voor nabestaanden, maar ook voor de groep wielrenners en de chauffeur van de auto.
Traumaheli kwam bijna door de tuin, maar hoefde niet meer te landen.
De groep zou overgestoken zijn en de laatste renner kwam iets later, moest plotseling remmen voor de vuilniswagen en kwam ten val voor of onder de vuilniswagen.
Zeer noodlottig ongeval, met de nodige impact, niet alleen voor nabestaanden, maar ook voor de groep wielrenners en de chauffeur van de auto.