We rijden niet allemaal wedstrijdengerardn schreef:Ik vind meer dan een bidon al not done. Als ik fiets staan er regelmatig mensen met volle bidons langs de weg dus het is ook niet nodig.
En te weinig drinken is ook geen optie.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Jawel maar niet uitgebreid. Alleen voor de lunch pak ik wat meer tijd. De andere pauzes zijn de rustmomenten wanneer ik de drinkzak bijvul bij een pompstation.jer81 schreef:Dat zijn behoorlijke ritten. Maar pauzeer je dan onderweg niet ergens?Nicosch schreef:Ik rij zomers regelmatig ritten van 250+ km solo. Dan is een Deuter 2 liter rugzak wel heel praktisch.
Bidons hebben als nadeel dat de inhoud snel opwarmt. Thermobidons lever je teveel inhoud op in. Plus willen die dingen wel eens een eigen leven leiden als je over een flinke hobbel heen rijd. En over je eigen bidon heefietsen loopt niet altijd goed af voor fiets en fietser.Pruller schreef:Maar die moet je toch ook bijvullen dan denk ik toch? Wat is dan het verschil met 2 drinkbussen van 1 liter? Dat is ook 2 liter? Als ik zo'n lange tocht maak (mijn langste tocht was trouwens maar 228km),duik ik ergens een café in drink ik wat cola met wat te eten en vraag meteen of ze die drinkbussen vol gooien Nog geen 1 cafe die weigerde of ik er geld voor moest betalen. En als 1 liter drinkbus niet gesoigneerd is, doe je 750ml en stop je een keer extra
Let dan maar eens op Poeleke, afgelopen Zondag.Pruller schreef:Weet je het zeker? Ik wil je uitnodigen een cross te kijken: https://www.youtube.com/watch?v=cW2ZQK2ZpGE. Je ziet ze bijna niet in de beugels? Zelfs in de eindsprint gaan ze niet in de beugelsErnie C. schreef:Er wordt genoeg in de beugels gereden tijdens de cross. Zeker op lange, vlakke stukken en tijdens afdalingen maar niet door iedereen. Er is dus niks mis mee.
Tegen The Rules ingaan mag niet! En het goed praten al helemaal niet.V-licious schreef:We rijden niet allemaal wedstrijdengerardn schreef:Ik vind meer dan een bidon al not done. Als ik fiets staan er regelmatig mensen met volle bidons langs de weg dus het is ook niet nodig.
Poe poe...Wolfhound32 schreef:Tegen The Rules ingaan mag niet! En het goed praten al helemaal niet.V-licious schreef:We rijden niet allemaal wedstrijdengerardn schreef:Ik vind meer dan een bidon al not done. Als ik fiets staan er regelmatig mensen met volle bidons langs de weg dus het is ook niet nodig.
Man...! Daar zou ik niet aan moeten denken! Wat kunnen mensen verschillen. Had je dat ook op jongere leeftijd al? (afgaand op je username schelen we 16 jaar)fietser1972 schreef:Ik denk dat iedereen een andere "favoriete" temperatuur heeft om bij te fietsen. Mij kan het niet warm genoeg zijn. Ik kan heel slecht tegen kou. Zelfs hartje zomer rijd ik met ondershirt en zweet dan niet bovenmatig veel. Bij 15 graden of zo gaan bij mij al de arm- en beenstukken aan. En als ik nu in november 's avonds aan het fietsen ben, dan draag ik een collant over mijn broek, een lange mouw ondershirt, een lange mouw winterjas, een windstopper, een muts onder mijn helm en lange vingerhandschoenen. Wordt het nog kouder, dan gaan de dikke winter handschoenen aan, overschoenen en nog een extra laagje kleding op mijn bovenlichaam.gineau schreef:Hoe überhaupt zoveel mensen altijd maar (behalve met mouwen) met een ondershirt aan kunnen rijden, als het niet eens fris is, of zelfs 25+ graden....
Ik zie niet in wat hier mis mee iscsteenbe schreef:Fiets op de kop zetten als je lek hebt gereden.....
Klasieke fout van 'n woordblinde.gerardn schreef:Mauwloos? Dat zijn shirts die geen kattengeluiden maken?