Vandaag gefietst in 2015
Veel mooie foto's dank daarvoor , leuk om te zien.
Gisteren en vandaag bij mekaar een 160 km weggetrapt . Het is echt genieten met dit weer .
Gisteren en vandaag bij mekaar een 160 km weggetrapt . Het is echt genieten met dit weer .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Hier ook hele dag mist, had nog de hoop dat het zou optrekken vanmorgen. (maar inmiddels is het nog meer geworden)
Langs de kust richting Katwijk met m'n vader waar we heel even de zon konden zien en daarna weer de mist in, langs Lisse weer richting huis.
Voor mij een ontspannen ritje, voor m'n vader flink doortrappen
https://www.strava.com/activities/424446777
Langs de kust richting Katwijk met m'n vader waar we heel even de zon konden zien en daarna weer de mist in, langs Lisse weer richting huis.
Voor mij een ontspannen ritje, voor m'n vader flink doortrappen
https://www.strava.com/activities/424446777
Man oh man. Vanochtend eertst mist dus ik dacht maar even te wachten met fietsen.
Plots om 11:00 zo ongeveer brak de zon door hier in Almere centrum en dus ik pak mijn fiets.
Na zo'n uurtje onderweg pakt de mist we echter weer in en zo erg dat ik slechts op een grijze massa af ga. Dat kwam niet meer goed voor de volgende 2 uur en ik waande me toch wel in een vreemde wereld. Fietsen in een cocon hetgeen toch wel wat had.
Wel lekker 80km over de weg gefietst in 3 uur op mijn 29er. Mooi L2 duurritje.
Eenmaal thuis brak de zon wederom door na zo'n 45 minuten en dacht ik dat we het nu wel gehad hadden met de mist.
No way!! Zo rond 16:30 komt er wat aanzetten hetgeen in eerste instantie ook weer voorbij leek te gaan tot zo rond 17:00. Echt geen 25 meter zicht meer naar beneden (ik woon 11 hoog op zo'n 35 meter) maar wel een blauwe lucht en vliegtuigen als ik omhoog kijk.
Eens even naar beneden gegaan en echt bizar dat je daar dus enkel een grijze massa zag. Echt zeer dichte mist hier in Almere nu (Weerwater).
Wederom vliegtuigen die ik wel naar Schiphol zie gaan maar iets lager is een grijze brei.
Plots om 11:00 zo ongeveer brak de zon door hier in Almere centrum en dus ik pak mijn fiets.
Na zo'n uurtje onderweg pakt de mist we echter weer in en zo erg dat ik slechts op een grijze massa af ga. Dat kwam niet meer goed voor de volgende 2 uur en ik waande me toch wel in een vreemde wereld. Fietsen in een cocon hetgeen toch wel wat had.
Wel lekker 80km over de weg gefietst in 3 uur op mijn 29er. Mooi L2 duurritje.
Eenmaal thuis brak de zon wederom door na zo'n 45 minuten en dacht ik dat we het nu wel gehad hadden met de mist.
No way!! Zo rond 16:30 komt er wat aanzetten hetgeen in eerste instantie ook weer voorbij leek te gaan tot zo rond 17:00. Echt geen 25 meter zicht meer naar beneden (ik woon 11 hoog op zo'n 35 meter) maar wel een blauwe lucht en vliegtuigen als ik omhoog kijk.
Eens even naar beneden gegaan en echt bizar dat je daar dus enkel een grijze massa zag. Echt zeer dichte mist hier in Almere nu (Weerwater).
Wederom vliegtuigen die ik wel naar Schiphol zie gaan maar iets lager is een grijze brei.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vanmorgen rond 09:00u vertrokken op mijn CAADX toen het nog beetje mistig was. Doel was lekkere relaxte duurtraining en daarbij ook soort van ontdekkingstocht.
Dus geen mooie (fietspaden) maar ook grindpaden, bospaden, zandpaden, gravelpaden, klinkers etc.
Eerste deel frisjes en duurde even voor de zon doorbrak, maar daarna perfect fietsweer. Iets voorbij Nijkerk eerste "tussendoor" pad en volgden nog heel veel. Lekker om op stukken te fietsen die ik niet met de EVO, Flash of Hayabusa doe. In dat opzicht heel wat nieuwe paden ontdekt en smaakt naar meer.
In ieder geval meer dan happy op mijn cyclecrosser en weet nu al dat het een prima aankoop is geweest.
Laatste uur weer standaard werk over de normale paden en na dik 5 uur fietsen dik tevreden terug met 133 km op de teller.
Rondje op Strava https://www.strava.com/activities/424382449
Enne........ ik las "graag ook foto's", dus mijn best gedaan !!!
Dus geen mooie (fietspaden) maar ook grindpaden, bospaden, zandpaden, gravelpaden, klinkers etc.
Eerste deel frisjes en duurde even voor de zon doorbrak, maar daarna perfect fietsweer. Iets voorbij Nijkerk eerste "tussendoor" pad en volgden nog heel veel. Lekker om op stukken te fietsen die ik niet met de EVO, Flash of Hayabusa doe. In dat opzicht heel wat nieuwe paden ontdekt en smaakt naar meer.
In ieder geval meer dan happy op mijn cyclecrosser en weet nu al dat het een prima aankoop is geweest.
Laatste uur weer standaard werk over de normale paden en na dik 5 uur fietsen dik tevreden terug met 133 km op de teller.
Rondje op Strava https://www.strava.com/activities/424382449
Enne........ ik las "graag ook foto's", dus mijn best gedaan !!!
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Gisteren was het prachtig weer om een stukkie te fietsen maar toen had ik andere dingen te doen.
Dus vanochtend in de mist vertrokken voor een rondje zonder wind.
Na een kilometer of vijf voel ik mijn achterwiel wegglijden in een bochtje.
Ojee, denk ik, lekke band.
Maar eventjes voelen en er is niets aan de hand.
Blijkbaar is het een beetje glad dus maar voorzichtig verder.
Nou dat voorzichtig was dus niet goed genoeg want 10 kilometer verder ga ik, denk ik, rustig door een bochtje en daar lag ik.
Klapper op mijn rechterzij en opgevangen met mijn handen.
Alles deed wel zeer maar ik zag geen schade dus toch maar verder gefietst.
Tijdens het verder fietsen had ik het idee dat ik een bloeduitstorting had op mijn rechterdij.
En de pijn in mijn linkerhand werd ook wat erger, maar ja, voor de rest ging het wel lekker.
Thuis gekomen bleek de bloeduitstorting toch een schaafwond maar gelukkig was mijn kleding niet stuk.
Mijn linkerhand doet toch wel wat zeer dus als dat morgen niet beter gaat dan toch maar even langs de dokter.
http://www.strava.com/activities/424309220
Dus vanochtend in de mist vertrokken voor een rondje zonder wind.
Na een kilometer of vijf voel ik mijn achterwiel wegglijden in een bochtje.
Ojee, denk ik, lekke band.
Maar eventjes voelen en er is niets aan de hand.
Blijkbaar is het een beetje glad dus maar voorzichtig verder.
Nou dat voorzichtig was dus niet goed genoeg want 10 kilometer verder ga ik, denk ik, rustig door een bochtje en daar lag ik.
Klapper op mijn rechterzij en opgevangen met mijn handen.
Alles deed wel zeer maar ik zag geen schade dus toch maar verder gefietst.
Tijdens het verder fietsen had ik het idee dat ik een bloeduitstorting had op mijn rechterdij.
En de pijn in mijn linkerhand werd ook wat erger, maar ja, voor de rest ging het wel lekker.
Thuis gekomen bleek de bloeduitstorting toch een schaafwond maar gelukkig was mijn kleding niet stuk.
Mijn linkerhand doet toch wel wat zeer dus als dat morgen niet beter gaat dan toch maar even langs de dokter.
http://www.strava.com/activities/424309220
Vandaag rondje Kinderdijk-Vianen.
Beetje raar weer vanmorgen dus voor ik aan dat avontuur begon even een rondje van 25km gedaan rond m'n huis. Kon ik even beoordelen of de kleding-configuratie wel de juiste was. Ik ga het liefst met zo min mogelijk maar het moet wel comfortabel blijven
Conclusie was dat handschoenen, overschoenen en mutsjes alleen maar voor overkoken zou gaan zorgen..
Na m'n warmlooprondje ging het richting de Algrabrug. Voor locals een heel herkenbaar ding:
Bij Krimpen miste ik net het pontje
En ik wilde beslist langs Kinderdijk
Even stoppen voor een telefoontje. Leuke klus maar een heel ander forum
Als je dan toch stilstaat kan je wel even inzoomen
En uitzoomen
Deze kasseistroken zijn alleen voor blauwe fietsjes
Afgelopen weken door de bergen, heuvels en bossen gefietst, maar zo'n rondje "waarden" heeft toch ook wel wat.
Grappige combi van wel heel veel leed op 1 plaats.
Maar gelukkig was daar onze nationale trots
Echt ook wel een plekje om met stevige schoenen en een dikke DSLR op pad te gaan
In volle draf naar het keerpunt
Waar de enige serieuze beklimming overwonnen moest worden
Ik blijf die oude stalen brug toch mooier vinden Staal is sowieso mooier
Finale langs de Vlist
Waar de zakkende zon er een feestje van maakte.
Ergens tussen de 130 en 140km maar had gerust nog zo'n rondje weggetrapt Wat een heerlijk fietsweer zeg.
Maar voor een maandag in November vind ik dit prima. Nu lekker risotto maken. Gaat vast smaken na zo'n dagje buitenspelen.
Beetje raar weer vanmorgen dus voor ik aan dat avontuur begon even een rondje van 25km gedaan rond m'n huis. Kon ik even beoordelen of de kleding-configuratie wel de juiste was. Ik ga het liefst met zo min mogelijk maar het moet wel comfortabel blijven
Conclusie was dat handschoenen, overschoenen en mutsjes alleen maar voor overkoken zou gaan zorgen..
Na m'n warmlooprondje ging het richting de Algrabrug. Voor locals een heel herkenbaar ding:
Bij Krimpen miste ik net het pontje
En ik wilde beslist langs Kinderdijk
Even stoppen voor een telefoontje. Leuke klus maar een heel ander forum
Als je dan toch stilstaat kan je wel even inzoomen
En uitzoomen
Deze kasseistroken zijn alleen voor blauwe fietsjes
Afgelopen weken door de bergen, heuvels en bossen gefietst, maar zo'n rondje "waarden" heeft toch ook wel wat.
Grappige combi van wel heel veel leed op 1 plaats.
Maar gelukkig was daar onze nationale trots
Echt ook wel een plekje om met stevige schoenen en een dikke DSLR op pad te gaan
In volle draf naar het keerpunt
Waar de enige serieuze beklimming overwonnen moest worden
Ik blijf die oude stalen brug toch mooier vinden Staal is sowieso mooier
Finale langs de Vlist
Waar de zakkende zon er een feestje van maakte.
Ergens tussen de 130 en 140km maar had gerust nog zo'n rondje weggetrapt Wat een heerlijk fietsweer zeg.
Maar voor een maandag in November vind ik dit prima. Nu lekker risotto maken. Gaat vast smaken na zo'n dagje buitenspelen.
Laatst gewijzigd door Gastheerg op 02 nov 2015 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.