Fons bikes
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Wat ik dan gelijk geinig vindt is de naam van de hond bij de familie Moonen bij slaapplek 1.jwkeij schreef: ↑10 dec 2020 09:38 Dit is leuk, hoor. Zo'n gesponsorde fietstocht... Maar ik zie alleen maar foto's van eten en info over slaapplekken....
https://denhaagdeluxe.wordpress.com/202 ... achtingen/
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Ik moest het ook opzoeken hoor. Weer een nieuwe modieuze afkorting. Niet bij te houden.
- Globeskater1983
- Forum-lid
Hebben jullie de laatste crowdfunding van Fons al gezien? Wat vinden jullie er van? https://fons-bikes.nl/over-fons/crowdfunding
Het eerste woord dat in me opkomt is "bijzonder".

Het tweede wat in me opkomt is de vraag: welke onderdelen willen ze dan in NL gaan (laten) produceren? En dáár zijn ze dan weer volstrekt vaag over.
Verder maken de eerder gemaakte claims van Fons over fysiotherapeuten en gynaecologen dit mooie verhaal natuurlijk niet geloofwaardiger.
Dus ik houd mijn centjes op zak in ieder geval.

Het tweede wat in me opkomt is de vraag: welke onderdelen willen ze dan in NL gaan (laten) produceren? En dáár zijn ze dan weer volstrekt vaag over.
Verder maken de eerder gemaakte claims van Fons over fysiotherapeuten en gynaecologen dit mooie verhaal natuurlijk niet geloofwaardiger.
Dus ik houd mijn centjes op zak in ieder geval.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- thestudent
- Forum-lid HC
Riekt naar een p(f)onzi scheme!
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Dit lijkt me meer lenen/investeren dan crowdfunding waarbij je dan moet hopen dat je over 5 jaar je € 1000 of meer terugkrijgt. Komt een beetje vaag over allemaal en ik zou in zo iets geen cent steken (ook als Fons vervangen zou worden door eender welk gerenommeerd (top-)merk).
Time is on my site.
De schaamte voorbij!Globeskater1983 schreef: ↑02 sep 2021 14:17 Hebben jullie de laatste crowdfunding van Fons al gezien? Wat vinden jullie er van? https://fons-bikes.nl/over-fons/crowdfunding
Doorgaans kloppen bedrijven eerst bij een bank aan voor geld en dan moeten ze een goed bedrijfsplan hebben.
Vaak wordt er gecrowdfund als banken geen heil zien in de investering. Dat heeft wellicht dan ook een reden, zeker nu banken zo ongeveer gratis geld kunnen uitlenen. Ik heb zo'n beetje mijn bedenkingen bij alle crowdfund acties. Deze is geen uitzondering.
Maar wat ik me ook nog afvraag of je wel of geen risico meter moet hebben voor zo'n beleggingsproduct? Als ik de site van de AFM bekijk, dan lijkt me dat eigenlijk van wel
Vaak wordt er gecrowdfund als banken geen heil zien in de investering. Dat heeft wellicht dan ook een reden, zeker nu banken zo ongeveer gratis geld kunnen uitlenen. Ik heb zo'n beetje mijn bedenkingen bij alle crowdfund acties. Deze is geen uitzondering.
Maar wat ik me ook nog afvraag of je wel of geen risico meter moet hebben voor zo'n beleggingsproduct? Als ik de site van de AFM bekijk, dan lijkt me dat eigenlijk van wel
Live fast; die young. mijn blog