![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- thestudent
- Forum-lid HC
Hoe vaak heb je die dingen nodig dan?
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Dat zijn andere patronen volgens mij.
Ik heb een Mille GTO bibshort besteld bij 12GO. Ik wil deze toch wel eens proberen maar €290 is mij toch echt te gortig. Nu in de aanbieding voor €217,50. Nog een smak geld maar wel te verteren nu.
Ik heb een Mille GTO bibshort besteld bij 12GO. Ik wil deze toch wel eens proberen maar €290 is mij toch echt te gortig. Nu in de aanbieding voor €217,50. Nog een smak geld maar wel te verteren nu.
Ride bikes, not tanks!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als ik me niet vergis is de verkoopprijs bij 29,95 Euro/30 stuks.
Gewoon ter info.
Kleinere aantallen en ook nog eens goedkoper.
Voor CO2 patronen met schroefdraad is, behoudens éénmalige aanbiedingen, Van Eyck nog steeds het goedkoopste.
7,95 Euro/10 stuks van 16 gram
5,95 Euro/10 stuks van 12 gram
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
De laatste keer dat ik deze had besteld was in 2014, toen heb ik mij het Lxxxxxs gezocht naar de goedkoopste, slagroompatronen, bierpatronen etc... totdat ik deze vond. Deze keer heb ik niet verder gezocht, maar goede info daarvoor dank, als ik deze weer eens een keer zou moeten bestellen kijk ik toch eerst even bij Van Eyck. ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless