De ISP is er voor gemaakt dat je deze kan afzagen om er een gewone zadelpen in te zetten. Dit is bedoeld om bv je fiets te kunnen verkopen aan een langer iemand dan jezelf. Anders zou deze nooit door te verkopen zijn.johoop schreef:Kan je daar dan een nieuwe zadelpen op monteren ?
Wilier
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Maar mijn Wilier hier ook eens laten zien, heb hier al heel wat mooie fietsen zien voorbij komen.
begin dit jaar mijn Trek verkocht en van het amerikaans naar een mooie italiaanse schone gegaan.
fiets is nog origineel, enige eigen upgrades zijn de Tacx bidonhouders, Garmin fietscomputer en de Fulcrum wielen met GP4000 bandjes.
Zadel moet nog vervangen worden en spacers moeten er nog af.
begin dit jaar mijn Trek verkocht en van het amerikaans naar een mooie italiaanse schone gegaan.
fiets is nog origineel, enige eigen upgrades zijn de Tacx bidonhouders, Garmin fietscomputer en de Fulcrum wielen met GP4000 bandjes.
Zadel moet nog vervangen worden en spacers moeten er nog af.
Na nog een tijd sparen en een bezoek aan FFWD voor een nieuwe body, heb ik dit weekend zelf de fiets opgebouwd. Dit had ik nog nooit eerder gedaan maar met de handleidingen van Shimano en een beetje geduld kom je een heel eind. Het afstellen ging prima al ben ik nog niet helemaal tevreden over de positie van de remmenhoeven.
De pedalen zullen natuurlijk nog veranderen en er zit ook nog geen lintje op. Ik wil namelijk eerst nog even spelen met de stuurpenlengte, de hoek van het stuur en positie van de shifters. Maar verder is het gewoon een beauty!
De pedalen zullen natuurlijk nog veranderen en er zit ook nog geen lintje op. Ik wil namelijk eerst nog even spelen met de stuurpenlengte, de hoek van het stuur en positie van de shifters. Maar verder is het gewoon een beauty!
-
- Forum-lid HC
Mooi zo een 101 SL, ook mooie kleurcombo.
De pedalen en het Stuurlint vind ik minder en ik had eens een witte kabelset geprobeerd.
De pedalen en het Stuurlint vind ik minder en ik had eens een witte kabelset geprobeerd.
Prachtige fiets, wit stuurlintje en de fiets is helemaal af. Vooral veel fietsplezier ermee!mca schreef:Na nog een tijd sparen en een bezoek aan FFWD voor een nieuwe body, heb ik dit weekend zelf de fiets opgebouwd. Dit had ik nog nooit eerder gedaan maar met de handleidingen van Shimano en een beetje geduld kom je een heel eind. Het afstellen ging prima al ben ik nog niet helemaal tevreden over de positie van de remmenhoeven.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
@ johoop
Mijn schade gevalletje met mijn seatpost is netjes opgelost. Allereerst wordt het frame onder garantie vervangen door een nieuwframe. Dit gebeurd omdat mijn FM nooit een alu busje bij het frame heeft ontvangen en heeft er dus ook nooit als bescherming ingezeten. Het is "natuurlijk ontzettend jammer" dat ze geen gewone Cento frames meer hebben en hierdoor krijg ik een SR......... Deze verwacht ik deze week binnen en kunnen we gaan opbouwen.. Ik ben erg benieuwd..
Mijn schade gevalletje met mijn seatpost is netjes opgelost. Allereerst wordt het frame onder garantie vervangen door een nieuwframe. Dit gebeurd omdat mijn FM nooit een alu busje bij het frame heeft ontvangen en heeft er dus ook nooit als bescherming ingezeten. Het is "natuurlijk ontzettend jammer" dat ze geen gewone Cento frames meer hebben en hierdoor krijg ik een SR......... Deze verwacht ik deze week binnen en kunnen we gaan opbouwen.. Ik ben erg benieuwd..
Thanks! Alu busje zit erin en lijkt me ook niet wijs zonder de boel inelkaar te zetten. Al zit de seatpost zeker met wat carbonpasta echt als een huis, nauwelijks een klemschroef nodig.jcvoo schreef:Mooie fiets hoor!!! een erg mooie kleuren combi.
vraagjes:
- Wat voor stuur heb je hierop gemonteerd?
- Heb je voor je zadel een alubuisje in je seatpost gedaan?
Het is een Ritchey Comp Streem stuur met Comp 4axis pen 120mm.
Dit is mijn eerste opbouw zoals ik zei en ik zat nog eens naar de routing vd kabels te kijken: normaal loopt de remkabel buitenlangs en dan onderdoor, alleen lijkt de DA9000 routing te mikken op mijn huidige layout?