Stap 1
Stap 2 - dank aan Anaszi 2.0
Stappen 3 en 4 - dank aan Andromeda
Stap 5 - dank aan Andromeda
Bianchi
@Ferry: klopt helemaal, gelukkig is vorige week het gips van m'n arm af.... dus hoeven ze niet langer werkeloos in de garage te blijven staan (althans, die witte moet nog ff wachten op het begin van de lente)
@Timo: mooi projectje, leuk om weer wat celeste in dit topic te zien!
@Timo: mooi projectje, leuk om weer wat celeste in dit topic te zien!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
@Amclassic-fan: de ervaring leert dat 50% van de bedrijven alsnog failliet gaat na een flinke brand.
Mooi kadertje, Timo; ben benieuwd naar het vervolg! (welk model is dat juist? iets uit begin deze eeuw, schat ik?)
Maar wat ben je van plan met die zwarte decals? Ik vind die klassieke donkerblauwe belettering juist zo mooi!
Maar wat ben je van plan met die zwarte decals? Ik vind die klassieke donkerblauwe belettering juist zo mooi!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Dario schreef:Mooi kadertje, Timo; ben benieuwd naar het vervolg! (welk model is dat juist? iets uit begin deze eeuw, schat ik?)
Het is een Mega Alu uit 1997, destijds een goedkope "look-alike" van de peperdure "Mega Ti" waar Berzin en de andere Gewiss boys op reden. Toen bij Bart Pieters in Poortugaal gekocht en jarenlang trouw dienst gedaan als mijn enige racefiets. In 2003 afgedankt maar nooit weg gedaan. Helaas is de staat van de lak abominabel dus opnieuw spuiten is de enige oplossing. Ansich wel prettig want dan kan Brady meteen vork en stuur ook van een verse laag celeste voorzien. Donkerblauwe stickers horen er idd wel op maar zijn heel moeilijk te vinden voor dit frame. Foto's van gespoten frame, vork en stuur laten nog even op zich wachten want de ebay stickerboer stuurde de verkeerde "made in Italy" decal (de juiste, die er nu ook op zit staat wel op zijn site en was ook degene die ik besteld had) en geeft nu niet thuis. Daarnaast zoek ik de "Edoardo Bianchi" handtekening decal voor op de bovenbuis nog en "reparto corse" decals voor de achtervork. Het stuur wordt overigens helemaal celeste (behalve waar de Ergos klemmen) met Bianchi decals (dusdanig dat de tekst leesbaar is als je van voren tegen het stuur aankijkt). In de tussentijd komen de andere onderdelen: "tutto Campagnolo", dus complete 10 speed Chorus groep inclusief zadelpen, pedalen en bidonhouders, plus Record balhoofdstel en Campa zadelpenklem. En er moeten nog custom zwart/celeste decals komen voor zilveren Eurus wielen.
Zo was hij overigens elf, twaalf jaar geleden...
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Tiens, wist niet dat ze toen al zo'n dikke voorbuis hadden!
Met zo'n lekker winterprojectje wordt de komkommertijd al meteen veel minder, euh, komkommerachtig
Met zo'n lekker winterprojectje wordt de komkommertijd al meteen veel minder, euh, komkommerachtig
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Voor de liefhebbers wat foto's van de gerestaureerde Bianchi Ti-Megatube uit 1997 van "ctam" (Gewiss teamfiets)
http://forums.roadbikereview.com/showth ... p?t=185545
http://forums.roadbikereview.com/showth ... p?t=185545
fietsen doe ik net als een prof,