Colnago
Thnx Rene, ik had dezelfde bidonhouders als jij in het begin had, alleen in het wit :s
Blinde vink die ze erop gezet heeft denk ik.
Vind zelf zonder stickers ook wel gaaf staan, lekker agressief.
Ik wil graag de boutjes van mijn stuurpen vervangen, maar lees net dat dat niet verstandig is.....waarom moet ik nog ff lezen.
Wat de remmen betreft zijn het Campa Super Record remmen met bijbehorende houders. De blokken van Kuiper zitten gewoon in die houders, past prima.
@patrickh1: bedankt voor je tips, vond de kabel zelf ook al wat lang. Ben dus niet de enige. Over dat andere moet ik nog nadenken, portemonnee is leeg
Blinde vink die ze erop gezet heeft denk ik.
Vind zelf zonder stickers ook wel gaaf staan, lekker agressief.
Ik wil graag de boutjes van mijn stuurpen vervangen, maar lees net dat dat niet verstandig is.....waarom moet ik nog ff lezen.
Wat de remmen betreft zijn het Campa Super Record remmen met bijbehorende houders. De blokken van Kuiper zitten gewoon in die houders, past prima.
@patrickh1: bedankt voor je tips, vond de kabel zelf ook al wat lang. Ben dus niet de enige. Over dat andere moet ik nog nadenken, portemonnee is leeg
Bianchi SL3, Pantani Vive!!
Colnago CX-1
Colnago CX-1
Il Pirato schreef: @patrickh1: bedankt voor je tips, vond de kabel zelf ook al wat lang. Ben dus niet de enige. Over dat andere moet ik nog nadenken, portemonnee is leeg
Zoiets hoeft ook niet in 1 keer .
Doet ook niets aan de fiets af . Blijft gewoon 'n mooie fiets met goede afmontage .
Il Pirato schreef:Speciaal voor Gijs, omdat hij ook zo lang aan het wachten is
Bidonhouders eraf gehaald, te lelijk. Nieuwe in bestelling, Elite Patao Carbon.
Zadel ook in bestelling, Selle Italia Flite Flow Carbonio.
Voor de rest ga ik wat boutjes vervangen in een andere kleur.
Ben er nog niet over uit of ik mijn wielen ga bestickeren.
Zodra alles compleet is, opzoek naar de goede zit en wellicht de iets wat hoge toren iets inkorten.
Ohw, en het eerste wat mijn vriendin zei na "wat een mooie fiets", "je laat hem toch niet 3 maanden in de woonkamer staan he" hahahahaha. Check de pic's.
[img=http://img7.imageshack.us/img7/4362/sdc12464k.jpg]
[img=http://img517.imageshack.us/img517/5779/sdc12461.jpg]
[img=http://img263.imageshack.us/img263/3305/sdc12460.jpg]
[img=http://img709.imageshack.us/img709/4914/sdc12457.jpg]
Wat een gaaf ding, heel cool dat zwart ook. Zou ik zeker niet veranderen. De wielen mogen best wel een klein stickertje hebben maar niet te veel. Je frame is de kracht van je bike.
Ga er van genieten!
Camerig is prachtig!
na een hoop gezever en gezanik is ze toch klaar. ( ok er zijn wat tegenslagen geweest ) maar deze zijn tot nu toe "ben nog in bespreking met de fietsboer"allemaal opgelost.
plaatjes zeggen meer dan 1.000.000 woorden hea
Fiets gemonteerd door de lokale fietsboer, slecht afgemonteerd omdat niet alles, of eigenlijk niets goed aangedraait was en gaan fietsen in berg en dal.
Je moet je fiets toch goed uit testen.
Na haar mee genomen te hebben en daar 100km te hebben gefietst komen we er tot onze schrik achter dat er een stuk uit de voor derraileur is en achter onder bij de ketting een stuk verf van het frame af is.
Ik heb wel gemerkt tijdens een afdaling dat de ketting van het buitenblad schoot en met terug schakelen deze weer goed kwam te liggen "niet bij nadenkend dat dit helemaal niet hoort te kunnen".
Thuis aangekomen en ja hoor derailleur niet meer netjes te maken, en waar achter net onder de ketting mooie witte lak hoort te zitten zit nu een zwarte put van ongeveer een cm of 6.
Een andere fietsenboer gebeld "van hier van het fora" en gekeken wat er aan de hand was. de voor derraileur was te hoog afgesteld waardoor de ketting er af kon lopen, en niets goed strak aangedraait waardoor ik vol op m'n plaat had kunnen gaan in een afdaling of rechtdoor had kunnen fietsen in een bocht.
Fiets kunnen bij werken en weer wat nieuwe dingen geleerd over doorzichtig boekenkaft papier wat je op de fiest kan plakken tegen beschadeging van de ketting en steenslag onder de schuine buis.
We zijn nog in bespreking over een nieuwe derraileur. maar wat te doen met de lakschade, het is aan de onderkant van de buis ( bij het zwarte rondje ).
Ik hoor van jullie.
Fiets is afgemonteerd met
Campagnolo super record compact
Richey alu/carbon stuurnok ( komt de K-force nog op )
FSA K-Force Carbon stuur
Mavic cosmic carbone
plaatjes zeggen meer dan 1.000.000 woorden hea
Fiets gemonteerd door de lokale fietsboer, slecht afgemonteerd omdat niet alles, of eigenlijk niets goed aangedraait was en gaan fietsen in berg en dal.
Je moet je fiets toch goed uit testen.
Na haar mee genomen te hebben en daar 100km te hebben gefietst komen we er tot onze schrik achter dat er een stuk uit de voor derraileur is en achter onder bij de ketting een stuk verf van het frame af is.
Ik heb wel gemerkt tijdens een afdaling dat de ketting van het buitenblad schoot en met terug schakelen deze weer goed kwam te liggen "niet bij nadenkend dat dit helemaal niet hoort te kunnen".
Thuis aangekomen en ja hoor derailleur niet meer netjes te maken, en waar achter net onder de ketting mooie witte lak hoort te zitten zit nu een zwarte put van ongeveer een cm of 6.
Een andere fietsenboer gebeld "van hier van het fora" en gekeken wat er aan de hand was. de voor derraileur was te hoog afgesteld waardoor de ketting er af kon lopen, en niets goed strak aangedraait waardoor ik vol op m'n plaat had kunnen gaan in een afdaling of rechtdoor had kunnen fietsen in een bocht.
Fiets kunnen bij werken en weer wat nieuwe dingen geleerd over doorzichtig boekenkaft papier wat je op de fiest kan plakken tegen beschadeging van de ketting en steenslag onder de schuine buis.
We zijn nog in bespreking over een nieuwe derraileur. maar wat te doen met de lakschade, het is aan de onderkant van de buis ( bij het zwarte rondje ).
Ik hoor van jullie.
Fiets is afgemonteerd met
Campagnolo super record compact
Richey alu/carbon stuurnok ( komt de K-force nog op )
FSA K-Force Carbon stuur
Mavic cosmic carbone
Hoi
Ace1978 schreef:Ik zou gaan voor een zwart lint en een volledig zwart zadel. Die mooie 'klassieke' fiets die jij hebt komt dan het beste tot zijn recht
Dit weekend heb ik besloten om toch voor zwart te gaan.
Vandaag van internet een mooi zwart Selle San Marco Aspide gekocht. Het stuurlint volgt een dezer dagen. Dan zal ik een mooie foto plaatsen.
Jeroen,
Je hebt PM
Camerig is prachtig!
Had je problemen met je kont Rene?
Heb zelf door het vele fietsen schrale plekken/onstekingen op mijn zitvlak. Lees ook wel het "schrale kont" topic...
Ben benieuwd naar je foto's.
Ik heb by the way mijn naam met nederlandse vlag op mijn frame geplakt.
Foto's volgen...
Heb zelf door het vele fietsen schrale plekken/onstekingen op mijn zitvlak. Lees ook wel het "schrale kont" topic...
Ben benieuwd naar je foto's.
Ik heb by the way mijn naam met nederlandse vlag op mijn frame geplakt.
Foto's volgen...
Bianchi SL3, Pantani Vive!!
Colnago CX-1
Colnago CX-1
veel foto's in aantocht, leuk! Hierbij de mijne met zwarte delen. Als iemand hem even kleiner kan maken dan ben ik hem/haar zeer dankbaar!
[img=http://img685.imageshack.us/img685/6731/img3501n.jpg]
[img=http://img685.imageshack.us/img685/6731/img3501n.jpg]
Camerig is prachtig!