Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 6055
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 02 okt 2016 16:01

havana schreef:M'n voorste snelspanner wilde ik even wat vaster zetten, dus ik dacht "dat doe ik al fietsende wel even". Met als gevolg dat m'n vingers tussen de spaken kwamen, AUW.
Zo een idiote actie had ik nou niet van jouw verwacht.! :roll:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27917
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 02 okt 2016 16:03

Ik weet niet van me bezielde. Ik heb zoiets nog nooit ook maar geprobeerd in 11 jaar wielrennen...

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 02 okt 2016 16:09

Orlok schreef:
havana schreef:M'n voorste snelspanner wilde ik even wat vaster zetten, dus ik dacht "dat doe ik al fietsende wel even". Met als gevolg dat m'n vingers tussen de spaken kwamen, AUW.
Zo een idiote actie had ik nou niet van jouw verwacht.! :roll:
Ik had de zelfde gedachte , knap dat je weer gegaan bent !
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 02 okt 2016 16:20

@havana ik vind je een bikkel :P

Vandaag een ritje in de regen op de CaadX met crossbanden gereden en moet zeggen,wat rijden de banden lekker.

https://www.strava.com/activities/731965643#kudos

Afbeelding

Afbeelding
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Forum-lid HC
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 02 okt 2016 16:30

@havana: wat een verhaal, mooi dat je er goed af bent gekomen en wel handig zo veel expertise in de buurt :D

Gebruikersavatar
Sha Kokken
Forum-lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 28 mei 2015 23:38
Locatie: Hooglanderveen

Gebruikersavatar Sha Kokken 02 okt 2016 17:06

Vandaag een rondje richting Barneveld en Lunteren gedaan. Vandaar richting Amerongen en daar bleek ik op de Bergweg de Oranje pelotonstocht tegemoet te rijden. Neem me niet kwalijk maar wat een Jostiband-op-wielen :roll:
Een groot stuk Bergweg heeft een vrij smal fietspad. Ik denk dat ik acht bijna aanrijdingen heb gehad, deels van mensen die wel naar mij keken maar gewoon niet opzij gingen. Ook net niet onderuit geschoffeld door een ligfiets die stug links bleef rijden :evil: Op de berg zelf: acht(!) man breed omlaag, mensen die op hun ligstuurtje naar beneden scheuren en zelfs een Froome wannabe die over zijn stuur hing :dislike:

Zo dat moest er even uit. Gelukkig geen ongelukken.

Wel een bijzonder record want door alle gevaarlijke momenten kwam ik met lager hartslag boven dan ik onderaan vertrokken was...

En positief: lekker mijn tochtje kunnen vervolgen, heerlijk laag D1 gebleven. En echt net voor de bui binnen :like:

Gebruikersavatar
MarcFaFo
Forum-lid
Berichten: 1544
Lid geworden op: 30 sep 2012 20:39

Gebruikersavatar MarcFaFo 02 okt 2016 17:29

Jac schreef:
Orlok schreef:
havana schreef:M'n voorste snelspanner wilde ik even wat vaster zetten, dus ik dacht "dat doe ik al fietsende wel even". Met als gevolg dat m'n vingers tussen de spaken kwamen, AUW.
Zo een idiote actie had ik nou niet van jouw verwacht.! :roll:
Ik had de zelfde gedachte , knap dat je weer gegaan bent !
Dit is mij ooit (+/- 1984) eens gebeurt, ik had een nieuwe band gekocht en deze hing om het stuur van mijn nieuwe 2ehands wielrenner. De band gaf af op de vork, ik dacht....precies. Je bent niet de enige Havanna. Wel een bikkel om door toch te gaan rijden.

Back on topic...vandaag rondje van 82km gefietst. Regen, wind en koud. Echt Herfst.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

Fietsen?altijd
Forum-lid
Berichten: 2744
Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21

Fietsen?altijd 02 okt 2016 17:39

Twee rondjes op de mtb bij de Lemeleberg, eigenlijk wou ik ook nog een 3e maar we waren zo zeiknat geregend....
Maak joe woar

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 02 okt 2016 18:50

Gisteren een kort afscheidsrondje (40km) gemaakt op de Caad10. Aankomende week kan ik een nieuwe Caad ophalen :)

https://www.strava.com/activities/730424231

Onderweg genoeg gegadigden die interesse hadden in de fiets..
Afbeelding

Vanochtend vroeg uit de veren om mijn nieuwe naafdynamo en koplamp even uit te testen. Op aanraden van WalterG een Busch&Muller gekocht en hij had gelijk: superlamp!

https://www.strava.com/activities/731496809

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 02 okt 2016 19:16

.jeroen. schreef:
Onderweg genoeg gegadigden die interesse hadden in de fiets..
Afbeelding


Kan zo in het 'Schone Dames!' topic .jeroen. Leuke foto!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Douglas
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 18 okt 2014 18:16

Gebruikersavatar Douglas 02 okt 2016 19:18

Wederom erg mooie foto Jeroen. :winkthumb: Ik bedoel dan niet die 'schone dames' maar de ondergaande zon.
o'7o

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 02 okt 2016 19:24

Douglas schreef:Wederom erg mooie foto Jeroen. :winkthumb: Ik bedoel dan niet die 'schone dames' maar de ondergaande zon.
Zonsopgang Douglas:
.jeroen. schreef: Vanochtend vroeg uit de veren om mijn nieuwe naafdynamo en koplamp even uit te testen.
Ik heb diverse erg mooie foto's van een zonsondergang maar niet 1 waar ik 4 mooie dames aan mijn achterwiel heb :D
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie