Het grote domme vragen topic
Heel simpel eerst met een inbussleutel de plug in de carbon vorkbuis vastzetten om daarna via de topcap met een kleinere inbussleutel het stuur cq. stuurpen spelingsvrij licht vast te zetten, pas daarna de stuurpen vastzetten op de carbon vorkbuis. Zo'n expander werkt fantastisch als je het op die manier gebruikt/vastzet.
https://www.youtube.com/watch?v=_R9XwPMw2WA
https://www.youtube.com/watch?v=_R9XwPMw2WA
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Volgens mij is dit waarvoor dat anti seize spul bedoeld is;
Als het meerdere delen zijn, kan het maar zo eens aardig vastgevreten zitten
- borgmonster
- Forum-lid
De tape kan zorgen voor makkelijker verschuiven van de klemband, is mijn ervaring. De lijm zorgt er blijkbaar voor dat onder druk een langzame verschuiving optreedt die je niet zomaar even met de hand terugduwt.
De kracht van de kabel zorgt daar al voor.
Helemaal schoon en kaal zorgt voor de beste plaatsing. Een goede klem heeft de juiste pasvorm en geeft geen schade.
De kracht van de kabel zorgt daar al voor.
Helemaal schoon en kaal zorgt voor de beste plaatsing. Een goede klem heeft de juiste pasvorm en geeft geen schade.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Moeten nieuwe derailleur pads altijd gericht worden, of kan je ze in principe gewoon monteren en moet het in 9 van de 10 gevallen goed zijn?
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Ik heb nog nooit een padje gericht. Bij sommige fietsen (met steekassen vaak) kan dat niet eens
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Nieuwe patjes moet je volgens de regels van de kunst richten. Ik doe het elke keer braaf maar heb nog nooit gehad dat het nodig was. N=10 o.i.d.
Waarom zou je patjes op fietsen met steekassen niet kunnen richten? Heb ik toch zeker al 5x gedaan...
Waarom zou je patjes op fietsen met steekassen niet kunnen richten? Heb ik toch zeker al 5x gedaan...
Thx beide.
Een padje is zo gekocht, apparatuur om te checken heb ik niet, dus vandaar mijn vraag.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl