Wat is er zo mooi aan een cadeautje geven aan degene met het best gevulde palmares? Ja, er moet iemand als eerste over de finish komen maar de hele schoonheid van het gebaar ontgaat mij wel.wasbeer2006 schreef: ↑18 jun 2023 13:35+1 hier kan ik ook nooit bij.
Dit bewijst maar weer dat heel veel mensen totaal niet kunnen ondersscheiden en gewoon met een vooringenomen mening voor de buis zitten en daar vervolgens alles gepolariseert aan 1 kant hangen, de intelligentie van de mens.....
Goed onze leiders doen het voor, maar een beetje zelf nadenken zou leuk zijn.
Wielerseizoen 2023
Campagnolo Ultra Dork
- Enzzo
- Forum-lid HC
Thanks Wasbeer. Je verwoordt wat ik met mijn “pfff” bedoeldewasbeer2006 schreef: ↑18 jun 2023 13:35+1 hier kan ik ook nooit bij.
Dit bewijst maar weer dat heel veel mensen totaal niet kunnen ondersscheiden en gewoon met een vooringenomen mening voor de buis zitten en daar vervolgens alles gepolariseert aan 1 kant hangen, de intelligentie van de mens.....
Goed onze leiders doen het voor, maar een beetje zelf nadenken zou leuk zijn.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
En omdat we het allemaal niet zeker weten gaan we plat voor religieusachtige aderlatingen, boetedoeningen en grootse gebaren naar boven? (“Eerbetoningen”)
En wie het daar niet mee eens is krijgt de Spaanse Inquisitie op zich af gestuurd. Altijd indelen in hemel en hel…
Galleryplay is het, makkelijk scoren.
En wie het daar niet mee eens is krijgt de Spaanse Inquisitie op zich af gestuurd. Altijd indelen in hemel en hel…
Galleryplay is het, makkelijk scoren.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid HC
Zeker niet het gaat erom dat er gewoon een aantal zijn die alles wat, in dit geval, EV doet altijd afkeuren en er van alles bij gaan halen wat er waarschijnlijk helemaal niet is.
Ik ben echt geen EV fan, maar ik hou wel van kleurrijke figuren. Hij durft zich tenminste uit te spreken.
Ben ik het altijd met hem eens, zeker niet, maar dat hoeft niet om iemand te waarderen.
Stel dat we allemaal van die ideale schoonzonen hebben met een perfecte mediatraining.
Als je dat wil kan je voetbal kijken of naar de twedekamer debatten.
Ik ben echt geen EV fan, maar ik hou wel van kleurrijke figuren. Hij durft zich tenminste uit te spreken.
Ben ik het altijd met hem eens, zeker niet, maar dat hoeft niet om iemand te waarderen.
Stel dat we allemaal van die ideale schoonzonen hebben met een perfecte mediatraining.
Als je dat wil kan je voetbal kijken of naar de twedekamer debatten.
- Enzzo
- Forum-lid HC
(In reactie op
pino)
Wat een bullshit zeg!! Als je zelf in zo’n dogmatische omgeving bent opgegroeid zal dit misschien een link hebben met datgene wat je kent uit je opvoeding, maar het gebaar van de wereldkampioen was puur en alleen gericht op het verlies van een collega renner. (Van iemand die notabene zelf ooit in een afdaling diep het ravijn is ingegaan!
Ik snap dat je fan of anti- fan bent van Evenepoel maar dit staat echt even los van alles mensen!
pino)
Wat een bullshit zeg!! Als je zelf in zo’n dogmatische omgeving bent opgegroeid zal dit misschien een link hebben met datgene wat je kent uit je opvoeding, maar het gebaar van de wereldkampioen was puur en alleen gericht op het verlies van een collega renner. (Van iemand die notabene zelf ooit in een afdaling diep het ravijn is ingegaan!
Ik snap dat je fan of anti- fan bent van Evenepoel maar dit staat echt even los van alles mensen!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Precies! En zoals ik al eerder schreef; je moet het maar kunnen (als renner) en willen (dragen) als wereldkampioen.
Ik heb daar alleen maar respect voor! Los van wie er als persoon in die trui rijdt.
Ik heb daar alleen maar respect voor! Los van wie er als persoon in die trui rijdt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wereldkampioen is overrated.
RE is zeker nog niet de Patron in het peloton, maar is wel de grootste naam die daar rond reed, dus vanuit die optiek snap ik het.
Maar blijf het van de organisatie halfslachtig werk vinden; we koers maar toch ook weer niet.
RE is zeker nog niet de Patron in het peloton, maar is wel de grootste naam die daar rond reed, dus vanuit die optiek snap ik het.
Maar blijf het van de organisatie halfslachtig werk vinden; we koers maar toch ook weer niet.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Okay! Maar binnen dát gegeven zal er iemand moeten opstaan om een statement te maken. En dat was in dit geval de aanwezige WK trui. (Nogmaals:
Ongeacht wie hem draagt)
Ongeacht wie hem draagt)
over het wielrennenzelf: Ayuso levert fantastische prestatie in de tijdrit evenals Skjelmose die de RVZwitserland wint. Remco en zeker Wout verrassend "maar" derde en vijfde.
Jakobsen verslaat Philipsen in spurt in RVBelgie, Nys derde.
Jakobsen verslaat Philipsen in spurt in RVBelgie, Nys derde.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Ik ben het met je eens. Al dat eerbetoon aan iemand die overleden is. Wat heeft hij/zij er aan of kan er nog een plekje in de hemel besproken worden?pino schreef: ↑18 jun 2023 18:34 En omdat we het allemaal niet zeker weten gaan we plat voor religieusachtige aderlatingen, boetedoeningen en grootse gebaren naar boven? (“Eerbetoningen”)
Dat zegt dan weer helemaal niet hoe verschrikkelijk ik het vind dat iemand op zo'n manier komt te overlijden.