Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Gevonden bij Rullens Fietsen voor 159,99, ook niet gek ik die prijzen soms zie.Lcsmet schreef: ↑14 jan 2022 10:04
Dan had ik het verkeerd gelezen. .
Ik heb de 10-28 besteld bij Es-Tec Sports in Duitsland. Maar zie dat deze ondertussen op "Zur Zeit nicht lieferbar " staat.
Sram XG-1270 10-28.PNG
Wel eerst even gebeld om te horen of er nog één was.
Scott Addict RC 20
- Marcopfiets
- Forum-lid
16t miche tandjes zo gauw ze weer ergens op voorraad waren. 17 had ik al, nu nog wachten op 18t De rest hoef ik bijna nooit te vervangen :p
Deda Superzero stuur+pen 40/110
Bij ThePedla uitverkocht maar toch gevonden bij Sigma Sports in the sale. Pedla RideFlash Gilet xs om in de schemert/donker nog zichtbaarder te zijn.
2x core bibs xs
2x houndscamo jersey xs Costal Blue/ Navy Haze
2x Base layer xs
1x Bold microtech Gilet xs
3x Socks
Achterlicht en 2 doosjes reepjes
En voor na het fietsen 3x Corp Cap van POC,
Bérénice & Juliette (xs) sokjes van Cafeducycliste om gesoigneerd die biertjes naar binnen tejassen
Bij ThePedla uitverkocht maar toch gevonden bij Sigma Sports in the sale. Pedla RideFlash Gilet xs om in de schemert/donker nog zichtbaarder te zijn.
2x core bibs xs
2x houndscamo jersey xs Costal Blue/ Navy Haze
2x Base layer xs
1x Bold microtech Gilet xs
3x Socks
Achterlicht en 2 doosjes reepjes
En voor na het fietsen 3x Corp Cap van POC,
Bérénice & Juliette (xs) sokjes van Cafeducycliste om gesoigneerd die biertjes naar binnen tejassen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een doos met Wahoo-tegenwind.
Less is bore
Een 11-34 cassette voor de gravelfiets (nog eens op voorraad bij Bike24 dus direct bestellen)
Een Garmin HRM-dual om de hopeloze Tickr te vervangen. De meest onbetrouwbare HS-meter die ik ooit gehad heb. Hij was gedegradeerd tot binnendienst (weigerde 25% van de tijd om te verbinden of verbonden te blijven met de Edge 530) maar ook binnen doet het ding lastig, wanneer mijn HS boven de 160 ging dan wilde hij niet alle hartslagen meer tellen, ik zat dan 400+W te trappen met een HS van 120 of nog minder. Uiteindelijk ging het dan weer terug beter wanneer ik in een herstelblokje zat. Echt hopeloos dus.
Ik heb al een Garmin HRM-dual voor buiten, werkt 100% perfect.
Een Garmin HRM-dual om de hopeloze Tickr te vervangen. De meest onbetrouwbare HS-meter die ik ooit gehad heb. Hij was gedegradeerd tot binnendienst (weigerde 25% van de tijd om te verbinden of verbonden te blijven met de Edge 530) maar ook binnen doet het ding lastig, wanneer mijn HS boven de 160 ging dan wilde hij niet alle hartslagen meer tellen, ik zat dan 400+W te trappen met een HS van 120 of nog minder. Uiteindelijk ging het dan weer terug beter wanneer ik in een herstelblokje zat. Echt hopeloos dus.
Ik heb al een Garmin HRM-dual voor buiten, werkt 100% perfect.
- thestudent
- Forum-lid HC
Volgens mij heb ik er hier nog eentje liggen. Maar dat is een 23 denk ik.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Marcopfiets
- Forum-lid
Tacx rvs derailleurwieltjes nadat ik die van shimano binnen 1500k alweer vrijwel op had gemaakt (de onderste).