Bianchi
-
- Forum-lid
rijdt er al iemand met de infinito ? wat zijn je bevindingen ?
wat is de garantie di bianchi geeft op het kader ?
wat is de garantie di bianchi geeft op het kader ?
simsalabim Wim
Nou, het naleveren van de verkeerde "made in Italy" stickers laat nogal op zich wachten dus nog niet naar de spuiten en dan maar even in elkaar geschoven om een indruk te krijgen. Verhoudingen kloppen niet helemaal door het ontbreken van het balhoofdstel.
Maar nu ga ik twijfelen: is een rechte (aero) voorvork niet mooier?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Jawel...een rechte vork is altijd mooier, maar wie ben ik.
Dat betekend niet dat dit lelijk is, integendeel. Die PRO combinatie is echt tof. Die werdt toch ook meegespoten?
Dat betekend niet dat dit lelijk is, integendeel. Die PRO combinatie is echt tof. Die werdt toch ook meegespoten?
Klopt, frame, vork en stuur worden celeste met Bianchi decals. Stuur blijft alleen zwart op het gedeelte waar de Ergos klemmen.
Timo 2.0 schreef:Nou, het naleveren van de verkeerde "made in Italy" stickers laat nogal op zich wachten dus nog niet naar de spuiten en dan maar even in elkaar geschoven om een indruk te krijgen. Verhoudingen kloppen niet helemaal door het ontbreken van het balhoofdstel.
Hoi,
Ik denk even hard op; volgens mij is de Pro vork iets te slank voor dit oversized frame.
Toch zeker aan de onderkant, ik zie het liever iets robuuster of iets dikker en meer earo zeg maar.
Géén echte aero in geen geval vermits jij meer in de franse bergen rijd waar dit niet tot zijn recht komt .
Ik had meer gedacht aan een originele Bianchi vork n.l. de
Bianchi FF35 K-VID Full Carbon with Kevlar - 1 1/8
Of de Bianchi Carbon Alu FN11 B4P - 1 1/8
Zie;
Deze vorken passen net iets beter bij de oversized down tube van het frame,
maar ik dat is mijn een idee hoor .....................
Grtz,
Morel.
Alleen die krijg ik van z'n lang zal ze leven nooit in deze 1" balhoofdbuis. En daar zit meteen het probleem met een "beefy" vork, die kom ik in 1" eigenlijk nooit tegen. Deze PRO is al veel robuster dan de slanke 1" Ritchey vork in m'n Merlin.
-
- Forum-lid HC
Ik vind de vork wel mooi staan, zeker wanneer hij in kleur is. Heb je geen foto van opzij?