Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 26 December 2005
Vanmorgen had ik er echt zin in dus met de ragger langs de Maas door de Maasheggen naar Vierlingsbeek.
Neos, laat ik nou in Vierlingsbeek op de Spoorstraat familie hebben wonen , Zelf een Hagenees en een klein beetje Brabander! zeer mooie omgeving om te fietsen, ga er toch volgend jaar eens heen om daar met m,n racertje de buurt te verkennen.
He leuk. Heb zelf bijna mijn hele leven in Vierlingsbeek gewoond. Idd mooie omgeving om te fietsen, zowel voor MTB als racefiets. (ook Reichswald/ Groesbeek in de buurt; woon daar nu nog dichter bij).
Om OT te blijven: vanochtend uurtje door besneeuwd bos gecrossed. En toen had ik koude voeten en was ik moe. Sommige stukken best glad maar ik vind het prachtig om door witte omgeving te fietsen. Jammer dat ik de rest van de week moet werken, anders was ik iedere dag gegaan.
Nog gefietst vandaag?
<a target="_blank" href= "http://i35.photobucket.com/albums/d167/ ... on</a> ! <a target="_blank" href= "http://i35.photobucket.com/albums/d167/ ... ida</a><br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Van morgen naar Kleve gefietst het was erg koud en mijn schakelkabels waren bevroren dus steeds in de zelfde versnelling getoerd.
Ben daar vooraan in de stad eens bij de FM gaan kijken naar de prijzen en je het is inderdaad goedkoper.
Scott en Trek had hij daar staan vanaf ongeveer 500 doe je mee met deze merken dus wel interessant.
Oja 1:30 en 32 km
Ben daar vooraan in de stad eens bij de FM gaan kijken naar de prijzen en je het is inderdaad goedkoper.
Scott en Trek had hij daar staan vanaf ongeveer 500 doe je mee met deze merken dus wel interessant.
Oja 1:30 en 32 km
cornelli racing cycles Uden
Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 26 December 2005
Op zeker zal wel in het voorjaar worden ergens in mei ofzo en in een weekend zaterdags , gooi m,n fiets in de auto en rij 160 kilometer en kom bij m,n neef die daar woont ff een bakkie doen en omkleden stap op de fiets en jullie laten mij daar de omgeving ff zien, een leuk rondje van 1,5 uur of zo gaan we regelen volgend jaar, leuk. heb familie in Oeffelt en Cuyck en Vianen wonen!.
Mag ik dan ook mee........?...
Jazeker dan spreken we nog wel af waar en hoelaat ik verheug me er nu al op....
Op zeker zal wel in het voorjaar worden ergens in mei ofzo en in een weekend zaterdags , gooi m,n fiets in de auto en rij 160 kilometer en kom bij m,n neef die daar woont ff een bakkie doen en omkleden stap op de fiets en jullie laten mij daar de omgeving ff zien, een leuk rondje van 1,5 uur of zo gaan we regelen volgend jaar, leuk. heb familie in Oeffelt en Cuyck en Vianen wonen!.
Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 27 December 2005
Wie zet er de tocht uit ??
@NEOS , af en toe je kabels en derailleur smeren .
Wie zet er de tocht uit ??
@NEOS , af en toe je kabels en derailleur smeren .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 27 December 2005
Leuk.....
Ben opgegroeid in Venray en heb veel in deze omgeving gefietst. De plaatsen die jullie allemaal opnoemen ken ik nog erg goed (weet zelfs waar de "Smakt" ligt....).
Vandaag alleen woon/werk gefietst. Was weer een heel avontuur vanmorgen. Had wind en sneeuw tegen dus mijn racebril kwam goed van pas.
Leuk.....
Ben opgegroeid in Venray en heb veel in deze omgeving gefietst. De plaatsen die jullie allemaal opnoemen ken ik nog erg goed (weet zelfs waar de "Smakt" ligt....).
Vandaag alleen woon/werk gefietst. Was weer een heel avontuur vanmorgen. Had wind en sneeuw tegen dus mijn racebril kwam goed van pas.
"Afstappen is geen optie"
Gisterochtend werd er zowaar een heuse veldrit georganiseerd! Er werd op hele slimme wijze een route uitgepijlt die vanuit honselersdijk door het wateringse veld (mischien kwamen we wel door je achtertuin Big Rosa ) en rijswijk naar delft ging, en ook nog op één of andere manier ook weer terug. Stukje van het mountainbike parcours van het elsenburgerbos zat er ook nog in. Was erg grappig gedaan met enkele steile klimmetjes en afdalingen door het zeiknatte gras (creatieve manier om van langs een weg naar het fietsviaduct te komen).Ik zat de avond ervoor nog te dubben of ik met de racefiets of de blubberfiets zou gaan, door de regen die 's-nachts viel was de keuze niet moeilijk. Mijn vader had voor de racefiets gekozen en had veel moeite met de glibberigheid (kwam een half uur later pas aan) en was ook nog een keer over de kop geslagen.
Al met al een leuke bezigheid dat ploeteren en ik moet zeggen dat het me eigenlijk heel makkelijk afging. Ik zou er alleen niet aan moeten denken elke keer die fiets te moeten schoon krijgen in die kou
Al met al een leuke bezigheid dat ploeteren en ik moet zeggen dat het me eigenlijk heel makkelijk afging. Ik zou er alleen niet aan moeten denken elke keer die fiets te moeten schoon krijgen in die kou
Vandaag geATB'd in Neerkant. Het was toch wel glad op de weg .( althans waar ik woon en waar mijn medepassagier woont , daar word doorgaans niet of nooit gestrooid )
Dus maar rustig gereden op die plaatsen en we waren daardoor iets later dan voorzien op de startplaats. NTFU was aanwezig , want deze tocht was ook uitgekozen als jubileumstocht. We vertrokken met 4 man en deden het rustig aan , zeker gezien de omstandigheden en het naderde eindejaar. Het ging goed tot ongeveer 25 km , daarna werd het wat minder en moest ik mijn collega's laten gaan. Maar het leek vrij rustig , want vanaf km 26 tot het einde hebben mij maar 12 personen ingehaald.
Tot de pauze ( 19 km , vrij vroeg ) was het leuk en licht golvend , later is het wat vlakker maar niet minder gemakkelijk , zeker niet op de singletrack langs het kanaal ( althans voor mij ).
Ik denk dat dit mijn laatste km's waren voor dit jaar of het moet zijn dat ik vrijdag of zaterdag wat voor mijzelf ga fietsen. Er is nog wel een toertocht op 31 december in Someren ( geen NTFU ) ,maar de weersvoorspellingen beloven niet veel goeds vrijdagavond en zaterdag.
Dus maar rustig gereden op die plaatsen en we waren daardoor iets later dan voorzien op de startplaats. NTFU was aanwezig , want deze tocht was ook uitgekozen als jubileumstocht. We vertrokken met 4 man en deden het rustig aan , zeker gezien de omstandigheden en het naderde eindejaar. Het ging goed tot ongeveer 25 km , daarna werd het wat minder en moest ik mijn collega's laten gaan. Maar het leek vrij rustig , want vanaf km 26 tot het einde hebben mij maar 12 personen ingehaald.
Tot de pauze ( 19 km , vrij vroeg ) was het leuk en licht golvend , later is het wat vlakker maar niet minder gemakkelijk , zeker niet op de singletrack langs het kanaal ( althans voor mij ).
Ik denk dat dit mijn laatste km's waren voor dit jaar of het moet zijn dat ik vrijdag of zaterdag wat voor mijzelf ga fietsen. Er is nog wel een toertocht op 31 december in Someren ( geen NTFU ) ,maar de weersvoorspellingen beloven niet veel goeds vrijdagavond en zaterdag.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Even kijken waar ik was gebleven... O ja, vrijdag.
Vrijdag heb ik een uurtje hersteltraining op de tacx gedaan, RPM gemiddeld 102.
Zaterdag 2 uur en 36 minuten naar buiten, krachtblokken gedaan, 10 stuks en herstel naderhand gemeten. 10 slagen onder OP gebleven, blokken van 4 tot 6 minuten op 65 RPM.
Zondag 2 uur en 11 minuten naar buiten, korte beentempoversnellingen. 11 stuks (1'tje mis geteld) maximaal 30 seconden, beentempo 150-155. Daarna weer herstellen.
Maandag 1 uur en 8 minuten naar buiten, hersteltraining. RPM gemiddeld 104. Ging erg goed.
Dinsdag 3 uur en 54 minuten met de MTB, waarvan 2 uur en 15 minuten in het bos. De rest op de weg.
Vandaag niets gedaan. Morgen krachtblokjes, vrijdag korte beentempoversnellingen, zaterdag waarschijnlijk mountainbiken en dan eventjes niets tot de 3e... LANZAROTE!!!!!!!!!
Vrijdag heb ik een uurtje hersteltraining op de tacx gedaan, RPM gemiddeld 102.
Zaterdag 2 uur en 36 minuten naar buiten, krachtblokken gedaan, 10 stuks en herstel naderhand gemeten. 10 slagen onder OP gebleven, blokken van 4 tot 6 minuten op 65 RPM.
Zondag 2 uur en 11 minuten naar buiten, korte beentempoversnellingen. 11 stuks (1'tje mis geteld) maximaal 30 seconden, beentempo 150-155. Daarna weer herstellen.
Maandag 1 uur en 8 minuten naar buiten, hersteltraining. RPM gemiddeld 104. Ging erg goed.
Dinsdag 3 uur en 54 minuten met de MTB, waarvan 2 uur en 15 minuten in het bos. De rest op de weg.
Vandaag niets gedaan. Morgen krachtblokjes, vrijdag korte beentempoversnellingen, zaterdag waarschijnlijk mountainbiken en dan eventjes niets tot de 3e... LANZAROTE!!!!!!!!!
Er waren vanavond maar zo'n twintig man die de kou getrotseerd hadden op "de Brand". Want koud dat was het zeker wel maar de weg lag er mooi en droog bij. Er was maar 1 bocht waar aan de binnen kant wat ijs lag.
We hebben een ondanks alles toch een behoorlijk tempo gereden (gem.35 km p.u.). Maar van koersen of kamikaze achtige toestanden was geen sprake. Uiteindelijk had ik er bij thuiskomst toch weer zo'n 50 km opzitten en dat viel me niet tegen.
Voor het eerst mijn bivaksmutsje uit de kast gehaald en dit was geen overbodige luxe. Vrees dat ik anders geen oren meer over had gehad.
We hebben een ondanks alles toch een behoorlijk tempo gereden (gem.35 km p.u.). Maar van koersen of kamikaze achtige toestanden was geen sprake. Uiteindelijk had ik er bij thuiskomst toch weer zo'n 50 km opzitten en dat viel me niet tegen.
Voor het eerst mijn bivaksmutsje uit de kast gehaald en dit was geen overbodige luxe. Vrees dat ik anders geen oren meer over had gehad.
"Afstappen is geen optie"
Vanmiddag op en neer naar Goch om meegebrachte kleding van mijn vrouw te retourneren.
Nou het was wel koud daar in het oosten en het sneeuwde een beetje onderweg. Maar een boodschappen jongen gaat overal door van mij mag ze vaker het verkeerde spul meebrengen die ik dan als training na de middag terug mag brengen. zo ben ik tenminste van de straat af of eigenlijk erop.
1:30 en koud Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
Nou het was wel koud daar in het oosten en het sneeuwde een beetje onderweg. Maar een boodschappen jongen gaat overal door van mij mag ze vaker het verkeerde spul meebrengen die ik dan als training na de middag terug mag brengen. zo ben ik tenminste van de straat af of eigenlijk erop.
1:30 en koud Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
vandaag door de vrieskou gefiets. Ik had 3 paar sokken aan en nog kreeg ik kouwe tenen terwijl de rest van me lichaam wel warm was. Lekker weer overigens want er stond weinig wind en een lekker zonnetje waardoor ik een hoog beentempo kon houden. Na ong 25 km ge fiets te hebben haalde ik een andere fietser bij en toen hebben we ong 10 km bij elkaar in het wielgezeten en wat gepraat. Jammer dat ik daak moet gaan werken anders had ik er nog een uurtje of langer kunnen fietsen. Maar vanavond ga ik nog een uurtkje fietsen dus kom ik toch aan de 2 en half uur.
tijd: 1 uur 35 min - hartslag gemid: 142 - hartslag max: 166 - calorieen:1163 - km:42(niet veel maja geen tijd) - gemid snelheid: 26.6 - max snelheid:33.7 - gemid cadans: 102 - max cadans: 119.
oss - teeffelen - ooijen - macharen - megen - haren - demen - ravenstein - huiseling - herpn - berghem - oss
tijd: 1 uur 35 min - hartslag gemid: 142 - hartslag max: 166 - calorieen:1163 - km:42(niet veel maja geen tijd) - gemid snelheid: 26.6 - max snelheid:33.7 - gemid cadans: 102 - max cadans: 119.
oss - teeffelen - ooijen - macharen - megen - haren - demen - ravenstein - huiseling - herpn - berghem - oss
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen