Carbon clinchers uit China vragen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Als ik deze bestel gaat een Continental 700x20-25 race binnenband en GP 4000S II 700-23C buitenband gewoon passen toch? Of zie ik iets over het hoofd?
https://nl.aliexpress.com/item/50mm-cli ... 265.k5uqpF
https://nl.aliexpress.com/item/50mm-cli ... 265.k5uqpF
- Wolfhound32
- Forum-lid
25mm gaat ook wel passen hoor.
- Forum-lid
Hoe werkt die Sale nou eigenlijk? Als ik iets kopen wil dan is het nog niet goedkoper.
Maak joe woar
Nog even wachten, het aftellen is al begonnen dus pas bestellen over 21 uur (vanaf nu).!Fietsen?altijd schreef:Hoe werkt die Sale nou eigenlijk? Als ik iets kopen wil dan is het nog niet goedkoper.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Ik heb geen geduld
Maak joe woar
RRon schreef:Heb de fiets pas vanmiddag opgehaald en net gekeken, heb dus snelsluiters!
DEZE lijken mij wel wat
Wil er met 25/28mm bandjes mee gaan rijden, puur voor de duurtraining. Iemand plussen of minnen over deze wielen?
Nog even voordat er morgen besteld wordt, iemand plussen of minnen voor deze set? Of een goed alternatief?
Als je een fiets met snelspanners hebt, zou ik geen wielen bestellen met steekassenRRon schreef:RRon schreef:Heb de fiets pas vanmiddag opgehaald en net gekeken, heb dus snelsluiters!
DEZE lijken mij wel wat
Wil er met 25/28mm bandjes mee gaan rijden, puur voor de duurtraining. Iemand plussen of minnen over deze wielen?
Nog even voordat er morgen besteld wordt, iemand plussen of minnen voor deze set? Of een goed alternatief?
Voor 25mm breed zie ik bij Helin Liu ook geen wielen van 50mm hoog voor schrijfremmen