Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 01 sep 2013 18:51

Vanochtend een overheerlijke rit van 3 uurtjes gedaan over stukje heuvelrug, maar zonder de heuvels. Dat is iets wat ik nog even niet durf met het been (zit nu op 13 weken na de breuk) en kan/mag nog niet te intensief rijden.
Dus lekker op de 39'er voor en lekker de beentjes laten draaien (95 rpm gem.). Kwam wel verzeild in DTC tocht. Bij restaurant Maarsen (rustpunt denk ik) even het bewijs gezien dat waarom tegenliggers niet blij zijn met groep idioten. Gewoon ineens linksaf ondanks tegenliggers op de racefiets die het gras in moesten.
2e deel van tochtje wat meer wind, maar kon redelijk blijven rijden en toch bijna 84 km op de klokken. Geen pijnlijk gevoel en zie ik als pure winst.
Alleen vrij bizar nog dat ik op krukken naar de fiets loop, met moeite er op stap en dan alles (pijn en beperkingen) van me af valt en gewoon lekker kan rijden.
Hoe dan ook: Zoals vandaag meer dan tevreden en dat gevoel koesteren.
http://app.strava.com/activities/79124137
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 01 sep 2013 19:36

Winderig vandaag, dus kwamen de vliegers tevoorschijn. ;)
Afbeelding
Maakte het wel wat moeilijker maar het zal vanaf nu wel vaker voor gaan komen.
(het moet ooit eens herfst worden)
Ik heb er echt een zondagritje van gemaakt, kleine twee uurtjes vond ik meer dan genoeg.
Rondje Den Helder-Callantoog.
http://www.strava.com/activities/79143466

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 01 sep 2013 20:43

In mijn uppie bijna 100 kilometer gereden in ietsie meer als 3 uur. Dit op mijn ouwe Gios (de zomerfiets wordt een dezer dagen ingeruild voor een nieuwe). Dik tevreden hiermee, ook het parcours en de wind in ogenschouw genomen..

Panic
Forum-lid

Panic 01 sep 2013 21:16

Laatste ritje voordat a.s. donderdag de Cycle for Hope begint.
Vanmorgen op BikeRouteToaster een ritje van 75km uitgezet. Begin langs de Rotte, rondje om Zoetermeer, Delft en weer terug naar Rotterdam.

Bizar smalle landweggetjes gehad ergens achter Zoetermeer. Zelfs met houten hekken die handmatig opengeduwd moesten worden. En een bruggetje dat alleen al "klunende" genomen kon worden.

Ervaring rijker, volgende keer maar weer mijn vertrouwde rondjes afwerken. :lol:

En goed gedaan Tum! Al dat korte knallen op die heuvels kan je aardig uitputten, had ik zelf ook last van.

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 01 sep 2013 22:37

Vandaag zaten Piet Paulusma en consorten er weer naast: geen druppel regen, maar wel bewolkt.

Afbeelding

Ruim twee uurtjes door het Groninger land

Afbeelding

Via Kiel-Windeweer, Hoogezand-Sappemeer, Froombosch, Slochteren, Scharmer, Harkstede, Engelbert, Waterhuizen en langs het Zuidlaardermeer.

Het was al donker toen ik thuis kwam...

ErikDignum
Forum-lid
Contact

ErikDignum 01 sep 2013 23:05

buzz schreef:
ErikDignum schreef:http://connect.garmin.com/course/4652314
Vandaag, vanmiddag, eerste rit met de nieuwe Garmin Edge 810). Werkt goed, vooraf ingestelde route is goed af te lezen, en duidelijk te volgen. Er ging wel iets mis met Live Connect, waardoor ik eigenlijk geen idee heb van de gem. snelheid en de werkelijke fietstijd. Ik zal wel net een keer teveel op de knopjes of functies hebben gedrukt. De afstand zal wel aardig in de richting komen.
De route is vaker gereden, ik vind hem elke keer weer prettig om te doen. Wel zoals eigenlijk altijd tegenwind tussen Assendelft en Heemskerk. Maar het ijsje in Schoorl maakte veel goed.
Kan me nauwelijks voorstellen dat je deze route (volledig) gereden hebt. Dan zou je namelijk dwars door het Bergense bos en de Schoorlse duinen over tal van onverharde wandelpaden gefietst hebben (alwaar fietsen overigens ook niet toegestaan is).
Route is bij benadering idd, en al verwijderd op de garmin connect page, en vervangen door een betere. Maar ik zag daarbij dat 'ie soms over de autoweg gaat....dat klopt dus ook niet, maar da's maar een geringe afwijking qua route en afstand en zo.

GJEvK
Forum-lid

Gebruikersavatar GJEvK 02 sep 2013 06:42

Panic schreef:Bizar smalle landweggetjes gehad ergens achter Zoetermeer. Zelfs met houten hekken die handmatig opengeduwd moesten worden. En een bruggetje dat alleen al "klunende" genomen kon worden..
Leuk zijn die he! :) mits het er bij 1 of 2 blijft natuurlijk. Geweldig voor het "vakantie gevoel". Daarna wel gewoon verder op echte wegen om het gemiddelde weer omhoog te gooien ;) ben je door weipoort gereden?
Ik vind dat soort stukjes echt superleuk :)

ErikDignum
Forum-lid
Contact

ErikDignum 02 sep 2013 18:22

http://connect.garmin.com/activity/369305544

Ook vandaag weer rondje gefietst. Nu geen route vooraf ingesteld op de Garmin, alleen bij het van start gaan de Garmin en Live Track aangezet en rijden maar. Tot aan Purmerend (vanaf Oosthuizen) lekker doorgereden maar van Purmerend naar West Graftdijk stevig windje pal tegen. Ach ja...staalt de fietsspieren zal ik maar denken.
Lekker gereden....en weer ietsje wijzer over de Garmin ;)

rielplayer
Forum-lid

Gebruikersavatar rielplayer 02 sep 2013 19:13

Gisteren een klein rondje gedaan. Al een paar weken niet lekker en dit was mijn eerste rondje weer in twee weken

http://app.strava.com/activities/79260783

Zeeuw54
Forum-lid

Gebruikersavatar Zeeuw54 03 sep 2013 14:07

Vandaag een rondje gedaan om kilometers te maken, doel was 80+ km, is gelukt met onderstaande route door Zuid-Beveland. Lekker gefietst met gemiddeld 26 km, ging mij om km's te maken. Totaal 83,7 km

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1170014.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !

hetfietsertje1958
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar hetfietsertje1958 03 sep 2013 14:20

Vanmorgen een van de laatste Canyon Aeroads besteld als vervanging voor mijn Merida. Maar Merida straft onmiddellijk; voor het eerst in pakweg 10.000 km een platte achterband tijdens een ritje naar de Brienenoord. Reservebandje had er ook geen zin meer in, dus ouderwets bandjeplak gedaan en voor alle zekerheid maar omgekeerd en naar huis gefietst. toch 55 km. op de teller.
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 04 sep 2013 19:31

Voor het avond eten, Heen en weer,Klosterle-Thuringen.
61,6km
708hm
Gem:29,5km/u
http://connect.garmin.com/activity/370515275
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

Plaats reactie