Raad de G.E.
-
- Forum-lid
Nieuwe opgave:
-
- Forum-lid
Wil er imand een hintje? Of kan deze opgave jullie gestolen worden?
Begrijp ik deze hint goed en gaat het om het gestolen kunstwerk 'de Herenfiets' of zijn zusje 'de Damesfiets' bij strand Nulde? (al kan ik op Google Maps zo snel niet het precieze plaatje vinden)afrit13 schreef:Wil er imand een hintje? Of kan deze opgave jullie gestolen worden?
-
- Forum-lid
Helemaal goed Arepol. Het witte streepje op de foto is inderdaad de 'Herenfiets', een fiets van circa 5x5 m en 400 kilo zwaar, gestolen begin mei.arepol schreef:Begrijp ik deze hint goed en gaat het om het gestolen kunstwerk 'de Herenfiets' of zijn zusje 'de Damesfiets' bij strand Nulde? (al kan ik op Google Maps zo snel niet het precieze plaatje vinden)afrit13 schreef:Wil er imand een hintje? Of kan deze opgave jullie gestolen worden?
De beurt aan jou, Arepol.
afrit13 schreef:Helemaal goed Arepol. Het witte streepje op de foto is inderdaad de 'Herenfiets', een fiets van circa 5x5 m en 400 kilo zwaar, gestolen begin mei.arepol schreef:Begrijp ik deze hint goed en gaat het om het gestolen kunstwerk 'de Herenfiets' of zijn zusje 'de Damesfiets' bij strand Nulde? (al kan ik op Google Maps zo snel niet het precieze plaatje vinden)afrit13 schreef:Wil er imand een hintje? Of kan deze opgave jullie gestolen worden?
De beurt aan jou, Arepol.
De 'fiets van Goliath' zoals mijn zoontje van 4 dat gevaarte noemt is inmiddels weer teruggeplaatst. De GE-foto klopt weer!
Eenvoud kenmerkt het ware.
-
- Forum-lid
Yep, finish (en vlak bij de start) van de Dauphiné-proloog.
Tourpretendent is next.
Tourpretendent is next.
-
- Forum-lid
Overigens is het niet de de Velodrome van Eybens (want die ligt hier, maar l'Anneau de Vitesse de Grenoble, de oude schaatsbaan die nu vooral ook gebruikt wordt om te skeeleren.
Maar Tourpretendent had de lokatie wél gevonden
Maar Tourpretendent had de lokatie wél gevonden
-
- Forum-lid