iemand al de Garmin edge 705??
bedoel je nu dat je "ergens" of "nergens" een bestandje ziet staan?
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Jeroen wat je kunt proberen: als windows helemaal opgestart is en je ziet het buroblad, open dan "mijn computer". Steek dan pas de garmin usb in de pc en zie welk device erbij komt. Op dat device kun je bladeren naar garmin/history.
Mocht je 'm daar niet zien, dan kan ik je helaas even niet verder helpen maar iemand anders wellicht wel.
Mocht je 'm daar niet zien, dan kan ik je helaas even niet verder helpen maar iemand anders wellicht wel.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Weet iemand of er al een verbeterde versie van de Fietsstuursteun Edge in omloop is?
De oude blijven maar afbreken en ik betaal me scheel (€12,95 per steun) aan die dingen.
De oude blijven maar afbreken en ik betaal me scheel (€12,95 per steun) aan die dingen.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
-
- Forum-lid
Ik heb een tijdje terug een nieuwe gekocht. Zo uit m'n hoofd een maand of twee geleden. Die steun is anders dan degene die ik oorspronkelijk bij de Edge had gekregen.
Tot nu toe gaat het met die nieuwe steun goed.
Tot nu toe gaat het met die nieuwe steun goed.
-
- Forum-lid HC
Beste http://www.softplate.nl/ , wel prijzig.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
[quote="Peterj"]Weet iemand of er al een verbeterde versie van de Fietsstuursteun Edge in omloop is?
De oude blijven maar afbreken en ik betaal me scheel (12,95 per steun) aan die dingen.[/quote]
??????? Rij nu al 8600 km met hetzelfde steuntje!
De oude blijven maar afbreken en ik betaal me scheel (12,95 per steun) aan die dingen.[/quote]
??????? Rij nu al 8600 km met hetzelfde steuntje!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
[quote="colnagofreak"][quote="Peterj"]Weet iemand of er al een verbeterde versie van de Fietsstuursteun Edge in omloop is?
??????? Rij nu al 8600 km met hetzelfde steuntje![/quote]
Ik heb er al verschillende bij Futurumshop besteld maar die breken om de haverklap af.
Waarschijnlijk zijn deze dan nog van de allereerste modellen.
??????? Rij nu al 8600 km met hetzelfde steuntje![/quote]
Ik heb er al verschillende bij Futurumshop besteld maar die breken om de haverklap af.
Waarschijnlijk zijn deze dan nog van de allereerste modellen.
Hoi,
De 'oude' steuntjes welke uit twee delen bestaan zijn inmiddels vervangen voor een exemplaar uit één stuk.
Bij de oudere versie scheurde het binnenste blokje altijd op de plaats waar de tie-straps doorheen zaten.
Ik heb geluk want ik had bij mijn oude exemplaar net op tijd de breuk ontdekt doordat m'n Edge enig zins begon te rammelen op klinkers.
Is dus nu niet meer mogelijk want het is een totaal andere constructie en het soort pvc hiervoor gebruikt lijkt me ook wat minder aan breuk onderhevig en dus wat "taaier" zeg maar.
Ik ben benieuwd of dit beter is, de tijd zal het leren doch heb in deze wel wat meer vetrouwen.
Een tip voor alle Edge gebruikers is dus; even het eerste type consoletje verwijderen en de twee blokjes uit elkaar nemen om vervolgens te controleren of het binnenste nog intact is op de plaats waar de straps doorheen gaan.
Het kan je n.l. een hoop ellende besparen als je er op tijd bij bent.
Bij de aanschaf van een nieuwe wel even informeren of het een gemodificeerd exemplaar is natuurlijk !
Een fotootje van je beschadigde exemplaar opsturen naar de winkel waar je hem gekocht hebt of zelfs naar Garmin zelf, kan misschien wel een gratis exemplaar opleveren ter garantie.
Grtz,
Morel.
De 'oude' steuntjes welke uit twee delen bestaan zijn inmiddels vervangen voor een exemplaar uit één stuk.
Bij de oudere versie scheurde het binnenste blokje altijd op de plaats waar de tie-straps doorheen zaten.
Ik heb geluk want ik had bij mijn oude exemplaar net op tijd de breuk ontdekt doordat m'n Edge enig zins begon te rammelen op klinkers.
Is dus nu niet meer mogelijk want het is een totaal andere constructie en het soort pvc hiervoor gebruikt lijkt me ook wat minder aan breuk onderhevig en dus wat "taaier" zeg maar.
Ik ben benieuwd of dit beter is, de tijd zal het leren doch heb in deze wel wat meer vetrouwen.
Een tip voor alle Edge gebruikers is dus; even het eerste type consoletje verwijderen en de twee blokjes uit elkaar nemen om vervolgens te controleren of het binnenste nog intact is op de plaats waar de straps doorheen gaan.
Het kan je n.l. een hoop ellende besparen als je er op tijd bij bent.
Bij de aanschaf van een nieuwe wel even informeren of het een gemodificeerd exemplaar is natuurlijk !
Een fotootje van je beschadigde exemplaar opsturen naar de winkel waar je hem gekocht hebt of zelfs naar Garmin zelf, kan misschien wel een gratis exemplaar opleveren ter garantie.
Grtz,
Morel.
[quote="Morel"]Bij de aanschaf van een nieuwe wel even informeren of het een gemodificeerd exemplaar is natuurlijk [/quote]
Enig idee waar ze gemodificeerde exemplaren los verkopen?
Enig idee waar ze gemodificeerde exemplaren los verkopen?