Wilier
Ik wilde eigenlijk een s5 kopen, ben tevreden over de r3 die ik nu heb, maar ik vond het frame niet zo denderend. Daarom gekozen voor een sr met ultegra di2. Voor de echte puristen hoort hier Campagnolo op, maar daar trek ik mij lekker niets van aan. De shifters van schimano liggen een stuk lekkerder in de hand dan vroeger imo.
Er zitten nu sle's in, maar heb ook slr's .
Er zitten nu sle's in, maar heb ook slr's .
Aaaaiiii.
Minder spacers en een zwarte stuurpen maakt het mijn inziens een beter plaatje...tevens zwarte spacers zullen helpen. Toen ik de foto zag gingen mijn ogen DIRECT naar de witte spacer toren en stuurpen.....haalt wel de schoonheid van het frame weg.
Minder spacers en een zwarte stuurpen maakt het mijn inziens een beter plaatje...tevens zwarte spacers zullen helpen. Toen ik de foto zag gingen mijn ogen DIRECT naar de witte spacer toren en stuurpen.....haalt wel de schoonheid van het frame weg.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Mooie fiets inderdaad!
+1 (en de stickers van de wielen)rene schreef:Aaaaiiii.
Na lange tijd alleen op een mountainbike greden te hebben vandaag mijn nieuwe (eigenlijk) eerste racefiets afgehaald.
Wilier Cento1 matzwart 2012, shimano Ultergra DI2, Fulcrum racing quatro, Rotor q rings. Een lichter setje wielen gaat er op termijn nog wel komen. Verder moet ik alleen nog een zwarte zadelpenklem monteren ipv de witte die er nu op zit. Ben verder super tevreden en happy nu maar hopen op droog weer dit weekend voor de eerste kilometers..
Hmm alleen een foto posten lukt mij helaas niet.... need help please.
Wilier Cento1 matzwart 2012, shimano Ultergra DI2, Fulcrum racing quatro, Rotor q rings. Een lichter setje wielen gaat er op termijn nog wel komen. Verder moet ik alleen nog een zwarte zadelpenklem monteren ipv de witte die er nu op zit. Ben verder super tevreden en happy nu maar hopen op droog weer dit weekend voor de eerste kilometers..
Hmm alleen een foto posten lukt mij helaas niet.... need help please.
-
- Forum-lid
Een vraag; weet jij iemand hoe ik een rotor crank kan monteren op een cents sr 386 botten bracket ! ??? Ben heel stom geweest!!! Heb mijn eigen crank verkocht en een rotor gekocht alleen we krijgen hem met geen mogelijkheid pas. Ook niet met sram bb30 lagers!
-
- Forum-lid
Misschien wordt je hier wijzer van welke lagers je moet gebruiken.
http://www.c-bear.com/image/bbchart-print.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.c-bear.com/image/bbchart-print.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Welke Rotor crank heb je?wilierSven schreef:Een vraag; weet jij iemand hoe ik een rotor crank kan monteren op een cents sr 386 botten bracket ! ??? Ben heel stom geweest!!! Heb mijn eigen crank verkocht en een rotor gekocht alleen we krijgen hem met geen mogelijkheid pas. Ook niet met sram bb30 lagers!
-
- Forum-lid
Ga voor de 3D+ , ik neem woensdag even contact op met rotor !