Cannondale
-
- Forum-lid
Even over een andere boeg , klopt het dat ik bij SKF ook voor BB30 industrielagers kan kopen?
Het blijkt een betere investering te wezen als die ceramische lagers.
SKF lagers type 61806-2RS1
http://www.skf.com/skf/productcatalogue ... 1010281806
Het blijkt een betere investering te wezen als die ceramische lagers.
SKF lagers type 61806-2RS1
http://www.skf.com/skf/productcatalogue ... 1010281806
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
@ ppola: Proficiat met je fiets!
Dit was een grote kanshebber om m'n volgende fiets te worden. Maar door de afstand tot de dichtste Cannondale dealer, de erg lage korting die ik van hem kreeg en de hoge meerprijs bij ombouw met andere onderdelen heb ik het toch niet gedaan. Ik heb uiteindelijk een Scott besteld bij de fm waar ik al jaren ga.
Maar dit neemt niet weg dat je een mooi karretje hebt!
Dit was een grote kanshebber om m'n volgende fiets te worden. Maar door de afstand tot de dichtste Cannondale dealer, de erg lage korting die ik van hem kreeg en de hoge meerprijs bij ombouw met andere onderdelen heb ik het toch niet gedaan. Ik heb uiteindelijk een Scott besteld bij de fm waar ik al jaren ga.
Maar dit neemt niet weg dat je een mooi karretje hebt!
@ ppolla, mooi fiets hoor.
mijn broer heeft vandaag dezelfde mogen ophalen, alleen dan met ksyrium equipe wielen en fizik antares zadel. (en iets kleiner maatje 54)
Helaas ben ik vergeten een foto te maken!
mijn broer heeft vandaag dezelfde mogen ophalen, alleen dan met ksyrium equipe wielen en fizik antares zadel. (en iets kleiner maatje 54)
Helaas ben ik vergeten een foto te maken!
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
-
- Forum-lid HC
Mooie fiets, maar om toch nog even terug te komen op de eerdere discussie. Dit is de aflever setup van een Supresix met teveel spacers onder de stuurpen.
Tenzij er nog 1 a 1.5 cm spacers onderuit gaan had die 60 met een iets kortere stuurpen (10.5 tot 11 cm) echt wel de juiste maat geweest. Testritten zijn mooi maar hier had je fm je wel op kunnen wijzen.
Tenzij er nog 1 a 1.5 cm spacers onderuit gaan had die 60 met een iets kortere stuurpen (10.5 tot 11 cm) echt wel de juiste maat geweest. Testritten zijn mooi maar hier had je fm je wel op kunnen wijzen.
Sharkman 1 schreef:Mooie fiets, maar om toch nog even terug te komen op de eerdere discussie. Dit is de aflever setup van een Supresix met teveel spacers onder de stuurpen.
Teveel spacers? De enige dat anders dan standard is, zijn de zadel en de sterkere vielen.
P
-
- Forum-lid HC
Dat bedoelde ik niet. Dit is het max. aantal spacers dat cannondale met haar afgemonteerde frame meeleverd. De bedoeling van een goede fm. is dat hij zijn/haar klant zodanig adviseert dat de keuze valt op een maat frame waar met de optimale zit zo min mogelijk spacers over blijven. Waar ik op doelde is dat je met een 60 en een iets kortere stuurpen (en dezelfde houding) nog steeds spacers over had gehouden. maar als je gepland heb om op korte termijn veel dieper te gaan zitten dan heb ik niets gezegd.
-
- Forum-lid HC
In dat geval is het een compromis, en een eigenlijk te krap frame garandeerd wel dat je een ligstuur goed kunt moteren. (en communiceren in een andere taal is nooit makkelijk)
Ziet er erg mooi uit! Ik heb op bikemotion even met iemand van Cannondale gesproken. Gebaseerd op wat hij mij vertelde, in combinatie met bovenstaande, lijkt 60 idd de goede maat voor mij. Deze maat wordt wel pas in december geleverd vandaar de 'vertraging' Ik kan niet wachten...
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
ppolla schreef:hmm.....beginner....maar wil een paar triatlons volgen jaar mee rijden.
de gevoel op de 58cm was dat ik niet diep was...
Een tripple voor de triatlon? Voor de Embruman of de Alpe d'Huez-triatlon wel handig maar op het vlakke?
� De toestand in de bergen *
GBJ Hillman schreef:ppolla schreef:hmm.....beginner....maar wil een paar triatlons volgen jaar mee rijden.
de gevoel op de 58cm was dat ik niet diep was...
Een tripple voor de triatlon? Voor de Embruman of de Alpe d'Huez-triatlon wel handig maar op het vlakke?
...niet aleen de triathlon....