Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ja, duur maar snel en betrouwbaar. Enige punt is dat het iig hier in 't Oosten van 't land op 't moment een zooitje bij DHL is. Pas kreeg ik 3 pakketten die met DHL verstuurd waren binnen, 1 op vrijdagochtend gebracht door DHL, 's middags de volgende bezorgd door Selektvracht en maandag's kwam TNT (of PostNL) met 't volgende pakket.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Topic opgeruimd; De Discussie hoeven we niet weer te gaan voeren.
@Stradale: zie openinsgpost van dit topic. Daar staan meerdere links.
@Stradale: zie openinsgpost van dit topic. Daar staan meerdere links.
Less is bore
-
- Forum-lid
Heeft iemand het frame FLX-FR-301 van FLYXII in maat 56? Graag had ik stack en de reach afmetingen geweten.
-
- Forum-lid
Iemand enig idee welk frame dit is? Het lijkt me wel duidelijk een chinees te zijn, zeker omdat ik het tt-model al gezien heb op chinese sites.
http://www.nichelson.be/pronix.php?l=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nichelson.be/pronix.php?l=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Triathlon is 3x meer fun!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat is inderdaad een Nichelson Pronix.ghyselinckr schreef:Iemand enig idee welk frame dit is? Het lijkt me wel duidelijk een chinees te zijn, zeker omdat ik het tt-model al gezien heb op chinese sites.
Frame komt inderdaad uit China.
Ik heb op Bikemotion een gesprek gehad met de zaakvoerder van Nichelson.
Best een toffe gast.
Frames zijn niet echt duur te noemen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
lcsmt schreef:Dat is inderdaad een Nichelson Pronix.ghyselinckr schreef:Iemand enig idee welk frame dit is? Het lijkt me wel duidelijk een chinees te zijn, zeker omdat ik het tt-model al gezien heb op chinese sites.
Frame komt inderdaad uit China.
Ik heb op Bikemotion een gesprek gehad met de zaakvoerder van Nichelson.
Best een toffe gast.
Frames zijn niet echt duur te noemen.
Ook ik heb met de beste man gesproken op Bikemotion.
Frames komen inderdaad uit Azië. ik geloof dat dit frame 1200 euro moest kosten maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Wel jammer vind ik dat alle kabels buitenom lopen. Er is door Nichelson bewust hiervoor gekozen omdat veel FM hierna vroegen. Was makkelijker zeiden ze.
Nichelson is hard op zoek naar Nederlandse dealers dus binnenkort zullen ze meer in NL worden gezien.
Sinds wanneer bepaalt een FM hoe een fiets afgewerkt wordt? Dit zouden m.i. de klanten moeten zijn...Wel jammer vind ik dat alle kabels buitenom lopen. Er is door Nichelson bewust hiervoor gekozen omdat veel FM hierna vroegen. Was makkelijker zeiden ze.
Eenvoud kenmerkt het ware.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- martino1991
- Forum-lid
Ik volg al vrij lang dit topic en vandaag heb ik dan toch maar eens contact opgenomen met Stefano van Yishun. Graag zou mijn eerste hoge velgjes bij de Chinezen willen halen. En dat zal dan een van onderstaande setjes worden:
- YS-NP NOVATEC (carbon naaf) PILLAR STRAIGHT PULL (Pillar spokes)
- YS-CC CHOSEN CNspoke
Het verschil zit in de spaken en de naaf. Stefano zelf beweert dat de spaken haast niet verschillend zijn en dat het verschil in de naaf alleen maar gewicht is.
Nu heb ik zelf al heel veel gelezen, maar gaan er steeds verschillende verhalen rond wat betreft het advies dat dhr. Stefano geeft.
Kortom ik hecht niet heel veel waarde aan het gewicht, het gaat mij meer om de duurzaamheid en de kwaliteit van de naaf. Wanneer jullie mij verder kunnen helpen met mijn keuze stel ik dat zeer op prijs!
- YS-NP NOVATEC (carbon naaf) PILLAR STRAIGHT PULL (Pillar spokes)
- YS-CC CHOSEN CNspoke
Het verschil zit in de spaken en de naaf. Stefano zelf beweert dat de spaken haast niet verschillend zijn en dat het verschil in de naaf alleen maar gewicht is.
Nu heb ik zelf al heel veel gelezen, maar gaan er steeds verschillende verhalen rond wat betreft het advies dat dhr. Stefano geeft.
Kortom ik hecht niet heel veel waarde aan het gewicht, het gaat mij meer om de duurzaamheid en de kwaliteit van de naaf. Wanneer jullie mij verder kunnen helpen met mijn keuze stel ik dat zeer op prijs!