Nee niet besteld, zou er eens een testritje op willen maken. Als ik deze had besteld, had ik (wederom) wat uit te leggen...mtb-trek schreef:Stuntman Mike schreef:Heb je deze besteld Stuntman Mike?
Cube
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Volgens mij kan je bij cube geen losse frames krijgen, misschien dat je fm wat kan regelen?
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Hoi mensen,
Ik heb mijn oog laten vallen op een Cube Peloton Race 2015 model.
Op dit moment rijd ik een Trek 1200 (van 10jaar oud ).
Hoe verhoudt de Cube zich met de framematen ten op zichten van Trek.
Ik heb nu een maat 60 en heb de maten opgemeten. Dit heb ik vergeleken met de geometry tabel van Cube, maar dan kom ik uit op een 64 wanneer ik de bovenbuismaat gelijk wil houden.
Iemand ervaring mee?
Ik heb mijn oog laten vallen op een Cube Peloton Race 2015 model.
Op dit moment rijd ik een Trek 1200 (van 10jaar oud ).
Hoe verhoudt de Cube zich met de framematen ten op zichten van Trek.
Ik heb nu een maat 60 en heb de maten opgemeten. Dit heb ik vergeleken met de geometry tabel van Cube, maar dan kom ik uit op een 64 wanneer ik de bovenbuismaat gelijk wil houden.
Iemand ervaring mee?
Leuk om de gifgroene GTC SLT te zien op een niet "standaard" reclamefoto. Ik heb dit model ook apart laten zetten als mijn nieuwe fiets, maar ben nog niet 100% overtuigd omdat ik hem nog niet "in het echt" heb gezien.
Hoe vind jij de kleur in het echt?
Ik ben (mat) zwart met een streepje kleur helemaal zat, dit is weer eens wat anders.
Qua bang for buck is er weinig om over te twijfelen; een vrij goed aangeschreven (maar niet geweldig) carbon frame, met keurige interne kabels en en een top Force 22 groepset en Fulcrum wielen voor <1600,-...
Hoe vind jij de kleur in het echt?
Ik ben (mat) zwart met een streepje kleur helemaal zat, dit is weer eens wat anders.
Qua bang for buck is er weinig om over te twijfelen; een vrij goed aangeschreven (maar niet geweldig) carbon frame, met keurige interne kabels en en een top Force 22 groepset en Fulcrum wielen voor <1600,-...
Frame bevalt goed.. wat zijn de wisselende verhalen dan?
Enige nadeel de internekabel rammelt op klinkerwegen iets. Verder mooie afwerking. Goede rijeigenschappen. Frame heeft een goede stijfheid.
Maat L met spd sl alu pedalen, Tellertje, 2bidons net geen 8kg (agree gtc slt. Force 22 en FC 5 wielen.)
Enige nadeel de internekabel rammelt op klinkerwegen iets. Verder mooie afwerking. Goede rijeigenschappen. Frame heeft een goede stijfheid.
Maat L met spd sl alu pedalen, Tellertje, 2bidons net geen 8kg (agree gtc slt. Force 22 en FC 5 wielen.)
CUBE GTC SLT Force 22
Sensa pista
Gazelle tour l singelspeed
Sensa pista
Gazelle tour l singelspeed