Quote: Origineel geplaatst door cascarsi op 30 December 2005
vandaag door de vrieskou gefiets. Ik had 3 paar sokken aan en nog kreeg ik kouwe tenen terwijl de rest van me lichaam wel warm was.
Als je teveel aantrekt in de schoenen en je voet daardoor te vast in de schoen zit , krijg je eerder koude voeten ( bloedvaten worden teveel afgeknepen en stroomt daardoor niet goed door de voet , bovendien is er kontakt tussen de koude buitenlucht en de voet en krijg je toch koude tenen ). Je voet moet goed kunnen bewegen in de schoen.
Nog gefietst vandaag?
Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 30 December 2005
Gisteren anderhalf uur buiten getraind mét sneeuwstorm...
Daarna nog uitgereden op de tacx voor een half uurtje en 's avonds een uur wezen spinnen.
Vandaag RUST en morgen weer twee uurtjes tacxen.
Je bent een echte bikkel he!
Gisteren anderhalf uur buiten getraind mét sneeuwstorm...
Daarna nog uitgereden op de tacx voor een half uurtje en 's avonds een uur wezen spinnen.
Vandaag RUST en morgen weer twee uurtjes tacxen.
Je bent een echte bikkel he!
kiekeboe
Met -2 buiten gefietst op woensdag. Was wel erg mooi weer bij ons in Twente. Vijf kwartiertjes. Twee paar sokken, overschoenen, thermo-onderbroek, korte en lange broek, thermoshirt, gewoon shirt, sportfleece, jack, fleece nekwarmer, helmmuts en winterhandschoenen. Het duurt gewoon 20 fokking minuten om je aan te kleden... Rolmops. Was wel lekker. En toch hard gefietst. Krijg je het toch nog lekker warm. Naderhand natuurlijk helemaal uitkleden en douchen (15 minuten), lief zijn voor het fietsje (15 minuten). Het is nog net de moeite...
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 30 December 2005
Met -2 buiten gefietst op woensdag. Was wel erg mooi weer bij ons in Twente. Vijf kwartiertjes. Twee paar sokken, overschoenen, thermo-onderbroek, korte en lange broek, thermoshirt, gewoon shirt, sportfleece, jack, fleece nekwarmer, helmmuts en winterhandschoenen. Het duurt gewoon 20 fokking minuten om je aan te kleden... Rolmops. Was wel lekker. En toch hard gefietst. Krijg je het toch nog lekker warm. Naderhand natuurlijk helemaal uitkleden en douchen (15 minuten), lief zijn voor het fietsje (15 minuten). Het is nog net de moeite...
Heel herkenbaar dit verhaal...!
Ik heb vandaag weer eens geluk. Heb weer eens avonddienst terwijl het KNMI een weeralarm heeft afgekondigd...! Toevallig met dezelfde collega als 3 weken geleden toen het ook al zo slecht was. Wordt weer een ultieme uitdaging om straks naar huis te fietsen.
Heb overigens vanmorgen nog met gewichten getraind..!
Heel herkenbaar dit verhaal...!
Ik heb vandaag weer eens geluk. Heb weer eens avonddienst terwijl het KNMI een weeralarm heeft afgekondigd...! Toevallig met dezelfde collega als 3 weken geleden toen het ook al zo slecht was. Wordt weer een ultieme uitdaging om straks naar huis te fietsen.
Heb overigens vanmorgen nog met gewichten getraind..!
"Afstappen is geen optie"
-
- Forum-lid
-vrijdag precies een week geleden een uurtje geTacxed voor Congo op de Neude, Utrecht, ik was die met die mat en bolletjestrui, ca. 16u
-de dag erop met een groepje Domrenners (Utregse stud. fiets ver.) op de Scott verschillende colletjes in de omgeving gepakt, lekker weer ook, hoewel het in de bossen nogal vies was
-zondag onder een heerlijk winterzonnetje ca 80km gefietst over wat Sallandse colletjes, zodat mijn bergweekend er weer op zat
-gisteren lekker 2,5 uurtjes door de sneeuw geragd met een gehuurde MTB op de Drenthse hei, bij Lhee.
En net 10 pagina's aan forumposts moeten doorspitten
-de dag erop met een groepje Domrenners (Utregse stud. fiets ver.) op de Scott verschillende colletjes in de omgeving gepakt, lekker weer ook, hoewel het in de bossen nogal vies was
-zondag onder een heerlijk winterzonnetje ca 80km gefietst over wat Sallandse colletjes, zodat mijn bergweekend er weer op zat
-gisteren lekker 2,5 uurtjes door de sneeuw geragd met een gehuurde MTB op de Drenthse hei, bij Lhee.
En net 10 pagina's aan forumposts moeten doorspitten
nou met dit weer dacht ik dit is een mooie dag om mijn fiets eens naar Mart van verstegen race speciaalzaak in Uden te brengen en hem daar eens lekker laten verwennen.
Zondag mag hij weer mee naar huis en mag dan ook weer buiten spelen
Verder wens ik jullie allen een Gelukkig en een sportief en blessurevrij 2006 hier vanuit Heijen
Zondag mag hij weer mee naar huis en mag dan ook weer buiten spelen
Verder wens ik jullie allen een Gelukkig en een sportief en blessurevrij 2006 hier vanuit Heijen
cornelli racing cycles Uden
Gisteren 2 uur krachttraining gedaan op de tacx. Eindelijk was ie dan goed afgesteld. Wattage tijdens krachtblokken tussen 225 en 240 gehouden. Ging best goed, maar na 8 blokken van ongeveer 5 minuten was het wel genoeg. Vandaag een klein uurtje hersteltraining... de eerste kilometers van 2006.
Gisteren de eerste 26 km van 2006 weggetrapt. Op de nieuwe easton wielen én de nieuwe 105 groep . Het rijdt fantastisch, alsof ik een hele nieuwe fiets heb!Weinig tijd, dus maar een kort rondje nootdorp delfgauw pijnacker zoetermeer den haag, door sneeuw- en vuurwerkresten. Heerlijk, ff lekker die champagne en oliebollenresten eruit gereden. Het weer vond ik nogal droevig eigenlijk, beetje vies grauw grijs weer. Op naar het voorjaar!