foto van je fiets
Quoten: Origineel geplaatst door Brummi op 05 December 2005
Minder spectaculair als de Pinarello Dogma (een van mijn droomfietsjes) maar toch ben ik best fier op mijn fietsje(alu kader, carbon voor en achtervork 569€).
Het zal je niet verbazen dat ik de kleuren van je fiets (of misschien wel de afwezigheid hiervan) erg mooi vind. Ook de klassieke geometrie van het kader mag ik graag zien.Kortom mooie fiets!
Minder spectaculair als de Pinarello Dogma (een van mijn droomfietsjes) maar toch ben ik best fier op mijn fietsje(alu kader, carbon voor en achtervork 569€).
Het zal je niet verbazen dat ik de kleuren van je fiets (of misschien wel de afwezigheid hiervan) erg mooi vind. Ook de klassieke geometrie van het kader mag ik graag zien.Kortom mooie fiets!
Harde wind is meestal tegen.
Quoten: Origineel geplaatst door cyberSurf op 18 December 2005
eens zien of het me lukt
[img]http://users.pandora.be/parrotsbe/_private\viper.jpg[/img]
eens zien of het me lukt
[img]http://users.pandora.be/parrotsbe/_private\viper.jpg[/img]
Update van men mtb:
syntace f139 van men vader zen mtb er opgezet
alu fourche er in (ipv manitou axel)
resultaat: meer dan 1.4 kg gewichtswinst
Mijn mtb
syntace f139 van men vader zen mtb er opgezet
alu fourche er in (ipv manitou axel)
resultaat: meer dan 1.4 kg gewichtswinst
Mijn mtb
strakke bike hoor maar ik vraag mij echt af het gewonnen gewicht opweegt tegen de afgenomen controle en comfort.
maargoed... ieder moet maar zn eigen afweging maken.
maargoed... ieder moet maar zn eigen afweging maken.
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
Quote: Origineel geplaatst door Hans op 03 Januari 2006
strakke bike hoor maar ik vraag mij echt af het gewonnen gewicht opweegt tegen de afgenomen controle en comfort.maargoed... ieder moet maar zn eigen afweging maken.
voor de veldtoertochten in de kempen is een verende voorvork echt geen pluspunt , er gaat te veel energie verloren die nu omgezet wordt in snelheid, en qua comfort is het niet zo'n grote vermindering, als ik een weekendje ga mtb'en in de ardennen zit ze er zo terug in
strakke bike hoor maar ik vraag mij echt af het gewonnen gewicht opweegt tegen de afgenomen controle en comfort.maargoed... ieder moet maar zn eigen afweging maken.
voor de veldtoertochten in de kempen is een verende voorvork echt geen pluspunt , er gaat te veel energie verloren die nu omgezet wordt in snelheid, en qua comfort is het niet zo'n grote vermindering, als ik een weekendje ga mtb'en in de ardennen zit ze er zo terug in