Formicidaecopuleren zeggen ze bij ons in Twente.kristofvs schreef:mierenneuken zeggen ze in Vlaanderenfred404 schreef:Die met het dopje op het ventiel hebben meestal ook nog het ringetje vast op de velg gedraaid....
Wat is fout, wat kan echt niet?
ahh okfred404 schreef:Formicidaecopuleren zeggen ze bij ons in Twente.kristofvs schreef:mierenneuken zeggen ze in Vlaanderenfred404 schreef:Die met het dopje op het ventiel hebben meestal ook nog het ringetje vast op de velg gedraaid....
- Wolfhound32
- Forum-lid
"Onmeunig" formicidaecopuleren wo'j zeg'n o nie da?fred404 schreef:Formicidaecopuleren zeggen ze bij ons in Twente.kristofvs schreef:mierenneuken zeggen ze in Vlaanderenfred404 schreef:Die met het dopje op het ventiel hebben meestal ook nog het ringetje vast op de velg gedraaid....
- Forum-lid
Dopje van het ventiel is voor de modebewuste mooi weer fietsers,na een paar ritjes in de zoute winter omstandigheden heb je een tang nodig om je ventiel os te draaien, doe mij dan maar een doppie
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
-
- Forum-lid
Erik schreef:Zeker niet. Dan draai je gewoon het ventiel er af en vervangt de band.
Ik wil ook mijn band nog wel eens gewoon oppompen, heb natuurlijk niet alleen maar lekke banden
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Wolfhound32 schreef:"Onmeunig" formicidaecopuleren wo'j zeg'n o nie da?fred404 schreef:Formicidaecopuleren zeggen ze bij ons in Twente.kristofvs schreef: mierenneuken zeggen ze in Vlaanderen
Krek, kont nich zo snel zo mooi oet de bek krieg'n.
Volgens mij is nog niemand geweest die iets gezegd heeft over het fietsen, op de racer, met een rugzakje.
Soms, met lange ritten in de bergen proppen we achterzakjes vol met repen, bandjes (want geen zadeltasje), mouwstukken, beenstukken, regenjackje, telefoon, banaan, gelletjes, handschoenen....maar: geen rugzakje natuurlijk.
Volgens mij heeft Joep van 't Hek ook eens iets gezegd over rugzakjes; in de categorie Buckler en Radler...
Soms, met lange ritten in de bergen proppen we achterzakjes vol met repen, bandjes (want geen zadeltasje), mouwstukken, beenstukken, regenjackje, telefoon, banaan, gelletjes, handschoenen....maar: geen rugzakje natuurlijk.
Volgens mij heeft Joep van 't Hek ook eens iets gezegd over rugzakjes; in de categorie Buckler en Radler...