Mathieu van der Poel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Whaha, blijkbaar toch op ‘send’ gedrukt
Wilde zeggen “alles minder dan winnen is bijna een mislukking voor vdp in dit veld”.
Maar is wellicht beetje too much
Wilde zeggen “alles minder dan winnen is bijna een mislukking voor vdp in dit veld”.
Maar is wellicht beetje too much
Less is bore
Ach, het is toch schitterend om een technicus als mvdp op een fiets te zien. Losliggende steentjes, scherpe bochten, heerlijk.
En als puck bij de dames in beeld weet te komen, met of zonder fiets. Ik zap dan niet weg . Mooi toch allemaal. Meer fietsen/koersen is meer plezier
En als puck bij de dames in beeld weet te komen, met of zonder fiets. Ik zap dan niet weg . Mooi toch allemaal. Meer fietsen/koersen is meer plezier
- daniel1975
- Forum-lid HC
Peter Sagan, Greg Van Avermaet, Zdenek Stybar, Aleksej Loetsenko, Magnus Cort Nielsen, Miguel Ángel López: pittig lijstje
Less is bore
Daar ben ik ook benieuwd naar..
Ik las trouwens dat er al vrij snel in het parcours een stuk single track zit, dat wordt dringen..
Waar kunnen we trouwens kijken? Mag hopen dat er goede coverage is..
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het WK Gravel is te bekijken op Sporza.be en in de Sporza app.
Bron: Sporza.beHet WK gravel is dit weekend met livestream te bekijken op sporza.be en in de sporza-app. Zaterdag strijden de vrouwen om de regenboogtrui, zondag zijn de mannen aan zet.
En op Discovery+ wordt het ook uitgezonden.
Bron: Eurosport.nlDit weekend kun je op discovery+ genieten van het allereerste officiele WK gravel.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend