Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een Compex Sport 3.0. Elektrostimulatie voor de spieren.
Ben toch wel nieuwsgierig of het iets voor mij is, en of ik er beter mee kan worden cq de benen kan laten relaxen. Na een goede rit heb ik wel eens last van vermoeide benen. Een massage helpt dan prima, maar dan ben ik ook weer €45 armer.
Met €10 extra erbij kon ik deze Compex overnemen. Het is een ouder model, maar om uit te vinden of het een goed effect heeft lijkt me dat verstandig. Mocht het goed bevallen kan ik het altijd nog op iets moderners inruilen, heb ik de aanschaf al terugverdiend.
Ben toch wel nieuwsgierig of het iets voor mij is, en of ik er beter mee kan worden cq de benen kan laten relaxen. Na een goede rit heb ik wel eens last van vermoeide benen. Een massage helpt dan prima, maar dan ben ik ook weer €45 armer.
Met €10 extra erbij kon ik deze Compex overnemen. Het is een ouder model, maar om uit te vinden of het een goed effect heeft lijkt me dat verstandig. Mocht het goed bevallen kan ik het altijd nog op iets moderners inruilen, heb ik de aanschaf al terugverdiend.
Dogma F
Heb je wel eens een massage gun geprobeerd? Gebruik die nu een jaar of 2 en het werkt erg goed bij mij. Geen zware en vermoeide benen meer na een rit. En als ik de volgende dag weer op de fiets stap voelen de benen weer als nieuw.Ramon73 schreef: ↑04 mar 2022 16:33 Een Compex Sport 3.0. Elektrostimulatie voor de spieren.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Daar zeg je zoiets! Mijn vorige fysiotherapeut heeft dat eens geprobeerd, ik vond het helemaal niks.Lion1979 schreef: ↑05 mar 2022 08:49Heb je wel eens een massage gun geprobeerd? Gebruik die nu een jaar of 2 en het werkt erg goed bij mij. Geen zware en vermoeide benen meer na een rit. En als ik de volgende dag weer op de fiets stap voelen de benen weer als nieuw.Ramon73 schreef: ↑04 mar 2022 16:33 Een Compex Sport 3.0. Elektrostimulatie voor de spieren.
Maar hier staat nog een trilplaat voor de benen/voeten, heeft mijn vrouw gebruikt toen ze hielspoor had.
Daar ga ik eens mee testen, ding is toch in huis.
Stom dat ik er nooit aan gedacht heb, ding wordt door haar nochtans regelmatig gebruikt.
Dogma F
-
- Forum-lid
Aeroad CF SLX 8 Disc eTap.
Wordt als het goed is vanmiddag geleverd, denk hier een gelukje gehad.
Wordt als het goed is vanmiddag geleverd, denk hier een gelukje gehad.
Castelli Nanoflex kniestukken
Ondanks dat ik meer voorstander ben van of kort of lang toch maar een keer kniestukken gekocht.
Ben erg fan van de nano armstukken en heb nu bij lang de keuze tussen een lange broek die echt warm is of beenstukken die wat minder warm zijn.
De beenstukken zijn aan vervanging toe dus ga het nu met kniestukken proberen die toch al best een eind komen.
Scheelt weer wat ruimte in de zakken als ze onderweg uit gaan
Ondanks dat ik meer voorstander ben van of kort of lang toch maar een keer kniestukken gekocht.
Ben erg fan van de nano armstukken en heb nu bij lang de keuze tussen een lange broek die echt warm is of beenstukken die wat minder warm zijn.
De beenstukken zijn aan vervanging toe dus ga het nu met kniestukken proberen die toch al best een eind komen.
Scheelt weer wat ruimte in de zakken als ze onderweg uit gaan
Nieuwe zonnebril van Rapha, ProTeam frameless glasses
Kaartje voor Night of Ultra: maar eens luisteren naar de adviezen van de experts op het gebied van ultra tochten zodat ik niet helemaal als een nitwit aan de start van de Badlands verschijn….
Kaartje voor Night of Ultra: maar eens luisteren naar de adviezen van de experts op het gebied van ultra tochten zodat ik niet helemaal als een nitwit aan de start van de Badlands verschijn….
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0