Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Sinds kort rijd ik ook met die campa schijven (de Ekar versie). 140mm op de racer en 160mm op de gravelaar. Heb nu de stilste remmen van de groep (en ze remmen ook nog goed )
Vandaag de Campa-schijven geplaatst, de achterste (140mm) was perfect recht, de voorste (160mm) echter niet. Na wat gepruts toch recht gekregen (het was niet zo erg als die van Shimano maar genoeg om net tegen het remblokje te komen)
Ze zien er wel beter uit:
Ze zien er wel beter uit:
Crank arm bolt SRAM.
Gisteren bungelde ineens mijn linker crank onder aan mijn schoen nadat de bout was afgebroken. Net heb ik even gekeken hoe dat werkt bij SRAM. Een inbussleutel 10 (die ik heb voor Campa crankstellen) was voldoende om de kap aan de buitenkant los te draaien en alles op te meten. Maandag moet het binnenkomen en dan kan ik weer de hei op. Tijd die wordt het de weg met de Chesini. Ook geen straf…
Gisteren bungelde ineens mijn linker crank onder aan mijn schoen nadat de bout was afgebroken. Net heb ik even gekeken hoe dat werkt bij SRAM. Een inbussleutel 10 (die ik heb voor Campa crankstellen) was voldoende om de kap aan de buitenkant los te draaien en alles op te meten. Maandag moet het binnenkomen en dan kan ik weer de hei op. Tijd die wordt het de weg met de Chesini. Ook geen straf…
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
-
- Forum-lid HC
Ik vind zeker een van de mooiste schijven die verkrijgbaar zijn.
Staat goed.
Staat goed.
- thestudent
- Forum-lid HC
Schijven die je nieuw koopt zal je vrijwel altijd een beetje moeten richten. Meestal blijven ze daarna wel goed.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik denk dat de prijs 39 was in afprijzing. Via ambassadeurs-link nog 10% korting en dan even snel googelen of er nog een code is. Soms gaan die samen, soms niet. Nu dus wel. Kwam op 36 met verzending.
Ik heb al 2 M2 shirts en vind die heel fijn. Dus voor dat geld nog een zwartje.
Ik heb al 2 M2 shirts en vind die heel fijn. Dus voor dat geld nog een zwartje.