Vannemorge de eeste kilometers van het jaar weggetrapt. het was mas grauw weer maar gelukkig niet koud en er stond bijna geen wind. Een rustige rit gefiets want morge heb ik een harstslagtest.
tijd: 2 uur 3 min - km: 54.1 - hartslag gemid: 132 - hartslag max: 162 -calorieen: 1339 - snelheid gemid: 26.7 snelheid max 45.7 - cadans gemid: 103 - cadans max: 132
oss - haren - ravenstein - niftrik - grave - zeeland - schaijk - oss
Nog gefietst vandaag?
Vanochtend mijn eerste kilometers in 2006 gefietst.... Heerlijk. Bijna geen wind dus ik kon lekker door karren. In twee uurtjes tijd toch zo'n 56 kilometer afgelegd.
Koste eerst nogal wat moeite om mijn fietscomp. uit "1890" van de Jan J. te resetten. Net op het moment dat ik dacht dat hij helemaal de geest gegeven had sprong hij netjes op 0 en kon ik op pad.
Het is hier ook grauw en mistig weer maar daar zit ik niet echt mee. In vergelijking met vorige week vond ik het zelfs warm op de fiets...
Koste eerst nogal wat moeite om mijn fietscomp. uit "1890" van de Jan J. te resetten. Net op het moment dat ik dacht dat hij helemaal de geest gegeven had sprong hij netjes op 0 en kon ik op pad.
Het is hier ook grauw en mistig weer maar daar zit ik niet echt mee. In vergelijking met vorige week vond ik het zelfs warm op de fiets...
"Afstappen is geen optie"
Gisteren de ATB terug gehaald en vandaag de eerste km's van 2006 (waar blijft de tijd).
Nou 2 uur van Heijen door de bossen naar Well en via het Rijndersmeer terug naar huis. Het fietsie deed het veel beter dan 4 dagen terug je kan echt merken als er weer eens onderhoud aan gedaan is
Nou 2 uur van Heijen door de bossen naar Well en via het Rijndersmeer terug naar huis. Het fietsie deed het veel beter dan 4 dagen terug je kan echt merken als er weer eens onderhoud aan gedaan is
cornelli racing cycles Uden
Ahhh lekker, na een relatieve rustperiode van een paar weken weer de draad opgepakt. Begin van het seizoen, dus alleen maar duurwerk nog. Vandaag 4 uur gefietst; ging wel lekker. Mooi windstil weer, alleen de wegen waren hier en daar wat smerig.Nibbixwoud -> Medemblik -> Middenmeer-> Kolhorn-> Schagen-> Petten -> (Hondsbosche zeewiering) Bergen-> Schoorl -> Noord-Scharwoude-> Opmeer-> Nibbixwoud. Ik denk iets van 110 km, maar ik heb me teller er nog niet op.
-
- Forum-lid
Ik ben vandenochtent met de familie(ook toeristen) gaan MTB'en. We zijn vertrokken in Rollegem en we zijn in Bellegem geraakt. Daar waren er al 3 van de 6 gevallen en lag het wegdek spekglad. We zijn dan maar wijselijk teruggekeerd. We hadden in totaal 10,72km waar we 40 min over gedaan hadden. Het lag echt spekglad en we gerakten niet vooruit.
Excuse me while I kiss the sky
Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 02 Januari 2006
Gisteren de ATB terug gehaald en vandaag de eerste km's van 2006 (waar blijft de tijd).Nou 2 uur van Heijen door de bossen naar Well en via het Rijndersmeer terug naar huis. Het fietsie deed het veel beter dan 4 dagen terug je kan echt merken als er weer eens onderhoud aan gedaan is
Doe je nou wel of niet mee aan de toertocht van Gennep op 29 januari , de Maasduinen VLD ( 25 / 45 km )
Gisteren de ATB terug gehaald en vandaag de eerste km's van 2006 (waar blijft de tijd).Nou 2 uur van Heijen door de bossen naar Well en via het Rijndersmeer terug naar huis. Het fietsie deed het veel beter dan 4 dagen terug je kan echt merken als er weer eens onderhoud aan gedaan is
Doe je nou wel of niet mee aan de toertocht van Gennep op 29 januari , de Maasduinen VLD ( 25 / 45 km )
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 03 Januari 2006
Gisteren de ATB terug gehaald en vandaag de eerste km's van 2006 (waar blijft de tijd).
Nou dat weet ik nog niet moet eerst kijken hoe het met mijn werk zit maar dat hoor je nog wel Martien.
Nou dat weet ik nog niet moet eerst kijken hoe het met mijn werk zit maar dat hoor je nog wel Martien.
-
- Forum-lid HC
Zo ook bij mij staan de eerste km van 2006 op de teller. gisteren 54km en vandaag 36. Wel nog in deze smerige tijden met de mtb op de weg maar goed het idee is er. Morgen mijn oude fiets maar weer eens rijklaar maken kan ik die in deze tijd gebruiken.
Vanmorgen met de ATB richting Groesbeek -Berg en dal nou dat was lekker om weer eens langere heuvels te nemen. Ik had er duidelijk meer moeite mee dan met de racer.
En koud dat het was het was zo koud dat ik gerust een witte koersbroek aan zou kunnen hebben (je zag toch niks)
O ja 2:20 en kkkkkkkkkoud.
En koud dat het was het was zo koud dat ik gerust een witte koersbroek aan zou kunnen hebben (je zag toch niks)
O ja 2:20 en kkkkkkkkkoud.