Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
ja klopt, het zijn er 500+ dus ik pas maar denk ikRKN schreef:Met die Strava club van fiets.nl wordt wel je feed een beetje overspoeld...
@ypuh:
voor een paar leden van hier zou ik het wel leuk vinden om elkaar toe te voegen
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
-
- Forum-lid HC
Daarom ben ik ook maar geen lid geworden.RKN schreef:Met die Strava club van fiets.nl wordt wel je feed een beetje overspoeld...
@Martin78 voor een Fiets Forum Club hou ik me aanbevolen
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Die mogelijkheid bestaat: members only en lidmaatschap alleen voor geaccrediteerden.ypuh schreef:Daarom ben ik ook maar geen lid geworden.RKN schreef:Met die Strava club van fiets.nl wordt wel je feed een beetje overspoeld...
@Martin78 voor een Fiets Forum Club hou ik me aanbevolen. Is er iets dat je een besloten club op kunt zetten en/of leden toestemming moet geven?
Klopt. Dan kun je bijv. in de beschrijving zetten dat je na aanmelding een pm naar user xxxx moet sturen op het fiets forum. Zo zorg je er voor dat alleen actieve gebruikers van het fiets forum in de groep kunnen komen.Nee_Nee schreef:Die mogelijkheid bestaat: members only en lidmaatschap alleen voor geaccrediteerden.ypuh schreef:Daarom ben ik ook maar geen lid geworden.RKN schreef:Met die Strava club van fiets.nl wordt wel je feed een beetje overspoeld...
@Martin78 voor een Fiets Forum Club hou ik me aanbevolen. Is er iets dat je een besloten club op kunt zetten en/of leden toestemming moet geven?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Bij Strava staat mijn activity feed standaard op "I'm following".
Voor de verschillende groepen/clubs, kan ik met de dropdown menu wel de club selecteren en zien wat alle leden daar uitgespookt hebben, maar het is niet dat het lid zijn van die groepen mijn eigen activity feed overspoeld.
Voor de verschillende groepen/clubs, kan ik met de dropdown menu wel de club selecteren en zien wat alle leden daar uitgespookt hebben, maar het is niet dat het lid zijn van die groepen mijn eigen activity feed overspoeld.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Zijn er al mensen bekend met relive.cc?
Vorige week ontdekt en vond het wel een leuke toevoeging. Maakt van je rit op Strava een mooie filmpje, inclusief enkele statistieken en foto's. Dit is het filmpje van mijn rit van afgelopen week
https://www.relive.cc/view/660677945
Ze zijn nog druk in de ontwikkeling, ik vind het wel erg gaaf om te zien.
Vorige week ontdekt en vond het wel een leuke toevoeging. Maakt van je rit op Strava een mooie filmpje, inclusief enkele statistieken en foto's. Dit is het filmpje van mijn rit van afgelopen week
https://www.relive.cc/view/660677945
Ze zijn nog druk in de ontwikkeling, ik vind het wel erg gaaf om te zien.
Wat raar dat jij de Engelse versie 'nog' hebt, bij mij heet het gewoon "Ik volg"!MarkVeenstra schreef:Bij Strava staat mijn activity feed standaard op "I'm following".
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Het zgn. overspoelen van de activiteitenfeed komt trouwens door hetgeen men zelf als 'volgen' heeft gekozen maar gebeurt zeker niet bij je eigen activiteit.!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- Bartholomaus
- Forum-lid
Ja, vooral mooi voor uitzonderlijke ritten. De filmpjes komen wel beter uit de verf bij ritten met meer hoogteverschil dan hier in Nederland. Zoals deze: https://www.youtube.com/watch?v=w7bWVZIK7Uotieky schreef:Zijn er al mensen bekend met relive.cc?
vb van mijn ritje op relive: https://video.relive.cc/658819825_1469904601595.mp4