Politiek
-
- Forum-lid HC
Wat ook weer te denken van Wopke.
Elke woord wat er uit die man komt is toch nooit meer geloofwaardig.
Dit is toch echt heel erg en maakt het klimaat probleem nog moeilijker uitlegbaar.
Het is toch echt verschrikkelijk dat dit kan. Als in de top dit soort dingen gebeuren wat verwacht je dan van de burgers?
Dit is toch echt heel erg en maakt het klimaat probleem nog moeilijker uitlegbaar.
Het is toch echt verschrikkelijk dat dit kan. Als in de top dit soort dingen gebeuren wat verwacht je dan van de burgers?
Dit gaat nog een heel lang staartje krijgen,…
Ik ben het helemaal met je eens wasbeer,wasbeer2006 schreef: ↑07 okt 2023 09:14 Wat ook weer te denken van Wopke.
Als je ook de afgelopen week het stikstof klucht volgt , dan zakt je broek toch ook af.
Het hele verhaal van afgelopen jaar helemaal onderuitgehaald.
En het maar vreemd vinden dat er steeds minder vertrouwen is de politiek.
-
- Forum-lid HC
Er zat deze week een professor bij vi, ik dacht donderdag.
Die man had een prima en eerlijk verhaal, mensen willen echt wel iets doen. Maar dit wekt alleen maar argwaan.
Die Hoekstra is net alsof je afgelopen winter met de boeren mee protesteerde en nu met extition rebellion die zichzelf nu ook zo idioot hebben gemaakt dat het alleen maar averechts werkt
Die man had een prima en eerlijk verhaal, mensen willen echt wel iets doen. Maar dit wekt alleen maar argwaan.
Die Hoekstra is net alsof je afgelopen winter met de boeren mee protesteerde en nu met extition rebellion die zichzelf nu ook zo idioot hebben gemaakt dat het alleen maar averechts werkt
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, XR heeft ook even behoefte aan pauze.
Wat een zwaktebod om ivm wat vage voorstellen van D66 de acties op te schorten.
Hoekstra-case is momenteel het ultieme voorbeeld hoe verrot de baantjes carousel momenteel is. Compleet ongeloofwaardig.
Wat een zwaktebod om ivm wat vage voorstellen van D66 de acties op te schorten.
Hoekstra-case is momenteel het ultieme voorbeeld hoe verrot de baantjes carousel momenteel is. Compleet ongeloofwaardig.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik denk dat Israël dit wel wil maar zolang er bij de Palestijnen groeperingen (gesteund door de Ayatolloahs uit Iran) zijn die vinden dat ze aanslagen moeten blijven plegen zal Israël blijven terugslaan.
Uiteindelijk, net als in elk ander conflict, zijn de gewone mensen het voornaamste slachtoffer.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Enzzo
- Forum-lid HC
Oei dit wordt wel een heel explosief onderwerp nu! Ik zit op mijn handen om niet te reageren en hoop dat ik me kan beheersen.
Anderzijds is het wellicht handig als een mod dit onderwerp (Israel vs Palestina) als off-topic verklaart hier!
Anderzijds is het wellicht handig als een mod dit onderwerp (Israel vs Palestina) als off-topic verklaart hier!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Kijk daar gaan we al
Nee: het betreft hier oorlog en een terroristische daad.
De achterliggende politiek is wat het explosief maakt maar dat wordt in deze situatie heel lastig te bediscussiëren.
Ik ga er vanuit dat iedereen, rechts èn links, deze daden zal veroordelen.
Maar het gaat niet meer over politiek. Daarom het verzoek om dit onderwerp controversieel te verklaren!
Nee: het betreft hier oorlog en een terroristische daad.
De achterliggende politiek is wat het explosief maakt maar dat wordt in deze situatie heel lastig te bediscussiëren.
Ik ga er vanuit dat iedereen, rechts èn links, deze daden zal veroordelen.
Maar het gaat niet meer over politiek. Daarom het verzoek om dit onderwerp controversieel te verklaren!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Kun je die een keer in fatsoenlijk Nederlands doen. En dan liefst ook nog met een legenda erbij! Wie of wat is “de 5 colonne” ?!T’s wel duidelijk wie de 5 colonne aanvoert.