Logisch, die verkopen fototoestellen.
Canyon
Ken-jun dus
Na een half jaar in bezit kan ik niet achterblijven. Frame los gekocht in de canyon outlet.
2XL Canyon Ultimate CF SLX disc
Zelf opgebouwd met volledig dura-ace di-2 disc afmontage.
Dura-ace crank met powermeter 52/36-12/25
Wielen zijn FFWD F6D FCC met 240 naven, tubeless op 28 mm Schwalbe one's.
Zadel is van pro, stealth carbon.
2XL Canyon Ultimate CF SLX disc
Zelf opgebouwd met volledig dura-ace di-2 disc afmontage.
Dura-ace crank met powermeter 52/36-12/25
Wielen zijn FFWD F6D FCC met 240 naven, tubeless op 28 mm Schwalbe one's.
Zadel is van pro, stealth carbon.
Heb je deze tijdens de Tour actie gekocht?Speedy1973 schreef: ↑31 aug 2019 22:44 Inderdaad djemz dat is hem.
Lang gewacht tot koop en geen spijt. Fiets en kleur bevalt 100%!
Fijne fietskilometers gewenst aan jullie enne niet vallen svp !
Ik heb mijn oog laten vallen op exact hetzelfde model, maar heb die aanbieding net gemist.
Hoopte vervolgens dat ie met de huidige actie in de aanbieding kwam, maar helaas. Nog steeds 1899 euro.
Ik heb geduld. Als de nieuwe modellen komen, zullen ze toch een keer gaan afprijzen.
-
- Forum-lid
Misschien een gekke vraag, maar waarom zetten ze bij de grote framematen er geen grotere wielen in? Dat zou het geheel ook beter in balans houden. Zelfde geldt trouwens ook voor de kleine maten, dan zien de wielen er xxl uit tov het frame.
Ik vind het toch wel een hoge balhoofdbuis als ik iets mag zeggen op een verder mooie fiets. Daar hebben nog meer grotere maten last van helaas (ben zelf 1.96).
Zelf een fiets bouwen lijkt me ook erg gaaf maar ik vrees dat ik daarvoor toch kennis en kunde te kort kom. Ben ik wel jaloers op. Mooi kleurtje ook!
Zelf een fiets bouwen lijkt me ook erg gaaf maar ik vrees dat ik daarvoor toch kennis en kunde te kort kom. Ben ik wel jaloers op. Mooi kleurtje ook!
Iemand ooit naar de Canyon Open House days geweest ?
Vraag me af of de kortingen daar hoger zijn dan de acties op de site en of er bijvoorbeeld outlet fietsen zijn die niet op de site staan.
Wil een nieuwe Endurace CF SL DISC 8.0 DI2 kopen samen met een H31 cockpit en extra carbon wielset. De Aero versie waar deze cockpit en Mavic carbon wielen bijzitten is uitverkocht maar ik ben sowieso toch geen fan van Mavic wielen na een paar slechte ervaringen vroeger.
Deze moet mijn 2017 Endurace CF SL DISC 9.0 DI2 vervangen die in een aanrijding betrokken was en na alles te overwegen ga ik toch voor een nieuwe ipv herstelling.
Twijfel wel nog over de kleur, keuze tussen Flash Blue en zwart. Mijn huidige was Iceland Lava. Toevallig iemand die de blauwe heeft ?
Vraag me af of de kortingen daar hoger zijn dan de acties op de site en of er bijvoorbeeld outlet fietsen zijn die niet op de site staan.
Wil een nieuwe Endurace CF SL DISC 8.0 DI2 kopen samen met een H31 cockpit en extra carbon wielset. De Aero versie waar deze cockpit en Mavic carbon wielen bijzitten is uitverkocht maar ik ben sowieso toch geen fan van Mavic wielen na een paar slechte ervaringen vroeger.
Deze moet mijn 2017 Endurace CF SL DISC 9.0 DI2 vervangen die in een aanrijding betrokken was en na alles te overwegen ga ik toch voor een nieuwe ipv herstelling.
Twijfel wel nog over de kleur, keuze tussen Flash Blue en zwart. Mijn huidige was Iceland Lava. Toevallig iemand die de blauwe heeft ?
Mijn Canyon Endurace 2xl had ook last van een hoge balhoofdbuis. Mijn nieuwe Giant tcr heeft dat veel minder.bakboord1 schreef: ↑06 sep 2019 22:59 Ik vind het toch wel een hoge balhoofdbuis als ik iets mag zeggen op een verder mooie fiets. Daar hebben nog meer grotere maten last van helaas (ben zelf 1.96).
Giant TCR Advanced Pro 1 disc 2020
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0