Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Voorbereiding op fietsweekje buitenland in juni….
Ik had al een trekhaak-drager voor 2 fietsen, maar er moeten er 3 mee met de Skoda Fabia. (En drie fietsen achterop vind ik niet prettig)
Op marktplaats nu een set Thule dakdragers gescoord. Eerder deze week een Thule outride fietsdrager met voorvork- bevestiging én 12mm through axle adaptor. Alles voor relatief weinig. Laat de voorpret beginnen!
Ik had al een trekhaak-drager voor 2 fietsen, maar er moeten er 3 mee met de Skoda Fabia. (En drie fietsen achterop vind ik niet prettig)
Op marktplaats nu een set Thule dakdragers gescoord. Eerder deze week een Thule outride fietsdrager met voorvork- bevestiging én 12mm through axle adaptor. Alles voor relatief weinig. Laat de voorpret beginnen!
Vooruit, ook maar gekocht. Dank voor later toegevoegde link, want kon m zo snel niet vinden in Amazon app...Orlok schreef: ↑02 apr 2022 10:45 Idd, 1S is de verbeterde versie, meer volume, sneller opladen met usb-c.
Omdat ik straks ga fietsen even de bandendruk gecontroleerd, voorband stond bijna leeg (inschroefventiel was los.!) oppompen naar 6 bar duurde ong. 1 minuut. Handig is dat bij het inschakelen de laatste ingestelde stand/waarde opkomt. Ook kan de verloopnippel naar presta gewoon blijven zitten als je het slangetje weer terugstopt in het apparaat.
-
- Forum-lid HC
Ook maar besteld bij Amazon de 1S dus ook
via de link hierboven
via de link hierboven
Zie net dat handmatige modus ook psi is. Manual geeft hiervoor een bereik in zowel psi als bar. Zie het niet in manual, maar hoe krijg je die op bar?
Edit: nog even net knoppen zitten spelen. Gevonden: in handmatige modus de modus-knop ingedrukt houden en dan switcht ie tussen psi en bar. #problemsolved
Edit: nog even net knoppen zitten spelen. Gevonden: in handmatige modus de modus-knop ingedrukt houden en dan switcht ie tussen psi en bar. #problemsolved
Laatst gewijzigd door meuk op 03 apr 2022 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan je zoiets makkelijk mee nemen in de achterzak of is die daar te groot en zwaar voor? Zou wel ideaal zijn ter vervanging van co patronen of toch niet?Orlok schreef: ↑02 apr 2022 10:45 Idd, 1S is de verbeterde versie, meer volume, sneller opladen met usb-c.
Omdat ik straks ga fietsen even de bandendruk gecontroleerd, voorband stond bijna leeg (inschroefventiel was los.!) oppompen naar 6 bar duurde ong. 1 minuut. Handig is dat bij het inschakelen de laatste ingestelde stand/waarde opkomt. Ook kan de verloopnippel naar presta gewoon blijven zitten als je het slangetje weer terugstopt in het apparaat.
Vanmorgen onverwacht binnen gekregen:
R13 Keramische hub carbon wielset van CSC (CarbonSpeed Cycling) 50/25 tubeless
R13 Keramische hub carbon wielset van CSC (CarbonSpeed Cycling) 50/25 tubeless
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless