Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Dan is het toeval dat net als ik kijk ze er niet zijn.
Een aantal weken geleden toevallig gekeken en gisteren weer en twee keer niet voorradig maar goed om te horen dat ze dus toch wel af en toe voorraad hebben.
Mooie set wel deze zipps en de prijs is (alles is relatief) ook niet verkeerd.
Een aantal weken geleden toevallig gekeken en gisteren weer en twee keer niet voorradig maar goed om te horen dat ze dus toch wel af en toe voorraad hebben.
Mooie set wel deze zipps en de prijs is (alles is relatief) ook niet verkeerd.
Dynamic Bike care spullen tijdens de Dynamic Green Week Tree actie -> 2 voor de prijs van 1
- Bio Drivetrain Detox 1L
- Dirt Destroy Foam Spray
- Slick Wax
- Drivetrain detailing brush
- Wheel and component brush
- Bio Drivetrain Detox 1L
- Dirt Destroy Foam Spray
- Slick Wax
- Drivetrain detailing brush
- Wheel and component brush
2 maanden terug begonnen met het bestellen van 80 losse Ultegra 11 speed tandwielen om 10 setjes 12-19 te kunnen samen stellen.
Allemaal voor de prijs waar je met scherp inkopen 2 jaar geleden 10 volledige cassettes voor had. Gezien de huidige prijzen van cassettes best een koopje dus om het op deze manier te doen. De set 21-23- 25 slijt ik toch niet dus die kunnen bij een wissel blijven zitten.
Het had met 4 zendingen en 3 leveranciers moeten lukken maar het werden 6 zendingen doordat ze bij Rosebikes hun voorraad beheer niet op orde hebben.
Ik had er onderdelen in backorder staan die op een goed moment leverbaar waren en aan mijn wachtende order werden toegevoegd.
Toen ik de order uit liet leveren omdat de 12 toch ineens weer een onbekende levertijd had, bleek ook een ander tandwiel van de reeks niet aan mijn order te zijn toegevoegd.
Plus voor Bike24 en Bike-discount
Dikke min voor Rosebikes
Twee Park Tool kettingslijtagemeters besteld bij Mantel.
Bij uitpakken van het doosje viel het mij op dat de lineaal enigszins bol stond en dat wil je natuurlijk niet.
Zelf de lineaal weer helemaal in het vlakke kunnen krijgen.
Ik mailde Mantel met de opmerking dat ik een enigszins bol staande lineaal had ontvangen. Dat het probleem al opgelost was en de mail vooral bedoeld was als feedback zodat ze hier op kunnen letten bij verzenden.
Enkele dagen later kreeg ik een keurige mail van Mantel waar in ze aangaven dat ze mij het aankoopbedrag terug zouden storten en dat ik daarnaast ook nog een kortingsbon kreeg.
Een hele dikke pluim van mij voor Mantel, wat een mooie manier om je klanten te bedienen.
Allemaal voor de prijs waar je met scherp inkopen 2 jaar geleden 10 volledige cassettes voor had. Gezien de huidige prijzen van cassettes best een koopje dus om het op deze manier te doen. De set 21-23- 25 slijt ik toch niet dus die kunnen bij een wissel blijven zitten.
Het had met 4 zendingen en 3 leveranciers moeten lukken maar het werden 6 zendingen doordat ze bij Rosebikes hun voorraad beheer niet op orde hebben.
Ik had er onderdelen in backorder staan die op een goed moment leverbaar waren en aan mijn wachtende order werden toegevoegd.
Toen ik de order uit liet leveren omdat de 12 toch ineens weer een onbekende levertijd had, bleek ook een ander tandwiel van de reeks niet aan mijn order te zijn toegevoegd.
Plus voor Bike24 en Bike-discount
Dikke min voor Rosebikes
Twee Park Tool kettingslijtagemeters besteld bij Mantel.
Bij uitpakken van het doosje viel het mij op dat de lineaal enigszins bol stond en dat wil je natuurlijk niet.
Zelf de lineaal weer helemaal in het vlakke kunnen krijgen.
Ik mailde Mantel met de opmerking dat ik een enigszins bol staande lineaal had ontvangen. Dat het probleem al opgelost was en de mail vooral bedoeld was als feedback zodat ze hier op kunnen letten bij verzenden.
Enkele dagen later kreeg ik een keurige mail van Mantel waar in ze aangaven dat ze mij het aankoopbedrag terug zouden storten en dat ik daarnaast ook nog een kortingsbon kreeg.
Een hele dikke pluim van mij voor Mantel, wat een mooie manier om je klanten te bedienen.
- Bijlagen
-
- park.jpg (7.98 KiB) 539 keer bekeken
Een set plaklenzen (2.00 en 2.50) voor mijn koersbril met wisselbare glazen. Voor mij werkt dat goed.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi setje. En leuk zo’n oil slick cassette. Wat kostte die, uitgedrukt in S-Works?*
* de S-works is een geldeenheid populair onder fietsers. Eén S Works staat gelijk aan €15.000.
* de S-works is een geldeenheid populair onder fietsers. Eén S Works staat gelijk aan €15.000.
- daniel1975
- Forum-lid HC
0,025 sworks maar
Less is bore
Eum, had ik je nou maar één wiel gestuurd?daniel1975 schreef: ↑13 apr 2022 21:06 Setje DT240, Duke Lucky Star en CX-ray spaken. Uiteraard bij de forum-huisleverancier
En tevens setje regenboogkleurtjescassette&ketting