Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Rose (voorheen Red Bull)

elboutero
Forum-lid

elboutero 13 dec 2010 12:28

Geweldige aankoop voor dat bedrag Robbebopper!
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 13 dec 2010 12:44

Dat probeerde ik thuis ook uit te leggen toen ik gisteren terugkwam van Bocholt;)

timper
Forum-lid

timper 13 dec 2010 13:26

Nice bike !! Doet inderdaad verlangen naar de warmte van de zomer :-)
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

josvtec
Forum-lid

josvtec 13 dec 2010 14:02

Mooie fiets heb je gekocht.
En de kleur vindt ik geweldig.

Ik vindt de Red bull fietsen er nog steeds mooier uitzien als de nieuwe Rose fietsen.
En hun nieuwe site is wel ff wennen, overzichtelijker????? Kwee nie, ik zoek me een ongeluk op hun site, de oude was beter.

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 13 dec 2010 14:04

@ Watikjebrom; Wil niet flauw doen, maar Red Bull en emotie, ik heb lang niet meer zo hard gelachen als daarnet! @ Robbehopper; Ben van mening dat je een Rose of Redbull niet voor de looks koopt, prijs/kwaliteit is top, en daar houd het op voor mij. Maar vind jouw fiets echt niet gek! Setje carbon wieltjes erin en hij is zelfs mooi te noemen!

watikjebrom
Forum-lid

watikjebrom 13 dec 2010 15:24

DickyGiovanni schreef:@ Watikjebrom; Wil niet flauw doen, maar Red Bull en emotie, ik heb lang niet meer zo hard gelachen als daarnet! @ Robbehopper; Ben van mening dat je een Rose of Redbull niet voor de looks koopt, prijs/kwaliteit is top, en daar houd het op voor mij. Maar vind jouw fiets echt niet gek! Setje carbon wieltjes erin en hij is zelfs mooi te noemen!

Nou Dicky, kennelijk weet je niet wat emotie is, anders zou je weten dat dat voor eenieder persoonlijk is en zou je een dergelijke opmerking niet maken. Mijn Red Bull is mijn eerste volledig nieuwe fiets waar ik nog steeds retetrots op ben, en trots is óók emotie!. Kennelijk mag je in jouw perceptie alleen opgewonden worden van iets met de Italiaanse driekleur oid. Ja, dat vind ik ook mooi, maar gelukkig heb ík een open mind!
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

nitram
Forum-lid

nitram 13 dec 2010 15:54

Mooie fiets hoor! ..ik had 'm zondag al gezien :) Prima prijs overigens, en het probleem met de cranks lijkt me keurig opgelost zo!

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 13 dec 2010 17:19

Zo lust ik er ook wel 1. Als ik een Target zie voel ik vooral empathie, en dat is ook emotie. Of ik zie een Passoni, en dan voel ik jaloezie, ook emotie. Nee Watikjebrom, als je zegt dat je een fiets koopt om emotionele argumenten, bedoel je doorgaans dat de tranen je in de ogen springen van pure melancholie of verrukking zodra je dat ding ziet. Zal de aankoop van een Redbull altijd toejuichen, is nooit een verkeerde keus. Maar op "emotionele gronden", die hoor je niet vaak. Mijn eerste fiets, een Cube, superfijn fietsje, maar als ik er weer 1 koop is dat echt niet op emotie. Emotie heeft mijns inziens ook niks (nou ja, niet altijd) met de 3kleur te maken. Een paar voorbeelden. Een Merlin of een Raleigh, 2 merken (niet Italiaans) waar ik door emotie voor zou kunnen kiezen. Voel je vooral niet aangevallen. Maar merken als Cube, Canyon en Redbull zijn toch vooral een verstandige, niet door emoties ingegeven keus, of ben ik nou gek?

josvtec
Forum-lid

josvtec 13 dec 2010 17:28

De een heeft emotie bij italiaanse fietsen, de ander heeft er niets mee.
Is persoonlijk gelukkig.
ALs ik een italiaanse fiets zie doet die mij niets, soms zelfs lelijk. Maar een ander
loopt het kwijl erbij uit de mond.
Dus wat bij de 1 emotie oproept hoeft dat bij een ander niet te zijn.
Geldt dus ook voor de oa Red Bull.

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 13 dec 2010 17:42

Jullie laten je misleiden door mijn naam en avatar. Probeer absoluut niet Italiaanse merken te propaganderen hier ofzo. Sterker nog, op Bikemotion ren ik de Pina stand hard voorbij, vind ze niks an de laatste jaren. De wegen die Bianchi en Willier ingeslagen zijn spreken mij ook totaal niet aan. Daar gaat het niet om. Ik denk dat de gemiddelde consument een Duitse prijsvechter koopt met zijn hoofd, niet met het hart. Maar als dat wel zo is vind ik het ook best hoor..

perik
Forum-lid

perik 13 dec 2010 18:31

DickyGiovanni schreef:ik heb lang niet meer zo hard gelachen als daarnet!

Ik ook! Maar dan om dit commentaar van jou! Niet te geloven!

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 13 dec 2010 18:49

Toch top dit, we lachen dr wat af samen!:)

Plaats reactie