Politiek
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dit bedoel ik dus!
Een onderwerp wat enorm veel polarisatie oplevert en wat onmogelijk uit te discussiëren is op een forum als dit.
Gooi dit alsjeblieft dicht nu. Anders gaat het echt mis in dit topic!
Een onderwerp wat enorm veel polarisatie oplevert en wat onmogelijk uit te discussiëren is op een forum als dit.
Gooi dit alsjeblieft dicht nu. Anders gaat het echt mis in dit topic!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
5e colonne? Kom op zeg.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Echt MAO; je zou je beter eens verdiepen in de geschiedenis van het fascistische regime van Franco in de Spaanse burgeroorlog voordat je met deze (foutief gespelde) termen gaat strooien. En zeker als je dit in relatie brengt met een afschuwelijke oorlog in het gebied Israel-Palestina.
Dit topic moet echt op slot voordat er hele foute discussies komen!!!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ik heb ze prima op een rijtje Enzzo, eerste wist je niet wat de 5de colonne in hield nú probeer je het met een kwinkslag Franco aan me te koppelen.
Nogmaals, De term suggereert een georganiseerde samenzwering, die op instigatie van de vijand van binnenuit de weerstand probeert uit te hollen.
Een politieke partij die deze terroristische aanslag vergoelijkt, is er alleen maar op uit om onze samenleving te ondermijnden..
En daar past de term 5de colonne prima bij wat mij betreft.
Btw, je mag me altijd aanspreken op m’n schrijffouten hoor.
Nogmaals, De term suggereert een georganiseerde samenzwering, die op instigatie van de vijand van binnenuit de weerstand probeert uit te hollen.
Een politieke partij die deze terroristische aanslag vergoelijkt, is er alleen maar op uit om onze samenleving te ondermijnden..
En daar past de term 5de colonne prima bij wat mij betreft.
Btw, je mag me altijd aanspreken op m’n schrijffouten hoor.
laat je niet uitlokken man niet de moeite waardEnzzo schreef: ↑07 okt 2023 23:36Echt MAO; je zou je beter eens verdiepen in de geschiedenis van het fascistische regime van Franco in de Spaanse burgeroorlog voordat je met deze (foutief gespelde) termen gaat strooien. En zeker als je dit in relatie brengt met een afschuwelijke oorlog in het gebied Israel-Palestina.
Dit topic moet echt op slot voordat er hele foute discussies komen!!!!
Dat van die 5e colonne is toch een hoop flauwekul.
Kunnen we het niet eens zijn dat beide partijen fout zitten? Hamas heeft er belang bij dat de bevolking strijdvaardig blijft, zodat Hamas aan de macht blijft. Israel wil ook geen oplossing, de gematigde mensen verlaten het land want de meerderheid wil ook strijdvaardig zijn. En inderdaad, de gewone man is slachtoffer, aan beide kanten.
Kunnen we het niet eens zijn dat beide partijen fout zitten? Hamas heeft er belang bij dat de bevolking strijdvaardig blijft, zodat Hamas aan de macht blijft. Israel wil ook geen oplossing, de gematigde mensen verlaten het land want de meerderheid wil ook strijdvaardig zijn. En inderdaad, de gewone man is slachtoffer, aan beide kanten.
-
- Forum-lid
Goed punt MPolleke.
Lijkt mij dat je over de kwestie in Israël prima kunt discussiëren zonder dat daarbij mensen beledigd hoeven te worden.
Sommige forumleden hanteren de wat meer alternatieve nieuwsbronnen en zien sneller een internationaal complot dan anderen. Insinueren dat Kaag dergelijke acties niet zou afkeuren lijkt te passen in de retoriek van FvD.
Ik kan bovenstaande uiteraard verkeerd hebben.
Uiteindelijk zijn bij dergelijke conflicten onschuldigen de voornaamste slachtoffers.
Lijkt mij dat je over de kwestie in Israël prima kunt discussiëren zonder dat daarbij mensen beledigd hoeven te worden.
Sommige forumleden hanteren de wat meer alternatieve nieuwsbronnen en zien sneller een internationaal complot dan anderen. Insinueren dat Kaag dergelijke acties niet zou afkeuren lijkt te passen in de retoriek van FvD.
Ik kan bovenstaande uiteraard verkeerd hebben.
Uiteindelijk zijn bij dergelijke conflicten onschuldigen de voornaamste slachtoffers.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit, +1.MPolleke schreef: ↑08 okt 2023 01:11 Dat van die 5e colonne is toch een hoop flauwekul.
Hele simpele, maar rake samenvatting van een enorm complex probleem.
Ik werk samen met Israelische bedrijven, maar de gewone burger wil dit ook niet. Worden echter overruled door de extreme idioten.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Dat is in meer landen zo. Ik denk dat de gemiddelde Rus dit ook niet wil.
Als ik erover nadenk vind ik het altijd heel bijzonder dat een ander voor jouw gaat bepalen dat je iemand dood moet gaat schieten. En die persoon zelf in een grote luxe villa zit. Dat is heel plat opgeschreven, maar daar komt het wel op neer. Heel bijzonder als je daar over nadenkt.
Als ik erover nadenk vind ik het altijd heel bijzonder dat een ander voor jouw gaat bepalen dat je iemand dood moet gaat schieten. En die persoon zelf in een grote luxe villa zit. Dat is heel plat opgeschreven, maar daar komt het wel op neer. Heel bijzonder als je daar over nadenkt.
Pas op hoor met dit soort samenvattingen. Dat is voer voor de theorie van de 5e colonne
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/