Rose (voorheen Red Bull)
Ik durf gerust bekennen dat ik wel onder invloed van 'emotie' mijn tweede red bull kocht hoor.
De matte carbon vind ik gewoon schitterend qua looks en ik overwoog zelfs geen ander merk, die stond al meer dan een jaar op het verlanglijstje. Voor mij kan daar geen pina,colnago of madone (heb ik ook) tegen op (en da's uiteraard persoonlijk).
Dat de prijs en de kwaliteit dan nog super zijn én de service...tja, ik krijg er tranen van in mijn ogen .
Nee serieus, ik ken mensen met een 'target' die even trots zijn op die fiets als iemand met de nieuwste cervelo. Is toch perfect mogelijk.
De matte carbon vind ik gewoon schitterend qua looks en ik overwoog zelfs geen ander merk, die stond al meer dan een jaar op het verlanglijstje. Voor mij kan daar geen pina,colnago of madone (heb ik ook) tegen op (en da's uiteraard persoonlijk).
Dat de prijs en de kwaliteit dan nog super zijn én de service...tja, ik krijg er tranen van in mijn ogen .
Nee serieus, ik ken mensen met een 'target' die even trots zijn op die fiets als iemand met de nieuwste cervelo. Is toch perfect mogelijk.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Gelukkig ben ik niet de enige. Zou toch knap als je zoveel fietsen verkoopt alleen op ratio! Er zijn ook mensen die een RB écht mooi vinden.
Gelukkig lachen we allemaal weer
Gelukkig lachen we allemaal weer
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
- robbebopper
- Forum-lid HC
Even ter relativering; ik ken legio mensen die het verschil niet zien tussen een peperdure Pinarello en een "prijsvechtende" Duitse fiets. Als je er over nadenkt, is het allemaal een grote pot nat. Ze maken allemaal een iets ander frame, geven ze allemaal een "eigen" kleur, knikkeren er standaard materiaal op van maar liefst drie grote merken. Deze merken hebben allemaal een lijstje van goedkoop naar erg duur. Wielen uit een fabriek die niets met het fietsmerk van doen heeft, hetzelfde met de rest van de onderdelen, en dan heb je inderdaad iets unieks.
Alle fietsen hebben een frame (meestal met twee driehoeken), twee wielen, en wat ander gerei. De meesten die een renner voorbij zien fietsen, zien het niet, al die emotie die er achter deze spullen schuilgaat.
Alle fietsen hebben een frame (meestal met twee driehoeken), twee wielen, en wat ander gerei. De meesten die een renner voorbij zien fietsen, zien het niet, al die emotie die er achter deze spullen schuilgaat.
Robbebopper schreef:Even ter relativering; ik ken legio mensen die het verschil niet zien tussen een peperdure Pinarello en een "prijsvechtende" Duitse fiets. Als je er over nadenkt, is het allemaal een grote pot nat. Ze maken allemaal een iets ander frame, geven ze allemaal een "eigen" kleur, knikkeren er standaard materiaal op van maar liefst drie grote merken. Deze merken hebben allemaal een lijstje van goedkoop naar erg duur. Wielen uit een fabriek die niets met het fietsmerk van doen heeft, hetzelfde met de rest van de onderdelen, en dan heb je inderdaad iets unieks.
Ware woorden, Robbebopper.
Kijk, dat mensen bereid zijn veel te veel te betalen voor een Italiaanse fiets omdat ze daar een bepaald gevoel bij hebben, kan ik prima begrijpen. Echter, 'emotie' is niet voor iedereen gelijk aan een 'Italiaan'.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Je hebt een post meer dan ik.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Nou niet meer.
Nu heb ik weer een post meer.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Dit wordt te kinderachtig. Laten we er maar mee ophouden;)
- robbebopper
- Forum-lid HC
Mooie fietsen. Maar ik ben gelukkig net op tijd geweest om een Red Bull pro sl (sky blue) te kunnen bemachtigen.
Idem, vind model 2010 mooier maar we zullen nog een beetje moeten wennen waarschijnlijk aan de naamsverandering en logo's.
trek x 500 2008