Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

krommenek
Forum-lid

krommenek 06 jan 2006 21:44

Hoi,
Lekker eens naar buiten gegaan om de kou eens 'recht in het gezicht' te kijken. En koud was het in iedergeval, vooral de eerste 20 minuten. Maar na 4 weken 3 x per week Tacxen in de garage is dat niet erg.
Langs de nieuwe A59 op en neer gekacheld, waanzinnige gladde en mooie fietspad ( bijna alles is losse fietspad, geen auto's te zien dus). 29 minuten en 45 seconden gefietst. Totaal 29, 7 KM met een gemiddelde van 28,4 km. was wel stikke donker, maar who cares !!
Richting den Bosch max, 36,2 (echt de wind vol in mijn (brede) rug, richting Oss (echt recht in de wind) max 27,3 km.
Lekker even gebeest en lekker weer buiten geweest, ga toch maar een goed koplampje kopen denk ik.
Be greeted,Eric

---- Think ahead, Cycling forward. ----

cor01
Forum-lid

cor01 07 jan 2006 00:21

Quoten: Origineel geplaatst door krommenek op 06 Januari 2006

Hoi,
Lekker eens naar buiten gegaan om de kou eens 'recht in het gezicht' te kijken. En koud was het in iedergeval, vooral de eerste 20 minuten. Maar na 4 weken 3 x per week Tacxen in de garage is dat niet erg.
Langs de nieuwe A59 op en neer gekacheld, waanzinnige gladde en mooie fietspad ( bijna alles is losse fietspad, geen auto's te zien dus). 29 minuten en 45 seconden gefietst. Totaal 29, 7 KM met een gemiddelde van 28,4 km. was wel stikke donker, maar who cares !!
Richting den Bosch max, 36,2 (echt de wind vol in mijn (brede) rug, richting Oss (echt recht in de wind) max 27,3 km.
Lekker even gebeest en lekker weer buiten geweest, ga toch maar een goed koplampje kopen denk ik.
Be greeted,Eric

...Hey...dat fiets pad ken ik....! Da's een goed idee krommenek...! Dat ga ik dit weekend ook eens proberen..!
"Afstappen is geen optie"

whocares
Forum-lid

whocares 07 jan 2006 08:10

Quote: Origineel geplaatst door krommenek op 06 Januari 2006
Langs de nieuwe A59 op en neer gekacheld, waanzinnige gladde en mooie fietspad ( bijna alles is losse fietspad, geen auto's te zien dus). 29 minuten en 45 seconden gefietst. Totaal 29,7 KM met een gemiddelde van 28,4 km. was wel stikke donker, maar who cares !!

Iets klopt hier niet !!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

jimbo
Forum-lid

jimbo 07 jan 2006 09:35

Haha ,jij bent echt al vroeg opgestaan.
CC, agr 100; limo 100

whocares
Forum-lid

whocares 07 jan 2006 10:01

Quote: Origineel geplaatst door jimbo op 07 Januari 2006
Haha ,jij bent echt al vroeg opgestaan.

Valt best mee , sta altijd zo rond 06.30 uur op . Zeker in de zomer handing , zeker als het te heet wordt in de middag. Lekker van 8-12 uur fietsen bij een nog redelijk aangenaam temperatuurtje.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

mensma
Forum-lid

mensma 07 jan 2006 13:11

Jemig de pemig, je kunt me nu wel opvegen. Vandaag voor het eerst aan spinnig gedaan... helemaal ganz kaput! I was van plan na de tijd m'n standaard fitness programma nog ff te doen, maar ik stond te trillen op m'n benen. Wat is dat zwaar zeg!! Volgende week maar weer dus

juri
Forum-lid

juri 07 jan 2006 15:09

Clubtraining gehad, in totaal bijna 3 uur gefietst en 83 km gemaakt. Had me een beetje (nogal) verslapen en s'ochtends in al het gehaast mijn overschoentjes vergeten, zweetshirt vergeten. Dus behoorlijk afzien, niks geen gevoel meer in mijn tenen. Maar net een lekker warme douche genomen en nu warme chocolademelk voor me dus

krommenek
Forum-lid

krommenek 07 jan 2006 18:05

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 07 Januari 2006

Quote: Origineel geplaatst door krommenek op 06 Januari 2006

Langs de nieuwe A59 op en neer gekacheld, waanzinnige gladde en mooie fietspad ( bijna alles is losse fietspad, geen auto's te zien dus). 29 minuten en 45 seconden gefietst. Totaal 29,7 KM met een gemiddelde van 28,4 km. was wel stikke donker, maar who cares !!

Iets klopt hier niet !!

Ha die whoCares,

Jij bent wel een wakkere hoor, maar het is een type fout, het was 59 minuten en een aantal sec. Sorry, WHOOPS.

Be greeted.
---- Think ahead, Cycling forward. ----

silentbughunter
Forum-lid

silentbughunter 07 jan 2006 18:14

Ook mijn eerste club rit lekker in het laatste wiel gezeten met Coulthard met het verschil dat hij daar zat om dat ie zich niet helemaal lekker voelde en zo een rustige training kon doen en ik daar zat omdat het zo ook al hard genoeg ging maar was zeker tof eindelijk een keer een grote groep gereden was de eerste keer dus nog een beetje onwenig.
90 KM in 3 uurtjes tijd

casran
Forum-lid HC

casran 07 jan 2006 18:26

Quoten: Origineel geplaatst door silentbughunter op 07 Januari 2006

Ook mijn eerste club rit lekker in het laatste wiel gezeten met Coulthard met het verschil dat hij daar zat om dat ie zich niet helemaal lekker voelde en zo een rustige training kon doen en ik daar zat omdat het zo ook al hard genoeg ging maar was zeker tof eindelijk een keer een grote groep gereden was de eerste keer dus nog een beetje onwenig.
90 KM in 3 uurtjes tijd

Zit jij met Coulthard in de ploeg nu? Hoe is het met hem (buiten het feit dat ie zich vandaag wat minder voelde), want al een tijdje niet meer gezien hier...
kHeb ook een eerste ploegtraining gehad deze morgen. In het begin kreeg ik veel gezaag omdat ik mijn kopbeurten niet wou doen, heb het eventjes gedaan, maar dan heb ik eens de Nieuwe Kwaremont + Hotond aan 350 watt opgereden (gevolg: slechts een derde zat nog in 't wiel boven en spurtte me daar voorbij) en na 3 uur een behoorlijk lastige helling aan een kleine 400 watt (heb niet omgekeken, maar achteraf gehoord dat er een paar geprobeerd hebben mee te springen). Nu, dat alles was vooral bedoeld om wat computergegevens te hebben op die hellingen met het oog op vergelijkingsmateriaal voor latere trainingen; niet de bedoeling er een koersje van te maken (op bepaalde hellinkjes liet ik de groep ook rijden en reed ik gewoon op mijn eigen hartslag omhoog - de verstandige renners deden dat vast ook, dus ik moet niet direct concluderen dat ik de beste van den hoop was... hetgeen op 7 januari ook niet belangrijk is). Was wel tof!

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

noppie
Forum-lid

noppie 07 jan 2006 18:32

Ik ga morgenmiddag fietsen, bij wie kan ik even aanwippen voor een bakkie en een gevulde koek of zoiets.  
kiekeboe

Plaats reactie