Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Rogelli Distance shirtje voor vaderdag gekregen. Kon dus niet wachten tot vaderdag om het al even te testen.
Na het werk snel de fiets op. Ik kon toch moeilijk NIET fietsen op #worldbicycleday
Echt een fijn shirt. Wel een echt zomershirtje. Lichte, stretchy stof. Helaas 1. zie je daardoor m'n love handles wat beter en 2. rekken de achterzakjes ietsje meer dan ik zou willen.
Na het werk snel de fiets op. Ik kon toch moeilijk NIET fietsen op #worldbicycleday
Echt een fijn shirt. Wel een echt zomershirtje. Lichte, stretchy stof. Helaas 1. zie je daardoor m'n love handles wat beter en 2. rekken de achterzakjes ietsje meer dan ik zou willen.
Daar ga je vast blij mee zijn!
Uebler i31 fietsendrager. Werd tijd om de oude Spinder met pensioen te sturen....
Lagers voor beide fietsen. Achterwiel van de gravelbike draaide wel heel erg stroef, balhoofd van de racer viel het lager uit elkaar met demonteren vork.
Altijd een leuke klus, ingeperste lagers vervangen (ik vind van wel).
Uitzoeken wat je exact nodig hebt is dan weer lastiger, gelukkig weet de lbs van wanten en verkoopt ook losse onderdelen.
Altijd een leuke klus, ingeperste lagers vervangen (ik vind van wel).
Uitzoeken wat je exact nodig hebt is dan weer lastiger, gelukkig weet de lbs van wanten en verkoopt ook losse onderdelen.
Dogma F
Derde Le Col Sport Bibs.
Van 160 naar 68 euro.
Heel fijne broek, zeker voor 68 euro.
Van 160 naar 68 euro.
Heel fijne broek, zeker voor 68 euro.
Een nieuwe maand, de teller stond nog op nul, maar nu niet meer
Een resem spullen om de nieuwe fiets wat lichter te maken/voor de show of als reserve onderdelen:
- carbon-ti kettingbladen 52/36 voor 12 speed Shimano
- J&L steekassen
- titanium boutjes voor drinkbushouders en stuurpen
- 2x cassette 11-30 DA
- 2x ketting KMC X12
- 4x remblokken Shimano
- extra set Veloflex Corsa TLR Race 25mm (super bandjes!)
Een resem spullen om de nieuwe fiets wat lichter te maken/voor de show of als reserve onderdelen:
- carbon-ti kettingbladen 52/36 voor 12 speed Shimano
- J&L steekassen
- titanium boutjes voor drinkbushouders en stuurpen
- 2x cassette 11-30 DA
- 2x ketting KMC X12
- 4x remblokken Shimano
- extra set Veloflex Corsa TLR Race 25mm (super bandjes!)