Titanium fietsen
Ik vond het een mooi verhaal. Ik had nog wel graag wat meer gezien, diepgang? Aan de andere kant, wat valt er nog over te schrijven. Je moet erop rijden en naar kijken.
Dus mooie plaatjes willen we
@ body, waar blijven de foto's ?
Cheers,
Peter
Dus mooie plaatjes willen we
@ body, waar blijven de foto's ?
Cheers,
Peter
charite schreef:Ik vond het een mooi verhaal. Ik had nog wel graag wat meer gezien, diepgang? Aan de andere kant, wat valt er nog over te schrijven. Je moet erop rijden en naar kijken.
Dus mooie plaatjes willen we
@ body, waar blijven de foto's ?
Cheers,
Peter
Ik kan wel wat mooie fotos maken van het frame :p
Wat vind je van T3 stuur met stuurpen carbon, dan heb je ook gelijk een roodstreepje en 3T sturen zijn fijne sturen.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Litespeed Xicond_jokke schreef:Welke fietsen worden er nog getest?
(ik heb geen abo en kan hem pas morgen gaan halen)
Cube HPT Litening
Lynskey R340
Seven Axiom SL
Moots Vamoots
Van Nicholas Astraeus
VT (Van Tuyl) Tica Four
Passoni Topforce W
Cervélo S3 - Cervélo RS - Genesis Croix de Fer
Heren, als ik mijn Merlin opnieuw laat spuiten kan ik de verf dan niet beter met afbijt verwijderen? Het frame is in zijn bestaan al tweemaal gezandstraald dus ik vraag mij ernstig af of een derde maal niet teveel van het goede is voor de sterkte van de lasnaden dus alternatieven zijn welkom.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Dank voor de reactie "delsol". Dat lijkt mij ook maar met een frame van dik 3000 euro vervangingswaarde ga ik dat liever niet proefondervindelijk proberen te ontdekken, vandaar. Dus input van forumleden is welkom!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
- Berichten: 545
- Lid geworden op: 07 mar 2009 11:03
colnagofreak 29-1-2011 11:01 schreef: De testen in Fiets stellen weinig voor, meer een soort veredelde rij impressie,
bij de eindconclusie blijkt vaak dat er geen enkele fiets beter of slechter is.
En dat er voor ieder soort berijder wel een geschikte fiets bij de geteste fietsen zit.
charite schreef:Ik vond het een mooi verhaal. Ik had nog wel graag wat meer gezien, diepgang?
Wat is nou het verschil tussen al die prachtige frames, ze zijn dus eigenlijk allemaal goed.
Het zit allemaal rond de 7,5 als eindcijfer, das mooi maar de prijzen variëren enorm er zit een dikke 4.000 euro verschil tussen.
Er zijn zelfs frames te koop VN bv van 1.000 euro en dan wil ik het nog niet hebben over als je er een uit China,
Taiwan, Rusland of iets dergelijks laat komen.
Ik weet dat o.a. de Amerikanen, Italianen, Australiërs tov de Aziaten het maximale uit hun fiets halen
en dan bedoel ik niet alleen de kwaliteit maar ook hun visie op het financiële plaatje.
Maar is zo'n frame van 1000 euro of minder nou vier tot vijf keer slechter?
WAT IS NOU HET VERSCHIL TUSSEN AL DIE PRACHTIGE TIATANIUM FRAMES
Grt. Zapp
Timo 2.0 schreef: Dus input van forumleden is welkom!
Tja mijn ti airborne heeft al regelmatig een scotschbrite gevoeld en m.i. zonder noemenswaardig verlies in dikte. Aan de andere kant werd mijn enigma XCr chemisch ontdaan van de vorige laklaag maar die buis is dan ook weer 0.4 mm dus...
Experiment with your bike to get the best biking experience!