Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 01 sep 2008 13:18

Yellow moet ook nog wel kunnen.

Persimmon zou ik voor echt donker niet doen.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

tiest
Forum-lid HC

tiest 01 sep 2008 17:31

Leuk onderwerp, Mijn wintercollectie is sinds gisteren compleet.
Voor echte bagger (cross,mtb) een clear.
Bewolkt, avond een Yellow lens.
Voor zon en normaal gebruik, G30.

[img=http://www.robmeeuwessen.nl/afbeeldinge ... trong5.jpg]
[img=http://www.robmeeuwessen.nl/afbeeldinge ... trong6.jpg]

Livestrong met Yellow lens dus:
[img=http://www.robmeeuwessen.nl/afbeeldinge ... trong3.jpg]
[img=http://www.robmeeuwessen.nl/afbeeldinge ... trong4.jpg]

Zal morgen nog een nieuw speeltje posten:D

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 01 sep 2008 17:33

Wat ziet de yellow er raar donker uit op die foto.
Lijkt haast wel een Amber Polarized...
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

tiest
Forum-lid HC

tiest 01 sep 2008 17:42

Was het maar amber polarized:D.

In het echt is het wat lichter natuurlijk. Foto komt dan ook van een simpele nikon coolpix dinges.

wouterf
Forum-lid

Gebruikersavatar wouterf 01 sep 2008 18:38

Hier mijn Oakley Radar Livestrong met Black Iridium Path lens. Helaas ben ik er in mijn eerstje ritje meteen mee onderuit gegaan, en is 'ie dus licht beschadigd (twee plekjes in het glas, zichtbaar op de foto, het goudgele Otje, zichtbaar, en kleine krasjes rond de opening in het frame). De Livestrong letters op het glas zijn op de foto niet te zien, dat is wel wat raar (maar zitten er toch echt).

Helaas past de Radar niet helemaal lekker op mijn hoofd. Voor de geinteresseerden, is 'ie dus te koop of te ruil (voorkeur voor M Frame Hybrid S glazen). Komt inclusief alle originele verpakking.

Ook heb ik nog een ongebruikt Gold Iridium Path lens voor Radar liggen, is ook beschikbaar voor geinteresseerden!

Afbeelding

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 01 sep 2008 19:01

Ik heb van de winter best vaak met Persimmon in 't donker gereden. Ik heb ook nog Yellow liggen, maar die heb ik er eigenlijk bijna nooit ingezet. Om de collecties te ver vol maken heb ik nu ook nog een clear. :D
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

heyle
Forum-lid

heyle 01 sep 2008 21:56

WouterF schreef:Hier mijn Oakley Radar Livestrong met Black Iridium Path lens. Helaas ben ik er in mijn eerstje ritje meteen mee onderuit gegaan, en is 'ie dus licht beschadigd (twee plekjes in het glas, zichtbaar op de foto, het goudgele Otje, zichtbaar, en kleine krasjes rond de opening in het frame). De Livestrong letters op het glas zijn op de foto niet te zien, dat is wel wat raar (maar zitten er toch echt).

Helaas past de Radar niet helemaal lekker op mijn hoofd. Voor de geinteresseerden, is 'ie dus te koop of te ruil (voorkeur voor M Frame Hybrid S glazen). Komt inclusief alle originele verpakking.

Ook heb ik nog een ongebruikt Gold Iridium Path lens voor Radar liggen, is ook beschikbaar voor geinteresseerden!

Afbeelding

Hoi, kan je me even je e-mail geven? Dat communiceerd makkelijker..
M.v.g Dries!
<3

masterb
Forum-lid

masterb 01 sep 2008 22:01

Ik heb ook iets gedaan om goed de winter door te komen. Zaterdag kwam mijn HI Yellow lens binnen. Hier zat ook zo'n licht gekleurd neusstukje in. Ziet er niet uit dus ook maar meteen neusstuk gewisseld. Ik snap niet waarom ze niet gewoon een zwart neusstukje meeleveren. Dat staat namelijk alle M Frames beter.

Maar TiesT...is 3 brillen voor alleen de winter niet een beetje veel? Zeker geen zin om lenzen te verwisselen :)

tiest
Forum-lid HC

tiest 01 sep 2008 23:32

Lenzen wisselen is voor watjes.:p

Heb zelf ook dat lelijke neusstukje al gewisseld voor een wit-zwarte, staat een stuk beter.

daveke
Forum-lid

daveke 01 sep 2008 23:38

Dat vind ik ook TiesT, gewoon bij iedere lens voor een bijpassend framepje zorgen! :-D
Science of Performance!

tiest
Forum-lid HC

tiest 01 sep 2008 23:55

Eigenlijk allemaal nergens voor nodig aangezien ik sinds deze week ook mn eerste brilletje met Vr50 transitions heb:D. Foto's komen nog wel.

stefan
Forum-lid

stefan 02 sep 2008 00:23

Geweldig goeie lens die VR50 Photochromic. Voor het veranderlijke Nederlandse weer echt perfect. Al vind ik hem wel net niet donker genoeg als de zon opeens doorkomt. Volgens Oakley zou hij net zo donker kunnen worden als een Black iridium. Maar dat haalt hij voor mijn gevoel toch net niet.

Plaats reactie