Cube
Beste Cube-ers,
Het gaat hier vooral over racefietsen, maar ik stel toch deze vraag:
Ik ben op zoek naar een nieuwe MTB en heb de Cube Reaction HPA Pro 29 2015 op het oog.
Bij een LBS krijg ik 5% korting op de adviesprijs als ik niks inruil. Is dit een normale korting of moet er een hogere korting te bedingen zijn?
Gr. Frank
Ik ben op zoek naar een nieuwe MTB en heb de Cube Reaction HPA Pro 29 2015 op het oog.
Bij een LBS krijg ik 5% korting op de adviesprijs als ik niks inruil. Is dit een normale korting of moet er een hogere korting te bedingen zijn?
Gr. Frank
-
- Forum-lid HC
Bij de meeste LBS krijg je 10% korting, danwel voor 10% van het aankoopbedrag spulletjes/accessoires uitzoeken.
Ook is de advies verkoopprijs een richtprijs voor de FM, vaak is dan de uiteindelijke prijs lager.
Ga nog even shoppen is mijn devies, Cube dealers zijn er nl genoeg.
Ook is de advies verkoopprijs een richtprijs voor de FM, vaak is dan de uiteindelijke prijs lager.
-
- Forum-lid HC
Bij de meeste LBS krijg je 10% korting, danwel voor 10% van het aankoopbedrag spulletjes/accessoires uitzoeken.
Mijn LBS vertelde mij dat de voorraden van Cube dit jaar nogal beperkt zijn of heel snel uitverkocht zijn. Hiermee zou jouw LBS kunnen gaan schermen om de korting te beperken. Voor een fiets van dergelijke prijs kan hij gemakkelijk 10% korting geven plus de nodige accessoires bijleveren (km teller of pedalen en twee fatsoenlijke bidonhouders). Dit is mij in ieder geval voor zowel de racefiets als mtb gelukt. 5% korting is echt te weinig. Ga dus vooral om je heen kijken. Succes!FranX78 schreef:Beste Cube-ers,
Gr. Frank
Cube Agree GTC SL - 2014
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
-
- Forum-lid HC
Hangt sterk af van het type fiets.
hoe duurder hoe meer procentuele korting mogelijk.
Neem ook mee dat cube dit jaar zeker bij de mtb,s onder canyon niveau zit qua prijzen en de cubes komen ook nog net iets beter uit diverse testen. Cube is echt heel goedkoop dit jaar. Ik weet niet wat dit met de marges van de FM,s heeft gedaan.
ik heb het met cube en ook andere merken elke keer ruim meer gehaald dan hier genoemd.
hoe duurder hoe meer procentuele korting mogelijk.
Neem ook mee dat cube dit jaar zeker bij de mtb,s onder canyon niveau zit qua prijzen en de cubes komen ook nog net iets beter uit diverse testen. Cube is echt heel goedkoop dit jaar. Ik weet niet wat dit met de marges van de FM,s heeft gedaan.
ik heb het met cube en ook andere merken elke keer ruim meer gehaald dan hier genoemd.
ja daar staan ook wel wat overjaarse fietsen in grotere maten...Jorisvc schreef:Bij primator Zwijndrecht krijg je 15%
@jorisvc ben je uit de buurt van zwijndrecht (B) ?
grtz
ridley fenix XS / campagnolo veloce / campagnolo scirocco 35mm 8,2kg