Het grote domme vragen topic
Afspoelen met een tuinslang, daarna de compressor erop.
Heb je die niet werkt een bladblazer of een föhn ook prima.
Heb je die niet werkt een bladblazer of een föhn ook prima.
- ophetkantje
- Forum-lid
Afspoelen, ketting met doek en dan in de bijkeuken (nu mijn kantoor voor thuiswerken) tegen de verwarming aan.
Ach, ik zeg ook maar wat
Ik heb de mazzel dat de vorige eigenaren een aparte ketel en verwarming in de garage hebben gezet tbv winkel-aan-huis. De garage zelf is redelijk geisoleerd, De kachel staat op 10gr en maakt heel weinig branduren, behalve dan in deze tijd. Ik spoel de fietsen af met een rustig straaltje uit de tuinslang en daarna een droge doek eroverheen en in deze tijd ook weer wat nieuwe Squirt op de ketting. De kachel doet de rest.
Ik neem aan dat die tuinslang-avonturen niet met de huidige temperaturen zijn?
Maakt toch geen fluit uit wanneer je dat doet als je zonnepanelen hebt...
Domme vraag gezien ik het antwoord wel ongeveer weet maar eigenlijk toch ook weer niet.
Wat is het gevolg van je niet houden aan de algemene adviezen qua trainingsopbouw op het nieuwe seizoen...
Als je zomers fit wilt zijn is het in de winter veel D1, daarna naast D1 wat D2 en intervallen en daarna nog wat D3 richting zomer en vlak voor je weekje knallen een dag of 10 rustig aan doen. Als je door omstandigheden (minder tijd, stress, slechte weersomstandigheden) in de winter en voorjaar niet je lange duurtrainingen op lage hartslag (D1) kunt doen maar met name D2-3 wat is dan het gevolg voor je weekje knallen in juni. Heb je dan minder power of ben je eerder vermoeid?
Wat is het gevolg van je niet houden aan de algemene adviezen qua trainingsopbouw op het nieuwe seizoen...
Als je zomers fit wilt zijn is het in de winter veel D1, daarna naast D1 wat D2 en intervallen en daarna nog wat D3 richting zomer en vlak voor je weekje knallen een dag of 10 rustig aan doen. Als je door omstandigheden (minder tijd, stress, slechte weersomstandigheden) in de winter en voorjaar niet je lange duurtrainingen op lage hartslag (D1) kunt doen maar met name D2-3 wat is dan het gevolg voor je weekje knallen in juni. Heb je dan minder power of ben je eerder vermoeid?
Die tuinslang hangt in dezelfde verwarmde garage, maar ik geef direct toe dat ik bij min zoveel uberhaupt niet ga fietsen en al helemaal niet bij ijs/sneeuw. Dan wordt het de roeitrainer, en die staat......