De grote wielren quiz!
Sorry Heren (en Dames), maar ik kom nog niet op een geweldige vraag. Als iemand nog een goed vraag heeft (en volgens mij zitten hier geweldige fietskenners), dan stel ik voor dat hij/zij hem stelt.
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
[quote="TarzAndeR"]Sorry Heren (en Dames), maar ik kom nog niet op een geweldige vraag. Als iemand nog een goed vraag heeft (en volgens mij zitten hier geweldige fietskenners), dan stel ik voor dat hij/zij hem stelt. [/quote]
Nou hup hier een nieuwe:
Wie rijdt liever lang voorop in de Ronde van Vlaanderen dan dat hij derde wordt in de Hel van het Mergelland...
Nou hup hier een nieuwe:
Wie rijdt liever lang voorop in de Ronde van Vlaanderen dan dat hij derde wordt in de Hel van het Mergelland...
TransAm 2010 ? Of toch 2011? 2012!
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Niki Terpstra?
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Als ik nou eens wist wat een zandhapper was (behalve een vis). Bedoel je niet toevallig zandhaas?
Laten we zeggen dat deze gezochte aanvaller momenteel (in ieder geval gisteren nog) 's lands beste zandhapper was voor de derde dag op rij.
En wat een zandhapper is, dat weet je direct als je weet waar hij nu fietst, of als je hem kent!
En wat een zandhapper is, dat weet je direct als je weet waar hij nu fietst, of als je hem kent!
[quote="C. Zaballa"]Wouter Mol?
[/quote]
Simpel toch?
Of moeten we de zandhapper nog uitleggen?
De Heerhugowaarder Wouter Mol zochten we!
Zijn uitspraken over RVV en de Hel van het M. zijn te vinden in de knipsels die hij op zijn eigen site bijhoudt. effe googlen op wouter mol en je vindt hem.
[/quote]
Simpel toch?
Of moeten we de zandhapper nog uitleggen?
De Heerhugowaarder Wouter Mol zochten we!
Zijn uitspraken over RVV en de Hel van het M. zijn te vinden in de knipsels die hij op zijn eigen site bijhoudt. effe googlen op wouter mol en je vindt hem.